Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu dai detalii...lasa ca suntem noi vrajitori.

    Daca ai masina de 3-4 ani, du-te la o reumplere de freon si verificare generala de instalatie.
    De asemenea sa verifice si uleiu in compresor (cu toate ca sunt numai 50 grame, important e sa fie atata si NU 15 gr....).

    Comment


    • problema este ca nu este rece deajuns
      Te intreb si eu acum: e dat la maxim pe rece?
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • Cand nu e selectat aerul conditionat, tot asa anemic e debitul? Incearca sa faci decuparea pentru filtru de polen si curata bine acolo, apoi, bineanteles, pune filtru. O sa te minunezi de ce-o sa gasesti. Daca ai filtru, atunci schimba-l. Te costa putin sa faci lucrurile astea. Si daca nici atunci nu isi da drumul atunci alta e cauza si nu-ti ramane decat sa verifici instalatia de aer conditionat.

        Comment


        • Si eu am senzatia ca nu raceste indeajuns de rapid, insa am avut un drum mai lung la un moment-dat, si racit dar dupa mai multi km. E prima masina cu AC, n-am mai avut, si habar n-am cum/cat de repede ar trebui sa raceasca, am inteles ca tre' sa ingheti in masina la scurt timp, lucru care nu prea se intampla la mine. Am fost la un d-asta de se ocupa cu AC-uri si mi-a zis ca instalatia e buna dar mai trebuie facuta o completare cu freon, o curatare, etc, contra sumei de vreo 140 lei, acuma ca o fi zis sa-mi ia banii degeaba, nu se stie...N-are decat 2 ani masina, voi compara cu un alt logan mai "competent", sa vedem daca merita facuta operatiunea.

          Comment


          • Si masinuta mea are 6 ani,instalatia de AC nu a fost curatat niciodata ce-i drept. Si drept dovada, transpir in masina cu el pornit si dat la maxim la rece. Plus de asta, face si un zgomot mai puternic.
            Consider lipsa puterii de racire, imbacsirea sistemului si lipsa de agent refrigerant in instalatie. Deci si prin urmare, mai bine 140 Ron pe curatare/completare, decat 1000 Ron pe un alt compresor.
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • In legatura cu lipsa agentului de racire, exista un presostat pe instalatie, care sesizeaza astfel de anomalii; in acesta conditii nu mai este autorizata pornirea compresorului.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Banuiesc ca sunt anumite limite. Gen 500 ml capacitate maxima/optima si la sub 350 nu mai porneste dar poti sa ai 380 si sa nu mai dea randament maxim desi porneste.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Sunt si sunt date de presiunea din instalatie.
                  Senzorul de presiune instalat la iesirea condensorului asigură protectia circuitului de refrigerent:
                  - întrerupere joasă presiune: 2 bari, (merge dar nu va asteptati sa receasca prea tare)
                  - întrerupere înaltă presiune: 27 bari.
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • si la mine o problema..imi cer scuze poate s-a mai discutat.(is prins intre nunti..acum)

                    acum cateva saptamani 2-3 am fost la dacoserv sa verifice AC..au mai completat..in aceeasi zi m-am reintors deoarece compresorul face figuri taca taca nu vroia sa cupleze..a mai scos din freon a zis ca a pus cam la maxim..in fine nu a mai facut

                    dar astazi tot m-am fatait la nunta cu masina 4 persoane simteam ca nu trage..opresc pornesc AC..iar taca taca dadea rateuri la pornire..afara bineinteles foarteee cald

                    Acum intrebare..e posibil totusi sa fie inca mare presiunea ..?
                    sandero 1.4 owner

                    Comment


                    • da, mai da afara din el!
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • Masina o am de 6 ani si nu am umblat niciodata la instalatia de AC .

                        a.Am pipait teavile de la esire racitor din cabina si am constatat ca cea subtire este fierbinte si cea groasa este rece ; acum cit de rece ar trebui sa fie , nu stiu ; poate imi spuneti o masura , un fel de a masura , prin care sa se traga concluzia ca trebuie/nu trebuie umblat la gaz din instalatie .

                        b.nu este problema de debit aer circulat ; poate m-am exprimat gresit ; este problema doar de temperatura aer circulat .

                        c.filtru de polen ???? am asa ceva ? unde este ? masina este din primele tipuri.

                        d.nu stiu daca atunci cind este butonul pe aer rece 100% , este si clapeta total inchisa ; tot ce pot sa spun este ca daca misc acesta clapeta 5mm spre aer cald , se simte imediat in temperatura aer calg ; imi venise ideia sa pun un robinet pe aer cald , sa opresc circulatia agentului .

                        e.exista notiunea de revizie la AC ? cum trebuie sa ma exprim cind voi vorbi la service ? ca poate se apuca sa o demoleze fara sa fie nevoie.

                        Comment


                        • c. daca nu ti-ai montat ulterior cumpararii, nu ai.
                          e. conf. Carnet de intretinere;
                          - curatare sistem aer conditionat la fiecare 2 ani
                          -control si aducere la nivel cantitate fluid refrigerant, la fiecare 4 ani.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • 1.Unde se monteaza acest filtru , se gaseste la magazin ?
                            2.Deci , o sa fac solisitare pentru "revizie la AC" sau cer nominal schimbare/ complectare de gaz ? schimbare de gaz are implicit curatare ?
                            3.Gazul a fost pierdut sau sa consumat/uzat .

                            Comment


                            • 1. Citeste aici, despre filtru de polen; vezi filmuletul de la postul 1.
                              3. Gazul din instalatia de aer climatizare se pierde, datorita unor probleme de etansare ala instalatiei.
                              Last edited by IancuMIC; 10 June 2012, 17:07.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Daca a pierdut gazul o data , posibil sa il piarda si a 2 oara , nu ? Am inteles ca mai are si un filtru .
                                Eu tot nu inteleg ce ar insemna " revizie instalatie AC"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google