Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ca isi ''revine'' sonda lambda )))

    Comment


    • #47
      Salut.Sunt tari parerile voastre.Si a mea face la fel.Si nu cred ca are probleme la bujii,sonde si alte cele,are abia 3-4 luni.Nu-mi inchipui ce poate fi.Vorba lui SKYNETMHMH ........ DACIA...MEREU SURPRINZATOARE )
      Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

      Comment


      • #48
        Daca problema zici ca nu e la partea electrica sau mecanica (bujii, sonde), unde sa fie?
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #49
          Eu am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa fie si de la benzina, eu alimentez numai cu Top99+ (sustin in continuare ca e cea mai buna si nu vreau sa fac reclama e o parere personala) si tin minte ca am bagat efix si a pornit mai bine in soare , adica mai repede ca pana la urma asta e la mine , dimineata porneste la sfert de cheie dar dupa ce sta 8 h in parcare la servici in soare trebuie sa tin mai mult cheia sa porneasca, daca tin cateva secunde nu porneste sau porneste la o turatie mica care creste dupaia.

          PS : Masina are 7 luni si aprox. 5700 km si pana acum, vara, nu am intalnit fenomenul asta.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Nu are nici o treaba tipul de benzina, in cazul asta. Si eu alimentez cu Carrera 100 si cand nu gasesc, cu 99+ si o las in soare si nu s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Cum adica se curata senzorul de turatie

              Din pacate n-am vazut acest thread, ar fi trebuit sa postez aici.
              La Logan-ul meu 1.6 8v din 2006, in zilele cu temperaturi ridicate am avut o problema la pornire extrem de suparatoare si penibila (fiind masina relativ noua, 2 ani si 11000 de km). Adica, daca ajungeam dimineata la servici o lasam in soare, dupa masa (in zilele cu cel putin 30 de grade) sau in general cand statea mult la temperaturi ridicate nu pornea la prima cheie (uneori nici la a doua, a treia sau a patra), pornind doar daca apasam putin acceleratia!!!!!!!. Am fost cu masina in service si mi-au spus ca "e normal ca senzorul de turatie sa se mai gripeze si ca l-or curatat".
              Nu sunt specialist, nici macar inginer, de aici si exprimarea "de balta", dar daca poate cineva sa-si dea cu parerea daca "curatarea senzorului de turatie" a fost ceva normal sau doar sa ma pasaporteze de acolo (ca despre faptul ca e "normal" ca la o masina noua cu 11000 de km senzorul de turatie sa se "gripeze" din cand in cand, prefer sa nu comentez). Deocamdata nu pot sa spun daca functioneaza tot normal sau nu, deoarece temperaturile au mai scazut.

              Comment


              • #52
                ...Hmm si a mea sta cam tot timpul in soare pe timpul verii si nici o problema la pornire,insa totusi cred ca (din ce stiu)trebuie asteptat secundele alea pana se amorseaza pompa de alimentare cu benzina.(vaporii de benzina lucreaza in rezervor pe timp calduros).
                ...Oarece probleme am imediat dupa pornire pe timp ploiosse intareste pedala imediat la cateva secunde dupa rulaj,dar cred ca se armeaza ABS-ul ca nu dureza mult(se intampla doar cu asfaltul umed)si isi revine treptat.

                Comment


                • #53
                  @D_counter: Problema la tine nu e de la senzorul de turatie, citeste tot threadul si o sa te lamuresti de la ce e, in functie de simptome.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by lupex88
                    Nu stiu dak e om aici care asteapta sa se amorseze pompa....Eu fac asha ceva....Dar tot asha imi pornea cand statea la temperaturi mari...La a doua cheie...Dar acuma cum o mai scazut temperaturile porneste din nou normal
                    pardon "Nu stiu dak e om aici care NU asteapta sa se amorseze pompa....Eu fac asha ceva....Dar tot asha imi pornea cand statea la temperaturi mari...La a doua cheie...Dar acuma cum o mai scazut temperaturile porneste din nou normal"

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by viorelu View Post
                      ...Oarece probleme am imediat dupa pornire pe timp ploiosse intareste pedala imediat la cateva secunde dupa rulaj,dar cred ca se armeaza ABS-ul ca nu dureza mult(se intampla doar cu asfaltul umed)si isi revine treptat.
                      Am observat şi eu aceeaşi chestie (doar că eram 5 în maşină). Timp ploios, trafic urban... Mă şi speriasem, dar şi-a revenit. Sper că nu e vreo problemă pe undeva...

                      Comment


                      • #56
                        Am citit tot acest topic dar nimeni nu zice nimic despre canistra de carbon care are rolul de a capta gazele de benzina ne arse din motor. Aceasta canistra se afla in partea din fata a autovehiculului in spatele farului din dreapta. Canista este dotata cu o supapa de sens cand aceasta supapa nu mai lucreaza corect ramane intredeschisa si permite gazelor de benzina sa se intoarca in motor si de aceea e pornirea foarte grea.
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Ai dreptate dar pe tester ar trebui sa se vada ca este un amestec prea bogat

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by iliecocu View Post
                            Ai dreptate dar pe tester ar trebui sa se vada ca este un amestec prea bogat

                            Cand sa se mai vada dupa ce a pornit-o si canistra de carbon sa golit. Pt din cate stiu eu acele gaze care se retin in canistra dupa repornire trebuie sa se intoarca inapoi in camera de ardere conform zicalei :
                            -"Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga totul se transforma."
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Sa o lase in service ptr a doua zi si atunci se va vedea defectul

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by iliecocu View Post
                                Sa o lase in service ptr a doua zi si atunci se va vedea defectul

                                Da imi cer scuze la varianta asta nu m-am gandit dar tind sa cred ca e cam greu sa isi dea seama personalul calificat.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google