Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dar de asta ce ziceti:

    aseară, ora 18, maşina parcată de 4 ore, friiiig...
    Mă urc, pun contactul, se sting martorii, dau cheie. Motorul a pornit, a fost mai zgomotos decât de obicei, iar după 1 secundă a murit "lent", am rămas doar cu martorul de la apă aprins, cel din colţul dreapta sus.

    Ce să fi fost?! A doua oară am ţinut mai mult cheia în demaror (~ 2 secunde) şi a pornit bine, am plecat uşor cu ea până s-a încălzit şi aia a fost.

    Comment


    • #77
      Atata timp cat nu s-a aprins niciun mator nu avem de unde sa stim care a fost problema.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #78
        Păi am zis că s-a aprins martorul de la apă concomitent cu oprirea motorului. Sau ăla nu se pune?
        Last edited by MyKe; 10 November 2008, 21:29.

        Comment


        • #79
          Aia e normal.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #80
            OK, mersi. M-ai mai liniştit!

            Dar huruitul pe care îl avea motorul de când a început să "se" învârtească şi până a murit îţi spune ceva?.. Şi faptul că după ce a pornit a doua oară a tremurat vreo 3-4 secunde, ca şi cum turaţia ar fi scăzut teribil? Pe mine mai mult asta m-a speriat. Mi s-a mai oprit o dată motorul, aşa, dar era astă-vară şi n-am dat eu bine la cheie. Dar nu s-a auzit aşa, plus că m-am obişnuit cu el la porniri. Şi acum?!

            Mă rog, poate devin eu paranoic, atât timp cât a mers bine pe urmă nu cred că ar fi vreo problemă... Nu-i aşa?!
            Last edited by MyKe; 11 November 2008, 19:43.

            Comment


            • #81
              Eu cred ca e din cauza combustibilului, ori avea apa ori cel mai probabil, impuritati. Daca nu se mai repeta nu sunt probleme.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #82
                A inceput sa fie mai cald. Au aparut din nou problemele cu pornirea grea dupa ce sta cateva ore in soare.
                Am fost la service si au verificat mai multe:
                - senzor de turatie;
                - bujii;
                - injectoare;
                - presiune pompa de benzina;
                - pe calculator nici o probela.
                Totul e OK. (operatia a reusit, pacientul mort.)
                Ce sa fie oare?
                Toata iarna nu am avut nici o problema. Chiar si pe temperaturi de - 20 grade.
                I-a gasit cineva buba? E deranjant rau de tot.
                Multumesc.

                Comment


                • #83
                  iti dau un sfat, simplu de tot.
                  dupa ce m-am confruntat si eu cu problema asta, adica dupa ce statea ceva timp in soare si era cald in masina nu pornea pana nu aeriseam vreo 2 minute, am ajuns si in service, la revizie.
                  i-am pomenit mecanicului de problema, si cand i-am zis ca uneori cand bag benzina si scot capacul de la rezervor se aude ca si cum ar suge ceva...a luat capacul si cred ca l-a uns cu ceva si de atunci nici ca mai am vreo treaba. nu cred ca a dat cu vaselina.l-am intrebat atunci dar habar nu am ce mi-a raspuns.

                  nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!
                  Last edited by Seba; 17 April 2009, 10:39.

                  Comment


                  • #84
                    Eu m-am obisnuit cu problema..Oricum am dedus urmatoarele:
                    -temp influenteaza pornirea asta e clar
                    -singurul lucru credibil care poate sa apara din cauza temp(ambientale) sunt vaporii de benzina
                    -orice alta piesa nu poate fi influentata in asa hal de caldura exterioara

                    ganditi-va la posibilitatile tehnice si practice,matematice prin care acel tester "testeaza componentele masinii" Nu se poate sa testeze absolut totul...nu are cum ..poate doar piesele electronice dar nu poate sesiza chestii minore ,mecanice sau un cumul de cauze

                    Ca un tester sa testeze are nevoie de senzori cat mai multi si complecsi precum si de un soft adecvat si complex...iat Loganul nu este nava Enterprise...senzorii sunt in mod siguri mai putini si doar pe componentele vitale
                    Last edited by skynetmhmh; 15 April 2009, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      Si la mine odata cu incalzirea vremii au reinceput pornirile mai grele. Adica ma refer la tinut contactul cu 10-15 secunde in plus, nu cine stie ce.
                      La fel a facut si cand era noua, si anul trecut si acum. Dar iarna porneste instant . Asa ca... eu tind sa cred ca este de la benzina, vapori, etc. Trebuie pus contactul, lasat putin sa se stinga luminitele, oprit si apoi pus din nou si pornit. La mine merge brici de fiecare data metoda asta, atunci cand imi aduc aminte.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #86
                        La fel si la mine , cum a dat caldura putin, au inceput sa fac fite la pornire, aceleasi fite ca si anul trecut cand statea in soare aprox 8 h la lucru. Toata iarna si in periaoda mai rece a mers impecabil a pornit la prima fara nici un rateu. Eu bag benzina top99+ de la petrom dar nu cred ca benzina sa fie problema , o sa incerc si eu azi cand plec varianta cu contactul de 2 ori sa vedem si maine (daca tot asa face) incerc sa scot busonul de benzina. Sper sa mearga prima varianta ca este cam penal sa te duci la masina sa scoti busonul de fiecare data si dupai sa te sui si sa pleci
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Daniel liviu....10-15 secunde in plus este enorm de mult.Pariu ca nu ai realizat ce ai spus Cred ca 1-5 sec in plus dar 10-15 este exagerat

                          Comment


                          • #88
                            Si la Dacia 1310 se intampla la fel, daca o lasi o un timp in soare porneste greu, din cauza vaporilor de benzina parca.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Problema se poate rezolva prin aplicarea unei folii termoizolante sub capota.

                              Comment


                              • #90
                                Am masina asta de 8 luni,si frig sau cald nu am fost nevoit sa dau mai mult de sfert de tura la contact.O fi o chestie de noroc ce masina prinzi de pe banda?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google