Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu problema asta..

    Am avut problema prezentata in imagini, m-am dus sa-mi iau cabluri noi, am fost la service si .. problema persista. Baietii (care nu se pricep la dacii) au zis ca nu pot regla in vreun fel sa ajunga la acelasi nivel.

    As vrea sa stiu unde e buba in cazul asta, stiu ca o sa ma duc la un service de reprezentanta, dar ca idee, sa stiu la ce sa ma astept.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 23 January 2016, 23:43.

    Comment


    • Si la mine la fel este..nu stiu de unde sa le reglez sa traga de ambele cabluri .
      Ma gandesc ca este din cauza ca maneta de frana are cablul scurt prins in lateral ...poate ar trebuii sa fie central ca sa traga de cabluri la fel.

      Comment


      • Cred ca "secretul" este sub masina, trebuie desfacut cablul si repozitionat sa traga simetric. Cred ca acum frana de mana "trage" mai tare de o roata si mai slab de cealalata. Eu fac analogie cu frana de la bicicleta.

        trimis de pe mobil
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Pot fi multe probleme incepand de la mecanismul ferodourilor pana la cablu in sine, du-te la un service kalumea.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • si la mine tot asa sta.

            Comment


            • La dacie era un singur cablu care facea legatura intre roti si cablul central..la logan sunt doua cabluri si de reglat nu prea ai ce sa reglezi..daca umblii pre mult la surubul de la reglajul sabotilor nu cred ca mai intra tamburul pe saboti.
              Cred ca asa sunt facute de inginerii dacia.... adica prost.
              Daca puneau cabul pe centru sub maneta de frana cred ca tragea de cabluri la fel.

              Comment


              • Poate nu ai ce regla, nu stiu, nu m-a preocupat sa vad mecanismul, dar cablul este intr-o teaca, daca teaca nu mai este fixata, se intampla exact fenomenul din poza.
                Se si vede nesimetria cablurilor, unul este mai in dreapta fata de gaura de prindere a tunelului.
                trimis de pe mobil
                Last edited by Oti; 24 January 2016, 20:12.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • La a mea la 115 mii km statea drept, nu era fugit in nicio parte. Mai cauta.

                  Comment


                  • Nu ai verificat ca cel din stanga sa nu fie rupt,satit,sa nu-si mai faca serviciul?
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • Cablurile au aceeasi lungime. Fizic este imposibil sa le ai asa, asta daca nu cumva ceva prin tambur este stricat/dereglat/etc

                      De traseul cablurile pe sub masina se ocupa camasa, care este si ea egala la ambele cabluri

                      Acel cantar de la maneta are rolul de a regla eventualele mici diferente dintre lungimile cablurilor, insa asta dupa o oarecare uzura a lor, nu de cand le pui noi.

                      Posibil sa trebuiasca saboti noi.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Si inainte si dupa schimbarea sabotilor tot asa stateau...probabil la masinile mai noi s-a rezolvat cumva problema...loganul meu este din 2005.

                        Comment


                        • Uita-te sub masina si trage de teaca pana cand cablurile stau simetric, inainte de asta refa reglajul la "cantar". Poti face comparatie cu o alta masina, la care totul este in regula?
                          Urmareste traseul cablului sa fie pe o pozitie corecta, fixa, capatul tecii, camasii la capete sa fie bine fixat si in poz corecta, sa nu se miste cand tragi frana.
                          Daca ai avut bicicleta cu sch de viteze si ai mesterit la ea, prin analogie ar trebui sa stii despre ce este vorba.

                          trimis de pe mobil
                          Last edited by Oti; 26 January 2016, 08:49.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Am desfacut tamburul din spate dreapta sa verific uzura sabotilor.
                            Au 3mm partea din fata si 2mm cea din spate.
                            Dar am dat de alte probleme: pistonasul curge prin partea dreapta...doar cat am atins sa-l sterg de mizerie a si curs. Apoi ca sa-l mai testez, nu stiu daca am facut bine sau nu, am dat o pedala la frana, moment in care a inceput sa curga rau de tot, abia dupa impingerea la loc completa s-a oprit curgerea.
                            Banuiesc ca trebuie inlocuit?
                            Dupa ce am pus roata la loc, am observat ca nu se mai stingea martorul de la frana de mana, chiar dupa ce o lasam. Am verificat lichidul, e in regula! Apoi in mers martorul se stinge si se aprinde cand vrea el, ba chiar palpaie. Ce am observat e ca daca fac un viraj strans/intoarcere se stinge, apoi dupa o perioada se aprinde iar. Ce sa fie? Lichidul e ok, chiar daca a curs pe la pistonas.

                            Comment


                            • Martorul de la frana de mana are si rolul de a te anunta despre probleme la mecanismul de frânare...sau asa stiu eu...deci de aceea se aprinde..

                              Comment


                              • Originally posted by anto84 View Post
                                . Apoi ca sa-l mai testez, nu stiu daca am facut bine sau nu, am dat o pedala la frana, moment in care a inceput sa curga rau de tot, abia dupa impingerea la loc completa s-a oprit curgerea.
                                Banuiesc ca trebuie inlocuit?
                                .
                                Trebuie inlocuit cilindrul cu totul, de preferat ; exista si kituri de reparatie insa e posibil sati curga din nou, nu e o avere sal schimbi cu totul

                                ideal ar fi sai schimbi la ambii tamburi, daca nu curge inca, va incepe curand si celalalt....apoi reglezi cum trebuie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google