Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un asemenea document cautam, nu stiam ca fusese postat de T0rquemada.

    E chiar elocvent, ma voi duce cu el la atelier.

    Multam fain!
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Si eu zilele acestea am fost cu masina pentru verificare/completare de freon. Prima data mi-a bagat 600ml, am plecat de acolo Ac mergea si racea foarte bine. Dupa doua zile cand i-am dat drmu la AC compresoru pornea si se oprea in cateva sec. Din ce am citit intra in "siguranta" pentru ca aveam mai mult freon. Am revizitat serviceul si mi-a zis ca mi-a facut o reciclare si nu o sa-mi mai faca asa dar am observat pe aparat ca bagase 500 ml. Deocamdata nu mai am probleme cu functionarea compresorului dar nici aer rece nu mai simt ca prima data. Din tabelul de mai sus reise ca 510 ml este maximum la k4m ph2?

      Comment


      • Dupa ce am intors pe toate fetele dilema mea (a cantitatii corecte din instalatie) imi pun o intrebare: de ce oare nu au postat un sticker cei de la Dacia in compartimentul motor cu cantitatile corecte de fluide?

        In cazul meu, aproape m-am lamurit:

        1) Din start, inainte de a cupla aparatul, mi-a verificat presiunea in instalatie - era un mic deficit (nu major, dar exista)
        2) Efectuat testul temperaturilor, in rulaj si stationare-se incadreaza in marjele stipulate (conform fisei tehnice Dacia)
        3) Presiunile la final de operatie - erau bune.
        4) Aveam cca 40 grade la nivel de tabla si in interior cca 8-9 (repet: fara aer exclusiv pe aeratoare centrale)
        5) Inainte nu am avut sincope in functionarea compresorului (daca ar fi fost nominal cca 750 gr, fiind gasite doar 350 sigur s-ar fi decuplat compresorul)
        6) Si in ultimul rand, pornind de la premisa ca nominal sunt necesare 475 gr, rezulta cca 25 gr/an pierdere (repet - 5 ani de la ultima interventie), asadar un procent de cca 5% (se incadreaza in plaja inferioara a pierderilor admise anuale)

        Deci, 475 gr sunt suficiente in cazul meu
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • Eu de 10 ani nu am umblat la el si raceste aproape ca-n prima zi...si nici nu am de gand sa umblu, pe la "meseriasii" din service-uri poti sa ai surprize mai mult sa strice decat sa faca bine.

          Comment


          • Originally posted by Costi-bc View Post
            teoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
            la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
            De ce nu tine sudura?

            Comment


            • Functionare AC doar la drum lung

              Buna ziua,

              Am un Logan 1.4 din 2006. In urma cu 3 ani am facut o revizie la sistemul AC. S-a curatat sistemul si s-a pus freon. La cateva luni dupa au inceput problemele. Daca folosesc sistemul AC in oras, cand este cald afara (peste 25 grade C) temperatura lichidului de racire creste foarte repede pana se aprinde indicatorul din bord. Prima data cand am patit-o mi-a data afara lichidul din recipient. Nu am completat ptr ca este inca peste limita minima. Motorul suna ca unul disel atunci cand pornesc AC-ul in oras. Ce am constatat e ca AC-ul merge bine la drum lung, atunci cand am constant peste 2000rpm. Daca trec prin localitati mai mari trebuie sa opresc AC-ul.
              Am fost la service si mi-au recomandat sa schimb 4 piese (pot reveni ulterior cu denumirea lor daca este nevoie). Nu am facut interventia ptr ca ma cost 1500 RON iar masina nu stiu daca face 8000 RON la vanzare plus ca mi-am pierdut increderea in cei de la service.
              Rog sfat.
              Multumesc anticipat.

              O zi buna tuturor!

              D.

              Comment


              • Cu capota deschisa ai pornit AC-ul si ai observat daca iti porneste GMV-ul(ventilatorul racire radiatoare)?Mai mult ca sigur nu porneste si asta ar fi cauza supraincalzirii motorului tau.Ca si piesa/piese nu pot spune care este,rog colegi mai avizati sa raspunda.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • Verifica siguranta F01 40A cea mare din stanga din cutia cu sigurante de la motor,asta este si pentru viteza 1 dar si pentru viteza 2 la GMV,dar mai verifica si sonda de temperatura apa de la motor.Este in partea dreapta a motorului.Cu motorul la relanti fara sa pornesti ac scoate mufa de la sonda de apa si vezi daca porneste GMV-ul.

                  Mai verifica cu un aparat de masura rezistenta de pe GMV(este in partea dreapta a ventilatorului).Daca este intrerupta nu mai porneste GMV-ul.
                  Last edited by costin brs; 26 July 2016, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Va salut.Am problema cu compresorul de la AC.Cand se invarteste fulia cand nu.Acelasi lucru il face si cand pornesc AC.Cureaua patineaza pana cand se invarteste din nou.Nu am mai verificat freonul de foarte mult timp(2010).Care sa fie cauza ?Rulmentul sau ambreiajul compresorului?Am constatat ca nu porneste nici ventilatorul,nici cand se ridica temperatura apei ,nici cand pornesc AC.Este normal ca la sonda de temperatura de pe motor sa vina un singur fir(de culoare maro)?Masina este un Logan 1,5 Dci Laureat din 2006.Pana rezolv cu compresorul ,pot inlocui cureaua de accesorii cu una mai scurta fara AC, ca sa suspend compresorul?

                    Comment


                    • mergi la service, nu fa teste si/sau improvizatii. daca se mai poate salva compresorul, asta e momentul, nu dupa ce se intinde cureaua sa nu mai patineze curea mai mica nu stiu sigur daca merge, raspunsul corect tot de la un service il vei afla.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Multumesc pt sfat.Este singura si cea mai buna solutie.

                        Stima.

                        Comment


                        • Nu mai mergea aerul conditionat, am fost la un service si nu mai reusea sa faca vid asa ca i-am facut un test cu aer... sufla pe la conducta groasa de la compresor.
                          Cand trageai un pic de conducta, in zona furtunului de cauciuc, se misca putin si parea ca etanseaza... ii dadea drumul in pozitia initiala, iar rasufla.
                          Parerea baietilor din service, ca teava la capatul respectiv nu mai e capsulata, si sa o trimita la sudat... rezultat, nu se poate suda in zona respectiva.

                          Acuma intrebarea e, in ideea ca au dreptate si trebuie schimbata, sa:
                          -caut la dezmembrari
                          -cumpar noua de la ASAM, pe care pot sa o si vad daca se potriveste
                          -comand una poloneza tocmai de pe la arad
                          -sa strang sa-mi cumpar una originala.

                          Comment


                          • Varianta 4 e castigatoare.
                            Varianta 2 exclude-o din start!

                            Comment


                            • Varianta 1 e posibil sa te tina putin.
                              Varianta 3 daca nu rezisti pana faci rost de suma pentru varianta 4.

                              via Tapatalk

                              Comment


                              • salut! am o problema la aerul conditionat!! poate v ati mai intalnit si voi cu problema asta : atunci cand dau drumul la A.C totul este ok, ventilatorul cupleaza, compresorul cupleaza...numai ca aer rece nu mai baga, tevile de la A.C sunt calde si inauntrul masinii in partea din dreapta fata de sub bord se aude ca si cum ceva ar rasufla, un zgomot nasol...freon are in instalatie!!! ma gandesc sa ma duc intr un service autorizat dar voiam sa mi fac o idee cam ce ar putea fi si in acelasi timp poate v ati lovit / auzit de problema asta....Va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google