Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum ai cursa la pedala, sau altfel spus, unde "tine" ambreiajul?
    Mai desuruba piulita/piulitele de la cablu ambreiaj, daca tine foarte jos.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by Dan_Ionut View Post
      Am un 1.4 si de ceva timp in treptele inferioare, in mers, aud sunetele alea de la relanti pe care toti le descriu ca fiind produse de niste arcuri ale ambreiajului si dispar cand calci ambreiajul.De ce mi se aud in mers acum?
      Probabil s-o crapat un arc sau mai multe.
      Am vazut multe discuri cu arcuri bulite si "zburate".
      Esti sigur ca ii de acolo sunetul?
      Ti se pare mai brutal ambreiajul cand schimbi viteza?

      Originally posted by nickpick View Post
      Buna ziua,
      Am un Logan 1,4 benzina-gpl din noiembrie 2008,33K
      Dupa ultima canicula,dimineata ,cand am apasat pedala de ambreiaj am simtit ca s-a dus mai usor si atunci cand am plecat de pe loc Loganul nu mai avea acelasi demaraj
      Am mai strans cablul de ambreiaj,ca efect patina si mai tare.Pana la urma i-am gasit o pozitie optima la care daca plec usor nu mai patineaza.
      Acum se intampla un fenomen ciudat,atunci cand plec dimineata am un demaraj bun aproape de scartait de roti(ceeace nu-mi sta in obisnuinta) iar dupa 15-20min cand masina se incalzeste incepe din nou sa patineze daca o accelerez mai tare.Poate sa-mi spuna vre-un coleg ce s-ar putea intampla?
      Multumesc anticipat
      Cred ca ii obosita placa de presiune plus uzura discului si atunci cam asa se intampla.
      Si daca simti pedala mai moale atunci sigur ii pe duca placa de presiune.
      Oricum chiar daca mai ii bun discul si rulmentul, o sa trebuiasca sa schimbi tot kit-ul ambreiaj.
      Last edited by silviu8601; 6 September 2013, 12:13. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Ambreiajul tine sus.A fost reglat si a mers bine pana acum o saptamana cand iar aceasi problema.Pedala de ambreiaj are cam 5 cm diferenta fara de frana.Inainte cum luam piciorul de pe ambreiaj pleca usor masina(din fabrica+la schimb) acum pauza,iar daca e sa fiu nevoit sa plec putin mai tare de pe loc trepideaza la 1-a de 3 ori de parca e minge de pimpong.La schimb am schimbat si acea piesa cu doua garnituri care face jocul la "maciulie",cablul de ambreiaj luat de origine si uleiul schimbat
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

        Comment


        • Salutare,
          Scartaie ambreiajul la apasarea pedalei....
          La cablu m-am uitat, l-am uns, la pedalier la fel.. deci nu este de acolo..
          Daca s-a intalnit cineva cu asemenea problema si da o solutie..

          Multumesc

          Comment


          • Salut,de ceva timp am observat ca imi agata in toate treptele(nu rau),iar cu motorul oprit nu intra in viteza fara ambreiaj,sau intra doar daca calc o data pedala dar tot agata.De asemenea imi vibreaza bordul daca plec usor fara sa turez motorul.Plus ca se aude un fel de suierat daca schimb din treapta 4 in treapta 5 la o viteza de treapta 4.Schimb treptele destul de repede,masina a fost folosita mai mult pe distante scurte in oras,este din 2008 si are 88000 km.
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • Salutare,
              Logan 1.4 , 55.000 Km ...
              Astăzi nu a mai vrut să intre în viteză . Niciuna. Nici un semnal prevestitor, nimic. Pur și simplu, eram la Petrom, când să plec ... pleacă dacă mai poți
              Am băgat cu greu în viteza a 2-a cu motorul oprit, pornit motorul și mers cătinel către casă .
              Sunat una bucată mecanic , diagnostic telefonic :placa ambreiaj ruptă. Cost service autorizat Dacia : 1200 RON. Programare pentru operație , mâine dimineață .
              Și totuși... ce nu înțeleg eu ... e normal să se rupă singurică o placă de ambreiaj după 50-60 mii km ?!
              Fiind o mașină la care mai am de plătit rate vreo 4 ani (din 10) , nu este tocmai plăcut să dau 12 milioane pe o piesă care , poate, aș fi putut ?! oare ... să-i prelungesc viața cumva .
              De fapt, asta este întrebarea principală : să am conștiința împăcată sau să-mi reproșez că mai conduc câteodată mai "sportiv" . A fost o defecțiune "la termen" sau una indusă de stilul de condus...?

              Comment


              • nu conteaza cauza (desi tind sa cred ca a fost defectiune tehnica), ceea ce mi se pare hotie e pretul unei placi de presiune chiar cu manopera inclusa....mai intreaba si la alt servis...
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • Acelasi lucru l-am patit si eu, numa' ca la mine s-a intamplat intre Sinaia si Comarnic in timp ce stateam in coloana. Am venit pana in Bucuresti doar cu doua viteze, a 2-a si a 4-a pe care le schimbam in mers doar cu motorul oprit.

                  1200 de lei pentru un schimb de ambreiaj mi se pare enorm de mult (chiar daca expresia "enorm de mult" este redundanta). Eu am dat 250 lei pe kit-ul de ambreiaj si 200 lei manopera. Mai cauta, nu arunca banii aiurea.

                  P.S. Masina mea avea 51k cand s-a intamplat treaba asta.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Sunt de aceiasi parere...intreaba si la alt service.
                    Ambreiaj gasesti cu 400 lei si manopera cu 150 lei.

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • mergi la service de cartier, e jaf pe fata la reprezentante la service
                      exemplu: merg azi sa intreb cat ma costa sa imi schimbe fulia: ma ia, a, pai te costa manopera 260 ron ca iti dau bara jos, ca iti scot alternatoru, iti dau cureaua jos si ti-o montez la loc
                      am facut cale intoarsa , m-am dus si mi-am luat fulie de 1,5dci cu 160 ron si am mers la un service de cartier si mi-au cerut 100 ron dar erau full ocupati azi din ce ziceau. O sa revin sambata la ei.
                      de unde si pana unde asa diferenta de pret ?
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • @vill, exact cum au spus si colegii mai sus, kit integral de ambreiaj de origine gasesti chiar si sub 400lei. Pe manopera n-ar trebui sa dai mai mult de 200lei.
                        Deci cu maxim juma' din cat ti-au cerut aia la reprezentanta o rezolvi elegant.
                        Aftermarket gasesti chiar si mai ieftine, Luk pe la 350lei, Valeo sub 300lei, Exedy pe la 250lei si Sachs in jur de maxim 400lei.
                        Deci mai gandeste-te...

                        Comment


                        • offtopic : cred că nu este săptămână să nu primesc email de la forumul loganclub : "vill, ești inactiv pe forum , de ce ? "
                          ... păi , nu sunt probleme, cam ăsta ar fi răspunsul onest. Intru pe forum dacă vreau să aflu rapid un răspuns la o problemă . Nu sunt atât de pasionat încât să mă loghez pe loganclub dacă mașina merge bine.
                          Comunitatea de aici este extraordinară, este de apreciat răspunsul rapid pe care-l primești când ai o problemă, spiritul de ajutorare funcționează la parametrii maximi.
                          Și totuși , încântat că am primit mai multe răspunsuri rapid, dau să răspund și eu ...scriu mesajul ... și apăs butonul "dă rapid un răspuns" și ... " mesajul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi revizuit de un moderator " ...WHAT ???
                          Aștept... și aștept ... deja a trecut o oră . ok , dar dacă am greșit cu ceva , dacă am încîlcat termenii și condițiile de utilizare ale forumului , măcar să știu și eu ... zic
                          later edit : poate postul ăsta îl aprobați

                          Comment


                          • Ai prea putine posturi. Lumea face cont si umple forumul de reclama. Cu alte cuvinte, forumul nu te stie.
                            Ambreiaj de care vrei sa pui, ca marca?

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Ai prea putine posturi. Lumea face cont si umple forumul de reclama. Cu alte cuvinte, forumul nu te stie.
                              Ambreiaj de care vrei sa pui, ca marca?
                              Este logic. Totuși, câte posturi mi-ar trebui pentru a trece de "cenzură" ?
                              Am cont aici din 2009 și 3 posturi. Dacă continui în ritmul ăsta, până termin de achitat mașina (2017) voi fi cenzurat ... superb

                              Cu toată sinceritatea , habar n-am . Dacă voi merge pe varianta "reprezentanta DACIA" , atunci ce au ei pe stoc . Dar buzunarul meu deja plânge , căci va fi singur și părăsit
                              Last edited by vill; 30 October 2013, 22:34.

                              Comment


                              • Dom'ne nu trebuie sa te incapatanezi si sa mergi orbeste pe "varianta reprezentanta Dacia", asta incercam sa-ti explicam.
                                Nu-ti sad bine banii-n buzunar?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google