Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cea mai buna alegere.

    Comment


    • Am cumparat 2 cilindrii de la delphi,32 de lei bucata si un litru de lichid trw 20 de lei si vreo doua ore de munca.
      Aveam pe masina cilindrii lucas ,cred ca sunt din fabrica(2005)...erau ruginiti la interior unul curgea pe partea stanga,pe dreapta era umed.
      Acum altfel este pedala si frane beton parca e alta masina,se merita lucrarea.
      Multumesc pentru sfaturi...

      Comment


      • Probleme Franare

        Buna seara...am si eu o intrebare...am un logan 1.4 fara abs si nu se duce drept la franare....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie" daca drumul are mici denivelari...astept ceva pareri..multumesc.

        Comment


        • dezechilibru la franare. din ce spui, o roata din spate franeaza mai tare decat cealalta. mult mai tare, eu de exemplu am 15% dezechilibru stanga-dreapta si nu trage intr-o parte la franare. trebuiesc in prima fza reglati sabotii, vazut daca nu cumva ai si pe fata dezechilibru. cel mai usor vezi la o statie itp sau la un service unde au stand de incercare al franelor. aia iti pot spune exact daca e dezechilibru, unde e si cat e. fara sa stii unde e problema, nu te poti apuca sa remediezi "la ghici". adica, te poti apuca, dar rezultatul posibil sa nu fie cel dorit.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Sa nu fie blocat repartitorul.

            Comment


            • Cel mai probabil repartitorul. Verifica-l si apoi schimba-l
              Asa am avut si eu. Nenicul ala din service mi-a zis ca foarte multe 1.4 au problema asta si nu se rezolva decat prin inlocuire. Reparatia ar fi frectie la un picior de scaun. Se poate regla cat sa tina la o franare, maxim doua.
              L.E. Asa a fost din fabrica, "rezolvata" problema cat sa nu-mi fie schimbat pe garantie.
              Last edited by Fanez; 7 November 2016, 09:34.

              Comment


              • Depinde si veti km are masina. Depinde si daca au fost schimbati sabotii. Depinde daca sunt reglati. Depinde si daca unul din tamburi a avut uzura (intelegand canturi pe tambur) si celalalt nu, sabotii călcând in mod diferit si franand diferit.
                sigpic

                Comment


                • Sabotii nu au auto-reglaj?
                  Last edited by Seba; 7 November 2016, 11:41.

                  Comment


                  • In majoritatea cazurilor nu funtioneaza acel auto-reglaj.
                    Last edited by Seba; 7 November 2016, 11:41.

                    Comment


                    • Originally posted by Mihai92 View Post
                      Buna seara...am si eu o intrebare...am un logan 1.4 fara abs si nu se duce drept la franare....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie" daca drumul are mici denivelari...astept ceva pareri..multumesc.
                      Pentru o diagnoza corecta, este neaparat nevoie de verificare pe stand a amortizoarelor si a sistemului de franare.

                      Un amortizor ineficient poate cauza acele topaieli ale rotii, adica pierderea contactului dintre anvelopa si suprafata de rulare. Acest lucru duce in final la o destbilizare a masinii atat in mers rectiliniu cat mai ales la viraje si franare.

                      Un lucru important aici : anvelopele. Trebuie sa fie pereche macar pe punte.
                      In general uzura trebuie sa fie egala fata spate/ stanga dreapta, altfel anvelopele BUNE trebuie sa stea pe SPATE. Credeti ca am gresit? Verificati un curs de dinamica de la AR si mai vorbim apoi.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • gumele bune is ca si gagicile: tre' sa stea pe spate. eu asta am inteles
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Sa stea pe spate si sa trepideze la franare.

                          Comment


                          • ....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie"
                            Asta cu pusul dea latul e semn clasic ca se blocheaza spatele, sau franeaza mai tare spatele decat ar trebui....

                            De verificat repartitor si cilindrii....dar nu strica si suspensia insa ma indoiesc; sigur pe spate ai probleme si ai face bine sa verifici repartitor cilindrii si restul pt ca daca tu pe uscat te rasucesti....pe zapada zbori....


                            Referitor la gume bune pe spate....asa este

                            Intrebare : la masinile cu tractiune pe spate, unde ziceti ca se pun?

                            Comment


                            • tot pe spate.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • :P......repede tu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google