Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by FLORYN View Post
    In mod normal freonul se pierde pe la etansarea compresorului , care daca nu functioneaza o perioada de timp , se usuca si pierde freonul din instalatie, si + de asta nici nu se mai unge cum trebuie rezultand si uzura lui.
    Chiar daca, sa presupunem, ca ai folosi zi de zi Ac-ul , si tot se pierde cca 20 g /an . Deaia parerea mea , daca aveti AC la masina , folosit-il indiferent de anotimp , si e bine ca o data pe an sa-i faceti un test . Si macar o data la 4 ani , schimbatii filtrul .
    Vorba lui Augustin-Yng, nu sunt specialist , si daca am gresit va rog sa ma corectati.
    am inteles. multmumesc pt informatii

    Originally posted by florin.fanatik View Post
    Compresorul verificat, instalatia sa nu aiba pierderi, verificat freonul, etc.
    am inteles. multmumesc pt informatii

    mai am nelamurire si daca puteti va rog sa ma ajutati...
    deci... am auzit ca e bine sa pornesti ac cu masina oprita pe loc la relanti....
    asa trebuie?
    adica in mers sau in vreo treapta de viteza nu e recomandat sa pornesti ac?
    afecteaza in vreun instalatia de ac sau altceva?
    cum e bine sa procedez?
    Last edited by fabrizio99; 16th March 2011, 19:16. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Poti sa-l pornesti oricand , nu prea are importanta. Doar cand este prea turata, alergata masina, atunci evita sa-l pornesti.
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #18
        nu cred ca are importanta regimul de functionare al motorului
        daca ar conta, atunci ce se intampla la masinile cu clima automata?......cand porneste compresorul iese o mana din scaun sa te bata pe umar........prietene, trage pe dreapta ca porneste AC-ul???

        Comment


        • #19
          si eu am cam aceeasi problema, adica la pornirea instalatiei se aude un zgomot timp de vreo 10-15 secunde si nu prea se simte ca baga aer rece. Am fost putin mai devreme la reprezentanta si mi-au cerut 250 lei pt revizie.

          Comment


          • #20
            In sfarsit,am rezolvat (printre altele) si instalatia ac,inlocuit condensorul (nu putea fi sudat)3 gaurele la partea de jos, marca Valeo 400lei, sita metalica antipietre, 6 soricei 26lei constatare+manopera+freo+ulei special in instalatie 300lei deocamdata FFFF multumit, cu bine!!!!

            Comment


            • #21
              te-ai usurat de vreo 2 bani. doar confortul costa, nu?
              Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

              Comment


              • #22
                Problema Aer Conditionat

                salut , am intampinat o problema la dieselul fratelui meu si anume ca nu vrea sa mai porneasca compresorul de aer conditionat.acum 2 zile a mers perfect , aer rece , azi cand a incercat sa il porneasca s-a aprins butonul de la climatizare ,a pornit electroventilatorul dar nu cupleaza nu se aude tacanitul ala si nici nu creste turatia ? idei ,sugestii ce ar trebui sa fac?

                Comment


                • #23
                  mai ai freon pe instalatzie ? ai verificat?
                  sigpicBaiat cu LOGAN...Am gasit fata cu OMV....
                  http://www.youtube.com/watch?v=C8zgnvod7pU

                  Comment


                  • #24
                    Ambreiajul compresorului de Ac a decedat zic eu . Nu prea cred ca ai ce sa-i faci tu acasa deci mergi la service.

                    Comment


                    • #25
                      dar cum verific treaba asta , decat la un service care are aparatura nu?dar nu imi explic acum 2 zile a mers si acum a ramas fara freon?

                      Comment


                      • #26
                        Vin si eu aici cu o problema la aer.Nu sta aprins becul la buton si nici nu cupleaza aerul.Daca tin apasat pe el merge tot.Cupleaza compresor,merge aerul,baga rece,tot.Eu banuiesc comanda de climatizare...am vazut ca are o parte electronica cu niste rezistente si diode parca...Voi ce ziceti?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Daca tinand apasat pe buton merge e clar ca s-a dus comanda de climatizare. Gaseste o masina lovita, sau mergi la un parc de dezmembrari si cu 10-20 lei rezolvi problema. Nu cred ca merita sa cumperi comanda noua... pana la urma e doar un buton.

                          Comment


                          • #28
                            aceeasi problema o am si eu...apas pe butonul de AC si nu sta beculetul aprins...becul l-am testat nu e ars...nici daca tin apasat pe buton nu se simte diferenta la aerul bagat...nu se aude nimic ....
                            id messenger:merlan.alexandru

                            Comment


                            • #29
                              Problema s-a depistat(de catre mine )...butonul era devina.Este buton cu retinere,modelul din poza...dau o raita la magazinele de electronice sa vad ce gasesc.
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                problema rezolvata..l-am trecut pe direct si merge ,revin mai tarziu cu pozele
                                id messenger:merlan.alexandru

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google