Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • face numai cand ese incalzeste

    Comment


    • ai o problema la articulatia pedalei de ambreiaj,cablul nu are nimic. asa face si loganul tatalui meu, benzinar, 1.4 din 2007.el a schimbat si cablul odata cu kitul de ambreiaj, dar problema persista inca.

      Comment


      • cred ca e arcul ala de la peda cand se incalzeste

        Comment


        • nu cred ca ai treaba cu arcul de readucere al pedalei.verifica bucsa pe care sta arcul infasurat. sigur acolo e hiba. o seara buna!

          Comment


          • Salut.
            Am si eu o intrebare legata de ambreiaj. Cand eliberez ambreiajul motorul devine mai zgomotos, dar foarte putin sesizabil, treaba ce tine de aprox 1 an. Vitezele se schimba la fel, nu patineaza nu aluneca nu scapa, nu nimic, schimba fara probleme. Totusi, e cazul sa-mi fac griji? Masina in cauza este un logan 1.4 an 2007 cu aprox 47000 km.
            Somebody stop me, I'm outta control please
            before I do autopsies on these MC's

            Comment


            • Ce auzi tu ca devine mai zgomotos nu este motorul ci arcurile discului de ambreiaj, e boala generala a kitului de ambreiaj valeo de fabrica, probabil si a celor aftermarket tot valeo.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • e vina si a rulmentului care desi functioneaza ok face ca toti dracii

                Comment


                • Am inteles Multumesc pentru info.
                  Somebody stop me, I'm outta control please
                  before I do autopsies on these MC's

                  Comment


                  • Repet pe forumul asta a nu stiu cata oara.

                    1. Ambreiajul scartaie din 2 cauze : cablu si pivot debraiere...atat. nu se poate remedia...punct !

                    2. Zgomotul facut la eliberarea ambreiajului vine din rulmentul de presiune.

                    Comment


                    • daca atunci cand ambreiajul este eliberat, si se aude la ralantiu in tac tac tac, cel mai probabil este trenul fix din cutia de viteze!
                      Alessandro stie ce zic!
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • Mai devreme am postat gresit in alta parte. Repet aici: Azi cand am luat masina de la service am constatat ca am ambreiajul altfel decat era inainte. E normal, l-au reglat baietii altfel, doar ca acum are cursa mai lunga. Incepe sa cupleze cam de la jumatea cursei in sus si pt ca nu sunt invatat cu el asa, scoate un "clonc" cateodata. As vrea sa-l reglez cum era inainte adica la un sfert de cursa, dar nu mai stiu acum daca trebuie strans sau slabit cablul. Acum pe ultimul sfert de cursa cand apas parca scapa in gol pedala. Cand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?
                        P.S. Scartaitul ala in pedala il am si eu mai ales cu motorul cald.
                        Last edited by Fanez; 8 October 2015, 22:52.

                        Comment


                        • la sfert de cursa aveai rulmentiul de presiune cam apasat...d-aia au ales aia sa-ti regleze parghia...ca sa-ti prelungeasca viata rulmentului...
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • La ambreiaj comandat pe cablu ar trebuie să fie:
                            1-decuplat la apăsarea la podea (ideal, dar dacă ai preș sub pedală nu vei debraia complet niciodată);
                            2-decuplat foarte aproape de podea sau până la 3/4 din cursa pedalei (cel mai ok);
                            3-decuplat la apăsarea la 1/2 (de obicei la X52 cam așa e reglat din fabrică - dar atenție mecanic între cazul 1 și 2 -e pedală cu preluare automată a "jocului" )
                            4-decuplat la apăsarea la 1/4 din cursă - deja rulmentul e presat pe soare permanent iar debraierea e excesivă - poate duce în timp la uzura prematură a "soarelui" asta dacă nu cedează rulmentul primul.

                            @Fanez:
                            Pentru cazul 1 se desurubează piulițele, există chiar o cotă (mm) de reglaj, iar pentru 2 3 se strâng

                            La comanda hidraulică reglajul e în cazul 2, debraiere la pedală apăsată 1/2 nereglabil.

                            Creșterea turație motorului la apăsarea ambreiajului, e normală în anumite limite (50-100rpm), motorul nefiind forțat să rotească și cutia care probabil are ulei "gros"
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              ...
                              Pentru cazul 1 se desurubează piulițele, există chiar o cotă (mm) de reglaj, iar pentru 2 3 se strâng
                              Multumesc pentru detalii. Chestia este ca la mine nu prea mai merg stranse piulitele ca, dupa ce am schimbat ambreiajul ultima data, mi-a ramas cablul mai lung (nu stiu de ce, am mai auzit de un caz asemenea) si am mai pus niste piulite ca distantier. Ar trebui sa- gasesc un distantier mai mare sau mai multe piulite.

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              Creșterea turație motorului la apăsarea ambreiajului, e normală în anumite limite (50-100rpm), motorul nefiind forțat să rotească și cutia care probabil are ulei "gros"
                              Nu stiu ce fel de ulei au pus baietii acum. Turatia n-am vazut cu cat creste dar am auzit. E parca as apasa putin mai tare acceleratia in gol.
                              Last edited by Fanez; 9 October 2015, 20:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • OK, exprimare incompletă.
                                podea(4/4) 3/4 1/2 1/4 repaos

                                Față de poziția actuală, să zicem la 1/2 din cursă,
                                -dacă vrei să tină la podea(4/4) sau 3/4 trebuie desurubate piulițele de pe cablu
                                -dacă vrei să tină sus la 1/4 trebuie însurubate piulițele de pe cablu
                                Last edited by t0rquemada; 9 October 2015, 21:04.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google