Originally posted by DeLuXe
View Post
Pedala ambreiaj
Collapse
X
-
Da, asa e. Nu se poate regla ca nu are surub/piulita de reglaj pe tija de atac a cilindrului emitor de la pedala, ca la astea hidraulice numai de acolo se poate regla cursa pedalei.
-
Daca ai prestige dci 85cp doar ce am vb 2 posturi mai sus ca ai cutie jr5 si ambreiajul de pe acea cutie nu se oate regla ... daca nu ai jr5 (ceea ce ma indoiesc) se poate regla ambreiajul din 2 piulite
andrei?
Leave a comment:
-
Nu am spus ca nu poate fii reglat......doar sa nu incerce el acasa....Mai ales sa nu incerce cu lubrifianti
Leave a comment:
-
Andrei ... ambreiajul de pe logan nu e monodisc, uscat? De ce nu poate fi reglat? (nu contrazic...intreb de curiozitate) sunt de acord, dar am auzit ca cineva ar fi modificat cutia jr5 si a strambat soarele
Leave a comment:
-
NUUUUUU....fara lubrifianti la amreiaj...fara spray sau ce mai vrei tu.......dute mai bine la un mecanic...dai cat o vrea sa te rezolve...dar NU baga lubrianti daca nu stii ce faci
Leave a comment:
-
Salut tuturor! Am si eu un Logan 1.4 benzina si cam pe la 16.000 km a inceput sa-mi faca si mie probleme pedala de ambreiaj. Nu chiar scartaie, dar agata si merge foarte greu. Tot de atunci cand chinui putin ambreiaju (in trafic de exemplu sau cand o bag in garaj) simt miros de disc ars venind de sub capota. Am incercat sa vad cauza, am analizat putin cablul si pedala (deconectate de la furca care intra la placa de presiune) si nu pare sa fie de acolo scartaitul, chiar merg foarte fin. In schimb am incercat sa actionez cu mana furca de la ambreiaj si acolo simt agatatul. Furca intra in "blocul motor" spre placa de presiune printr-un tampon de cauciuc. Trebuie sa fie uns acel mecanism dintre furca si placa de presiune? Daca iau tamponul si introduc putina vaselina sau dau cu un spray lubrifiant as rezolva ceva? Tare mi-e frica sa nu ajunga lubrifiantul pe disc, si atunci va incepe sa patineze discul de ambreiaj? N-ati mai patit nici unul asa ceva?
Leave a comment:
-
Acum depinde si de stilul de condus, la uni se poate strica la 30.000 km, la unii la 60.000 km...
Leave a comment:
-
- la 1,6 16 V mi-au reglat pedala de ambreiaj la prima revizie, mi-au spus ca tzinea prea sus. Acum e totul bine. Imi pare rau de cei cu DCI, sper sa existe totusi o rezolvare, nu mi se pare normal sa fii nevoit sa-ti schimbi kit-ul de ambreiaj la 30.000 km.
Leave a comment:
-
deci chiar prinde extrem de sus ambreiaju
... si cum nu putem face nimic sa-l reglam, trebuie sa invatam sa conducem aiurea ca sa nu fim nevoiti sa schimbam kit ambreiaj la 30.000
Leave a comment:
-
Au dreptate, asa e, uitasem ca ai JR5. Din pacate nu exista reglaj pentru ambreiajul hidraulic.
Leave a comment:
-
@andrei - am fost, mai inainte m-am intors de la service si mi-au spus ca n-au ce sa-mi faca. Ambreajul e hidraulic pt cutia pe cabluri de la dieselul de 85CP si nu exista niciun reglaj la el. Asta este, sper sa ma obisnuiesc cu el asa si sa mearga mult si bine!
Leave a comment:
-
Mergi neaparat in service sa il regleze sa prinda jos. Daca il lasi asa, pe la 20.000-30.000 o sa trebuiasca sa schimbi kit-ul de ambreiaj. Alege si tu un service bun si mergi acolo sa-l regleze.
Leave a comment:
-
Ambreiajul meu prinde foarte foarte sus. Credeti ca tre sa merg pe la service pentru reglaj? Ma enerveaza teribil modul in care prinde. Cand ridic piciorul de pe pedala, scutura putin iar daca ating pedala, deja se tureaza masina in gol.
Leave a comment:
-
Dupa 9000 km a aparut si la mine scartiitul la pedala ambreiaj. M-am dus cu ea la service fiind in garantie, au gresat cablu de ambreiaj si acum este in regula. Poate ca e dci si folosesc ambreiajul mai mult mai ales in aglomeratie, pt ca la serviciu am pe benzina si la 10000km nu a aparut problema asta.
Leave a comment:
-
Cel mai indicat ar fi sa se desfaca cablul de ambreiaj si sa se dea cu ulei intre tija de metal si cablul propriu-zis, cum se face la montare, dar merge si sa dati cu niste spray/vaselina/WD 40 direct pe tija.
Leave a comment:

Leave a comment: