Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci sa inteleg ca ti-au scos racordul de la canistra si ai mers cu el asa scos,si nu a mai facut figuri ? concluzia este ca supapa de la canistra e defecta ? Ti-au zis si cat ar costa o astfel de supapa ?

    Comment


    • Eu am avut probleme cand am lasat-o 2-3 zile in soare si la fel imi pornea la a doua cheie .. dar in rest pe timp de iarna nu am avut nici un fel de problema ..

      Comment


      • Si eu vara trecuta (si acu doua veri) mai aveam probleme, o lua mai greu daca o lasam in soare.
        Asta-iarna mi-am pus folie pe capota la interior si vara asta oricat am lasat-o in soare NU am mai patit sa n-o ia la prima cheie.

        Comment


        • Nu mi-au zis cat costa, masina inca este in garantie, dar o sa ma interesez cat costa.

          Comment


          • mda..si eu am o broblema cu pornirea cand este rece motorul...indiferent de cate grade sunt afara

            tin cca 3 sec cheia...model 2008 oct.

            Comment


            • La mine se intampla asa ceva vara, pe caldura foarte mare, dar nu e nevoie de a doua cheie, porneste de la prima dar ia turatie dupa o secunda, doua, initial motorul e subturat. Parca se inneaca putin. In rest, la rece porneste foarte bine. Cred ca e ceva legat modul cum a ajubnge benzina la injectoare, cat de rapid, pentru ca daca tai contactul si dau inca o cheie apoi, nu conteaza la ce durata, porneste imediat. Dimineata, seara, nu e o pb.
              Last edited by mr.K; 14 September 2009, 10:16.

              Comment


              • si un prieten care are aceeasi problema...........am incercat odata dupa ce a stat in soare.....inainte sa o pornim sa ii desfacem busonul la rezervor k a facut presiune.......si dupa ce l-am pus la loc a pornit bn...acum nu stiu sigur dc era din cauza asta,sau avea ea toane.......incercati si voi asta....si eu am un logan 1.4 dar nu am problema asta.salutare

                Comment


                • shi eu am avut problema asta pana in revizia de 30000 km ,dupa ce am schimbat bujiile nu am mai avut nici o problema

                  Comment


                  • Domnilor vine vara vin caldurile si iara o sa faca figuri , vad ca iro-biro nu a mai postat detalii referitor la canistra de carbon. A mea a suferit de acest simptom de noua , din prima vara , ce este de facut pana la urma ?
                    sigpic

                    Comment


                    • La mine deja incepe sa faca figuri , si nici macar nu e asa de cald afara. Pai la vara cand vor fi 30 de grade o sa ma rog sa imi porneasca . Deci , iro-biro hai cu vestile despre canistra de carbon .

                      Comment


                      • Salut! Am prins in ultima perioada 2 zile cu temperaturi mai mari si masina a pornit foarte bine. Deci eu zic ca daca masinile voastre au cam cat a mea adica 1 an si jumatate si va face figura asta cand sta in soare, este sigur din canistra de carbon. De pret ,n-am primit un raspuns clar a zis doar ca-i scumpa atata tot, eu zis ca e` pana in 500 de ron.

                        Bad_Wolf si a mea tot de noua a facut, dar eu nestiutor am zis ca asa fac masinile noi cand stau in soare, iar cand am mai intrebat si eu prietenii au ras de mine cum masina noua si nu porneste la prima cheie. Cand se mai incalzeste fugi la un service autorizat si spune-i sa-ti anuleze putin canistra, iar daca nu mai face, este sigur de la ea. Atat pot sa te sfatuiesc ca prin asta am trecut mai mult nu.
                        Last edited by iro-biro; 6 April 2010, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • eu unu as da vina pe vaporii de benzina e se pot forma in rampa de injectie decat pe canistra de carbon,s-a mai intamplat chestia asta si la modele care au canistra de carbon langa rezervor

                          Comment


                          • Si eu am o problema dar un pic diferita. Daca nu pornesc masina si afara este vreme umeda(ploaie sau ceata), dupa o zi ori nu vrea sa porneasca ori porneste greu si foarte innecat, de parca ar merge in 2 pistoane scoate mult fum alburiu si miroase foarte urat(fumul).Masina are ceva vechime 5 ani si 75000 km.Poate ma lumineaza si pe mine cineva ce are.Din cate observ ar putea fi senzorul de rotatii sau...?

                            Comment


                            • .... sau bobina la tine ! E dotata cu niste crapaturi de toata frumusetea in partea inferioara, pe acolo patrunde umezeala inauntru si probabil afecteaza aprinderea pe 2 din bujii. Cand motorul se incalzeste caldura degajata de capacul de culbutori usuca condensul din bobina si functioneaza normal. Iti trebuie bobina noua in special pentru zilele ploioase sau cetoase.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • Originally posted by EUGEN2008 View Post
                                .... sau bobina la tine ! E dotata cu niste crapaturi de toata frumusetea in partea inferioara, pe acolo patrunde umezeala inauntru si probabil afecteaza aprinderea pe 2 din bujii. Cand motorul se incalzeste caldura degajata de capacul de culbutori usuca condensul din bobina si functioneaza normal. Iti trebuie bobina noua in special pentru zilele ploioase sau cetoase.
                                Multumesc pt. sfat, o sa verific si daca asa este o sa postez rezultatul pe forum.
                                Daca altcineva mai are vreo idee eu accept sa verific orice, nu sunt specialist dar nici chiar afon!
                                Multumesc inca o data Eugen2008!
                                Last edited by ovi2stanciu; 8 April 2010, 23:55. Reason: pt. a multumi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google