Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    si eu am probleme...indiferent de starea motului (cald, rece) in momentul in care cuplez ac-ul, la un interval de 3-4 sec imi cupleaza si-mi decupleaza compresorul si in mers constant, in acceleratie, la relanti. In momentul in care cupleaza baga aer rece... ma poate ajuta cineva cu un sfat? freonul este pus de o luna (am avut o conducta rupta si s-a pierdut tot freonul, poate a intrat mizerie pe instalatie?)
    Last edited by goe_64; 10th July 2011, 13:39.

    Comment


    • #62
      Presiune prea mare in instalatie sau senzorul de presiune defect (putin probabil).
      Verifica undeva cantitatea de freon sau daca nu ai mustrari de constiinta mai da freon afara pana nu mai face.
      Presiunea se poate masura si cu un program de diagnoza (recomandat).
      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

      Comment


      • #63
        update la situatie....azi cand a trebuit sa plec m-am hotarat sa mai incerc aerul sa vad daca functioneaza asa ca i-am dat drumul imediat cum am pornit masina si am ridicat capota sa vad daca pierde pe undeva freon...conducta pe care este freonul s-a racit instant si nu-mi mai decuplca/cupla compresorul si am mers aproximativ 30 min fara nici o problema....

        Comment


        • #64
          Si daca pierde pe undeva cum vezi ?

          Comment


          • #65
            Pot aparea si urme de ulei pe unde pierde freon.

            Domnu' goe, dupa un drum si o stationare de cateva minute in soare, daca pornesti ac cu masina incinsa, se poate ca faza sa se repete. Urmareste chestia asta.
            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

            Comment


            • #66
              o sa o urmaresc...ieri mi s-a intamplat prima data, iar azi n-a mai facut nimic...o sa ma duc totusi sa-i verific presiunea...ca e posibil sa aibe prea mult


              nu mai scrie mirc cu k,sh,tz ...
              Last edited by Cristi_Xp; 10th July 2011, 18:27.

              Comment


              • #67
                Prinde momentul cand face si poti sa-l "fasai" tu, de preferat pe conducta de joasa presiune.
                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by vi_escu View Post
                  Pot aparea si urme de ulei pe unde pierde freon.
                  Eu am avut conducta de joasa presiune sparta, dar nu au existat urme de ulei in zona sparturii. Nu s-a putut vedea decat folosind freon cu lichid de constrast si lampa cu UV.
                  http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                  Comment


                  • #69
                    care este conducta de joasa presiune?ms

                    Comment


                    • #70
                      Aia mai groasa care este rece.
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • #71
                        Adica dupa compresie e joasa presiune ?

                        Comment


                        • #72
                          Adica dupa supapa de destindere termostatica, vaporizator si conducta mai groasa care este rece pana la compresor e joasa presiune.
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #73
                            Nu zau. Adica conducta groasa care este rece este returul la tine ?

                            Comment


                            • #74
                              Nu doar la mine, la toate!
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • #75
                                Ok. Sa fi sanatos. Esti maestru la climatizari.

                                Si pentru cei pe care ii intereseaza: freonul in stare lichida este impins de catre compresor in evaporator prin conducta groasa unde se face schimbul de caldura si unde freonul se transforma in stare gazoasa care intra in condensor, se face iar schimb de caldura dar invers (cedeaza caldura), se transforma in stare lichida, intra in compresor si reia ciclul.
                                Ma rog... am uitat de radiator. Ceea ce am vrut sa subliniez este faptul ca freonul circula invers decat si-a imaginat colegul nostru.
                                Deci tot ce e rece este catre evaporator si tot ce e cald este dupa evaporator spre condensor, radiator si compresor.
                                Last edited by Raziel; 11th July 2011, 18:36. Reason: completare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google