Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu exista in nicio reprezentanta preturi de 800 pe element. si mai reprezentanta decat dacoserv pt dacia ce vrei ?!
    masina aia nu necesita restaurare , doar o revopsire, ca sa mai scape de rugina.
    dar poate face la fel de bine o colantare care il tine linistit vreo 6-7 ani si costa 900 de lei cu totul. eu asa as face, nici nu investeste si masina arata ca noua.

    Colantarea auto poate fi realizata rapid și vehiculele dvs. pot fi înapoi pe drum într-un timp foarte scurt. Design-ul este complet costumizat indeplinind cerințele specifice, chiar dacă vreți să personalizați flota auto a companiei dvs. sau mașina personală. Ne deplasam la sediul beneficiarului pentru semiremorci , camioane, flote auto sau realizam montaj in atelierul nostru din Bucuresti.


    Originally posted by Hirayama View Post
    La reprezentanta intradevar e 8 mil/ element, dar cu piesa ta

    La aripile spate cu piesa mea atar cereau...8 mil cu vopsit cu tot...

    Am zis pas si mam dus la cunostinte....evident sunt preturi si preturi dar si mesteri printre mesteri

    La reprezentanta iti pun numai oem renault....ei nu au piese aftermarket; la mine vroiau toata aripa so inlocuiasca si cereau 5 mil pe ea, nevopsita....cand leam zis ca am panourile de reparatie din germania au ramas masca....ca multi altii..
    tu la pretul vopsirii pui si schimbarea elementului ?
    Last edited by B997NDL; 2 November 2016, 22:59. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Eu am scris clar....8 mil pe elem mi sa cerut cu piesele mele; adica piesa mea dar manopera kitul vopseaua etc a lor

      Piesa lor ne echipata si nepusa pe masina mio dadeau cu 5 mil

      Piesa lor era toata aripa spate....piesa mea panouri ( jumatati de aripa) speciale de reparatie noi facute in germania

      Dar daca tu stii mai bine....)))

      Comment


      • degeaba colantezi daca rugina lucreaza bine merci pe sub

        vezi ca iar nu esti bine informat. 900 de lei daca o colantezi ca pe un taxi, adica cu folie slaba/standard cum vrei sa zici. cu folie si montaj de calitate, e 800-1 mie de euro

        colantarea se face in cazu asta cu demontarea tuturor panourilor, nu cu ele pe masina. dai jos tot, colantezi si pui la loc, daca vrei sa iasa cum trebuie

        prin buc voi o cam boeriti, aveti cele mai mici preturi la gigacalorie, preturi mai mici ca in provincie la mancare, etc, ce stiti voi . orice reprezentanta iti cere cam 800 de lei pt vopsirea unui element, cum spunea si colegu hirayama, cu elementu tau, nu al lor. daca e cu al lor pui 800 vopsit+manopera+500 sau cat e elementu respectiv, si ajungi la 13-15 mil

        eu am platit 2 mii manopera pt vopsirea a 3 elemente si retusarea a 2, doar local suprafata mica. asta fara tva si nici marja de profit, adica la minimum cu tot, doar materialele atat

        a full car colour change completed from gloss white to matte gold chrome on this lovely F10 M5


        crezi ca asta a fost 1500 de lei sa zicem (am pus ca intra mai mult material, masina fiind mai mare) . eu ma indoiesc, poate 1500 de euro
        Last edited by cristi....; 2 November 2016, 23:31. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • colantarea aia de taxi tine linistit 6-7 ani, nu ma intereseaza ce lucreaza sub colant. daca rugina sub colant ar fi o problema, 95% din taxiurile din bucuresti n-ar trebui sa mai circule.
          colegul a cerut o solutie convenabila ca sa circule cu ea si sa arate binisor, nu s-o dea la remat pe 200 de lei ( atata ar lua) cat numai din dezmembrare ar obtine mai mult.
          si ce sa faca dupa aceea ?! cu 1500 eu isi ia o masina mult mai proasta decat a lui. eu as baga un ban si as face-o pe aia pe care o stiu si la care mototul e beton. cu 1500 iei o bicicleta tunata. vrei sa vinzi masina ? dai un glaspapier pe vopsea si o un strat de vopsea care sa arate ca nou timp de o luna, cat vinzi masina.
          clar, il sfatuiesc sa mearga cu ea cat poate de mult.
          chiar daca trzolva problemele putin cate putin. cand pune mana pe niste bani, mai face cate ceva.

          Originally posted by Hirayama View Post
          Eu am scris clar....8 mil pe elem mi sa cerut cu piesele mele; adica piesa mea dar manopera kitul vopseaua etc a lor

          Piesa lor ne echipata si nepusa pe masina mio dadeau cu 5 mil

          Piesa lor era toata aripa spate....piesa mea panouri ( jumatati de aripa) speciale de reparatie noi facute in germania
          ce inseamna neechipata la o aripa ?! voiai sa-ti dea si masina ?

          Dar daca tu stii mai bine....)))
          e normal sa-ti ceara 500 o reprezentanta.
          aici sunt cele mai ieftine piese de pe piata, din ce am studiat eu,
          fiindc a a trebuit sa-mi repar singur masina.
          Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


          Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
          Last edited by B997NDL; 2 November 2016, 23:55. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            N-auzi ca o cumpara Anto84?! Masina e lucs.
            Formularea "lucs" iti apartine.
            Dar da, eu o cumpar, daca tehnic e in stare buna, pe 1000 de euro. Atentie, tehnic sa fie stare buna.
            Aia mai tine mult si bine si in cel mai rau caz o dai la rabla. Reducerea la masina noua cand dai una la casat este peste 1000 euro, deci ies in castig.
            Oricum, e problema de taxa, dar am vorbit serios, chiar as da daca ar fi doar 1000.

            Comment


            • Loganul asta plin de rugina nu stiu daca mai trece si de urmatorul I.T.P., normal intr-o tara civilizata, acel I.T.P. n-ar permite unei masini sa aibe atat de multe zone corodate !!

              Nu stiu de altii dar eu sa fi avut acea masina mi-ar fi jena doar sa ma prezint cu ea asa la I.T.P. si sa le mai si comunic : "Domne tehnic este impecabila" - WTF!!
              Last edited by prometheus; 3 November 2016, 00:06.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Ce se vede cu ochiul liber e destul de nasol... dar ce se ascunde pe sub vopsea , horror!!! nu se mai merita reparata , un sfat cat se poate de sincer - vinde-o , cel mai probabil vei scapa de ea numai data la fier vechi sau poate ai noroc sa te scape altul de epava, asta daca faci cumva sa scapi asa de suprafata de acele zone vizibile de rugina!!
                Asa si de unde stii tu ce-i "sub vopsea"? Asa poate la oricare sa fie jale pe sub vopsea sau pe dedesubt/prin praguri, etc.
                Oricum, eu raman la parerea ca nu sunteti oameni seriosi cand spuneti ca de la punctuletele acelea de rugina rezulta epava. Alea sunt probleme estetice, masina aia mai merge mult si bine cu retusuri.
                Repet, eu vorbesc strict pe ce vad in poza.
                Ca o fi pe d edesubt, ca o pati, astea sunt speculatii. Daca punea poza cu ceva "horror", mai ziceam, insa strict din a cele poze problemele nu sunt grave.

                Originally posted by prometheus View Post
                Loganul asta plin de rugina nu stiu daca mai trece si de urmatorul I.T.P., normal intr-o tara civilizata, acel I.T.P. n-ar permite unei masini sa aibe atat de multa rugina !!
                Si totusi unde vezi tu "plin de rugina"? Care este "atat de multa rugina".
                Probabil nu mai vad eu bine...
                Si o-ho-ho, la ce vedem prin trafic-epave adsvarate-si tot trec ITP-ul, Loganul acesta chiar e "lucs", ca sa-l citez pe colegul de mai sus.

                PS: Prefer sa nu comentez "intepaturile" unora de mai sus. Ii zic doar aluia @cristi..., nu nene, nu am zis ca eu as merge asa cu ea, am zis doar ca problemele sunt rezolvabile.
                Si atentie, am mai zis ceva, foarte important: ca sa nu ajunga asa, trebuie sa ai grija de ea, cum vezi un punctulet de rugina, il si curati si acoperi, nu-l lasi sa faca gaura. Bagi ceara periodic in praguri, etc-ca sa nu ajunga praf. Asta ca tot suntem pe t opic despre rugina.
                Nu cred ca apare la nicio masina o chestie ca aia din coltul portierei de seara pana a doua zi dimineata. Acolo sunt luni si ani in care problema, desi vizibila, s-a neglijat.
                Deci cum o intretii, asa o ai.

                A, si s-a mai zis ceva despre spalarea. La cum spala astia la spalatorii la noi, sunt cred ca, cu cat mai des o speli, cu atat va rugini mai repede.
                Last edited by anto84; 3 November 2016, 00:19. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Bine uite reformulez , nu este plin de rugina ci saracu este napadit de rugina !! asa iti place ?

                  Sunt ferm convins ca o data ce la acele repere s-a instalat rugina in halul ala , e clar ca pe interior situatia este cel putin la fel de "roz" ca pe exterior asa ca... mici retusuri pe naiba!!! la el e rugina in toata regula.

                  Normal ca daca acele mici punctulete erau tratate din timp nu se ajungea pana aici dar chiar si atunci era prea tarziu , uneori e bine sa previi cu ceara din timp , cand nu exista nici un punct de rugina pe niciunde , stii rugina asta-i ca la un individ care isi neglijeaza dantura!! dinti netratati la timp vor rezulta aparitia cariilor !!! si cu totii stim ca o carie niciodata nu stopeaza in evolutie sau da inapoi!! asa si cu rugina!!
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • @omul cu problema: degeaba dai doar asa, cu pensula, cu solutie antirugina!
                    Acolo trebuie curatat bine pana la tabla inainte de a da cu solutie.
                    Si atentie, vezi ca unele solutii din acelea ieftine trebuie spalate cu apa dupa un timp de la aplicare, daca le lasi acolo vor accelera coroziunea si ruginirea in continuare! Nu mai vorbim ca poate curge si strica si vopseaua din jur.

                    Cat despre ITP, in lege scrie ca nu se acorda in caz ca vehiculul are caroseria "in stare avansata de degradare" sau prezinta lipsa unor elemente de caroserie.
                    Nu cred ca prezenta unor punctulete de rugina/vopsea umflata, desi multe, inseamna stare AVANSATA de degradare, o exprimare oricum imprecisa.

                    Originally posted by prometheus View Post
                    uneori e bine sa previi cu ceara din timp , cand nu exista nici un punct de rugina pe niciunde , stii rugina asta-i ca la un individ care isi neglijeaza dantura!! dinti netratati la timp vor rezulta aparitia cariilor !!! si cu totii stim ca o carie niciodata nu stopeaza in evolutie sau da inapoi!! asa si cu rugina!!
                    Corect!
                    Si nu, cand e doar punctulet, nu este prea tarziu. Eu am punctulete tratate de vreo 5-6 ani, insa tratate bine. Nu a mai ruginit neam!
                    Bine, sa zicem ca nu poti stopa complet rugina insa o poti incetini pana la o progresie extrem de lenta.
                    Spray-ul cu zinc este foarte eficient. Chiar si vaselina am observat ca e destul de eficienta, daca ungi un punctulet de rugina cu vaselina, nu mai ajunge apa si nici oxigenul, si procesul se va incetini substantial.
                    Acum problema e ca uneori poate sa fie pornita rugina din spatele tablei, unde sa nu ai acces, s i atunci e mai greu, degeaba acoperi in fata si "vopsesti gardul" cand inauntru-i.... )

                    Oricum, eu am avut ceva critici la cuvantul "epava"-prin epava eu inteleg o masina care nu mai poate fi folosita. Sau care are probleme la structura de rezistenta.
                    Ori aici nu este si nu va fi cazul ani buni de-acum incolo, indraznesc sa afirm.
                    Putem spune ca este o epava doar dpdv estetic, mai ales ca vad ca s-a si "carpit" pe deasupra ruginii cu un spray de alta culoare...
                    Problema la Logan vs alte masini este ca are tabla foarte subtire!
                    Socant sau nu, la Logan in unele locuri tabla e mai subtire ca stratul de chit+vopsea, si asta nu e in regula.
                    Cu cat un reper metalic e mai gros, cu atat rugina il va "dovedi" mult mai lent.
                    Oricum, chiar si aici, oricat vor rugini tablele alea, structura de rezistenta e bine-mersi, nu se dezintegreaza masina. Iar punctuletele alea mici sau umflaturile nu evolueaza asa rapid.
                    Eu zic ca o mai poate tine 5-6 ani timp in care sa stranga bani de alta, si sa faca si el mici retusuri ca sa nu ii perforeze rugina tabla. Nu se merita, evident, revopsire sau nu stiu ce "restaurare", ca doar nu-i cine stie ce masina de valoare.
                    Oricum cand te duci la ITP o cosmetizezi un pic inainte si n-au aia ce sa spuna. Problema e sa nu ai gauri in caroserie, abia aia e stare avansata de degradare, zic eu.

                    Hai sa lasam povestile ca in alte tari nu iti da ITP pentru punctulete de rugina. Nu suntem in alte tari. In alte tari nu tine nimeni un Logan cat sa apuce sa rugineasca.
                    Nu v ad pe cine deranjeaza cateva punctulete de rugina, deranjeaza ochi sensibili ai trecatorilor care s-ar uita la masina?
                    Deci eu zic sa fim rezonabili si sa nu mai fim mai catolici ca papa...
                    Cum ziceam si anterior, au t inut unii Dacii 1300 cate 25 de ani.
                    Chiar azi vorbeam cu un coleg de serviciu care are Logan de 11 ani si are si el mici punctulete din asta, oricum mult mai putine ca in pozele de aici.
                    La care zice ca el a mers 15 ani cu o Dacie 1300 inainte sa ia Loganul. Si Dacia aia avea deja 10 ani cand a cumparat-o. Deci peste 20 in total a tinut o Dacia 1300.
                    Last edited by anto84; 3 November 2016, 00:45. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • @colegul care zicea ca as putea sa fac loganul rat style: m-am gandit la asta. poate-mi bag picioarele in ea masina, o pun pe burta si o fac toata rat style si gata, nu ma mai doare capu.

                      legat de usa soferului, da..tata a neglijat-o. adica lui nu i-a mai pasat din moment ce se gandea acu 2-3 ani ca urmeaza candva sa o schimbe si nu mai merita niciun ban investit. ajungea ori la rabla ori vanduta la careva. pana la urma a ajuns la mine, ca sa zic asa, cadou de "majorat".

                      acum cand si-a luat tata sandero a zis ca o sa bage ceara peste tot, ca s-a invatat minte cu asta si nu mai repeta greselile. s-a nimerit ca el sa nu aiba chiar asa mare grija de masina asta si a ajuns la mine.. na, asta e )

                      @prometheus nu e impecabila tehnic...trebuie sa reglez directia ca imi sta volanul intr-o parte putin cand sunt rotile drepte..a si vesnicele probleme cu tamburii spate, nu prind chiar cum trebuie. in rest, oricat de mare hatereala sau oricat de duri am fi, e chiar ok masina. amortizoare noi,placute si discuri iarasi ok..vibratii in volan nu am..e chiar buna masina.

                      @anto84 stai linistit, nu o dau. de 1000 de euro nu imi iau nimic mai bun...mai bine cu petele alea de rugina pe toata masina si cu vopseaua in 23456 nuante decat o corsa 1.0 12v sau polo 1.2 fara aer conditionat bineinteles si geamuri la manivela. iar legat de solutie, scrie ca nu trebuia limpezit deci e ok. oricum nu eu am dat ci tata..ca a facut bine sau a facut rau habarn-am. el nu vrea sa-mi dea niciun ban sa o fac asa cum vreau deci tot ce fac de acum inainte o sa fie din fondurile mele care momentan tind sa fie spre 0. ce a fost facut pana acum a fost facut, asta e. de aia am cerut sfaturi sa vad de aici inainte ce se poate face sa fie cat de cat decent si sa nu arate a epava
                      Semințele acelaș gust are.

                      Comment


                      • in cazul asta, investeste macar in consumabile de calitate si la timp + micile corectii tehnice. daca bugetul e limitat, parerea mea e sa strangi cativa banuti si sa cauti pe la dezmembrari reperele care sunt mai afectate de rugina, in speta portiera si ce mai trebuie, bineinteles reperul de la dezmembrari sa fie intr-o stare cat mai buna si de data cat mai recenta (se potrivesc reperele de pe ph2 de ex), in aceiasi culoare sau nu...apoi, dupa ce toate reperele afectate au fost inlocuite cu altele fara probleme, o revopsire cat mai buna intr-un anumit buget si cam asta e. se lucreaza si mai usor si mai bine cu repere neafectate de rugina decat sa se apuce vreun tinichigiu sa incerce sa le refaca pe cele ale tale care sunt destul de compromise, cu sanse ridicate de recidiva

                        daca zici ca alte probleme tehnice in afara de reglat caseta nu, sunt avand in vedere vechimea si exceptand estetica, cel mai bine e s-o pastrezi, macar o stii, nu iei ceva fara istoric cunoscut, in plus suma pe care ai primi-o la schiimb dintr-o eventuala vanzare nu cred ca te-ar multumi

                        rat style mie personal nu-mi place deloc, nici n-as putea sa pun mana pe vreo hidosenie dasta, daramite s-o mai si conduc, in plus mi-ar crapa obrazu sa ma afisez cu ea in public
                        Last edited by cristi....; 3 November 2016, 02:32. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Dusa masina la un tinichigiu, reparate toate portiunile afectate de rugina (unde este nevoie taiata tabla si pusa alta sau fibra de sticla), zinc, sprit chit, vopsit cu spray in nuanta apropiata de cea a masinii iar la final colantata toata. Loganul meu l-am facut cu 1000 RON cu tot cu colantare (este foarte ieftina colantarea galbena tip taxi + ca eu aveam masina galbena cu bari, manere si bandouri negre). De banii astia merita sa o fac si daca rugineste iar peste 3-4 ani haha.

                          Detalii:
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Originally posted by grigu32
                            legat de usa soferului, da..tata a neglijat-o. adica lui nu i-a mai pasat din moment ce se gandea acu 2-3 ani ca urmeaza candva sa o schimbe si nu mai merita niciun ban investit. ajungea ori la rabla ori vanduta la careva. pana la urma a ajuns la mine, ca sa zic asa, cadou de "majorat".

                            acum cand si-a luat tata sandero a zis ca o sa bage ceara peste tot, ca s-a invatat minte cu asta si nu mai repeta greselile. s-a nimerit ca el sa nu aiba chiar asa mare grija de masina asta si a ajuns la mine.. na, asta e )
                            Norocosule, ai o masina buna pe care inveti meserie. Sa nu faci rabat la calitate, mai ales unde este vorba de siguranta, frane, directie, etc.
                            Eu nu am avut sansa ta, ca la 18 ani sa primesc cadou o masina. Cu ocazia asta nici tu nu ai sa mai faci greseli la masina noua.
                            Ce mai stai...pune pana pe scule si apucate de treaba, cere ajutor unde este cazul de la profesionisti. Iesi mai ieftin daca muncesti tu la ea, mai ales la tinichigerie.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • am zis eu ca vreau alta culoare da nici galben de taxi.. )
                              multumesc de sfaturi, cred ca intr-o buna zi (sper) am sa inlocuiesc toate reperele cu repere noi tratate si o sa-i fac o revopsire. pana stiu ca am fondurile necesare am sa investesc in discuri ventilate,etrieri de van..lupe ca sa vad noaptea mai bine niste arcuri si un set de gume de vara mai de doamne ajuta, nu kormorane. va multumesc inca o data tuturor, am sa tin cont de fiecare parere
                              Semințele acelaș gust are.

                              Comment


                              • Ai grija cu lupele alea !! ca poate oi vedea tu mai bine in schimb cei din sens opus iti vor umple frigiderul , si dupa norocul fiecaruia care isi modifica instalatie de iluminare , pa pa talon +amenda!

                                Daca vrei sa vezi mai bine noaptea cu farurile stoc , poti opta pentrun Osram NightBraker sau Philips Extreme vision.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google