Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba, te rog fii mai pe intelesul unuia care habar nu are despre masini. Mersii
    Last edited by Seba; 30 June 2009, 09:29.

    Comment


    • mi s-a intamplat si mie o singura data . Nu mi-a pornit la prima cheie si i-am dat-o lunga dar nush din ce cauza. Intradevar era foarte cald afara dar nu cred ca are vro legatura. in plus am observat o chestie foarte nashpa de exemplu daca o turez la maxim in mers imi ramane turata si nu este de la presh cum zic unii . ciudat dar mere asa
      STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

      Comment


      • Cablu de acceleratie ?

        Comment


        • seba stie
          cu ramasul turata,vezi cablul de acceleratie,daca ai posibilitate si ai de unde lua cu o seringa baga pe cablu ulei hidraulic nu alte uleiuri ca se vor depune impuritati la capete si iar o sa ti-l blocheze,uleiul hidraulic e mai subtirel ca vascozitate si e mai bun pt frecare,eu am pus la golanca lui ticamiu care e un 1,4 mpi si mere fara probleme
          mare grija cu termoizolanta pe capota prin ea se mai disperseaza caldura de la motor,parerea mea ca nu e o idee buna,termoizolanta ti-o pui pe plafon podea portbagaj in partea motorului ti-o pui in zona pedalierului sa nu mai intre caldura in habitaclu interior al masinii,dar pe capota motor nu prea buna idea,daca gresesc scz
          Last edited by AGENTUL NYT; 24 June 2009, 12:55.
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • Salut! De jumatate de an am avut probleme cu pornirea si vara si iarna.noroc de site-ul acesta si de voi toti pt.ca prima oara am rezolvat-o singur,am desfacut si curatat senzorul de turatie.iar am avut probleme vreo 2luni si iar a fost senzorul de turatie.de aprox.5zile imi facea figuri pornirea de abia la a7-10 cheie isi dadea drumul.azi am fost la dacia service,mi-au pus computerul si nu detecta semnal de la senzorul de turatie.de fapt nu facea contact mufa respectiva.acum merge la sfert.am logan benzina 1,6 din 2003 si sunt multumit.va salut pe toti

            Comment


            • Bun venit pe forum si la mai mare. Cat a costat distractia, fiindca de garantie nu se mai pune problema?
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • exista un spray special pt contactorii electrici si electronici cu care dai si ai contact giugiuc,numai stiu cat am dat pe el dar sunt super multumit de el plus ca numai corodeaza contactii,eu spal motorul la fiecare schimb de ulei ca mor daca e vreo dara de praf pe el
                DRIVE SAFE
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • Originally posted by bearsone View Post
                  Seba, te rog fii mai pe intelesul unuia care habar nu are despre masini. Mersii
                  ziceam ca daca motorul nu porneste dupa cateva secunde de la punerea contactului si actionarea demarorului, se poate sa se opreasca pompa de benzina, ca protectie. daca motorul in schimb, merge, pompa trebuie sa baga benzina. nu sa mearga in hopuri, cum zicea cineva mai sus. pt ca daca nu baga incontinuu, injectoarele n-au ce pulveriza in cilindrii.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Am un amic care se ocupa cu masini, vinde, cumpara, vinde, etc. Asta nu inseamna ca se pricepe si la motoare, dar mi-a spus o cauza de pornire grea si anume vorbea ceva de presiunea de ulei prea mare care blocheaza supape si asta duce la pornire grea la rece. Cam asa ceva.

                    Comment


                    • aia-i alta poveste. la 16v, unde ai culbutori hidraulici, da, se poate, desi aia se intampla la masinile cu uzura mare sau cu uleiul "praf"...noi aici vorbim insa de pornirea mai grea dupa stationarea la soare, nu hibernare in siberia, sa se ingroase uleiul cum ziceam, prietenul tau stie el ceva, dar nu are legatura cu pornitul greu dupa statul in soare.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Dar nu e vorba de stationat in soare. Eu i-am cerut parerea referitor la loganul meu care porneste greu cand are motorul rece indiferent ca afara sunt 40 grade sau -4o de grade, ma repet ,porneste greu doar la rece

                        Comment


                        • Salut!diagnoza pt.faza cu mufa de la senzorul de turatie care nu facea contact m-a costat 36ron.atat masina merge brici

                          Comment


                          • Spuneti-mi si mie ce e de facut in urmatoarea situatie : dupa ce m-am intors de la un drum foarte lung 5000 km dus-intors am parcat masina la o pensiune din Campia Turzii.Cand sa pornesc surpriza de proportii.Am dat 6 chei pana a pornit si atunci greu.Era totusi o roua lasata pe masina dar afara era caldut; asta nu cred ca ar trebuie sa o infulenteze nu?Figura asta cu pornitu' la cald mi-a mai facut-o daca nu pornesc masina cel putin odata la 2-3 zile.In cartea ei zice ca asta are 2 cauze: carburatie proasta(bule de aer in benzina) desi nu cred si a doua ar fi lipsa compresie.Dar ce sa fac sa ma duc in service cu ea sa-mi zica un "Gigel":"n-are nimica domne asa face toate"?Astept un sfat cat mai repede .

                            Comment


                            • incearca sa cureti senzorul de turatie...gasesti mai multe binformatii + poze la "intrebari frecvente"-pornire grea....o sa te ajute sigur sa-ti rezolvi problema...bafta!
                              Slow & Safe

                              Comment


                              • Eu zic ca am gasit rezolvarea problemei cu pornirea grea cand masina sta in soare. Am fost la reprezentant, am lasat masina de dimineata pana la ora 16.00 ca sa poata sa constate si ei defectiunea. Au pornit-o de fata cu mine(culmea ma rugam sa nu porneasca ca sa pot sa le demonstrez ca atunci cand sta in soare nu porneste la prima cheie, ci la a doua dar si atunci parca se ineaca) A pornit la a doua cheie, n-au stiut de unde este problema si atunci au trimis un mail la Pitesti. Au primit raspuns in 20 de minute. Au zis ca este de la canistra de carbon. Mi-au scos un racord de la acesta canistra care cred ca baga gazele in admise si au zis ca daca nu mai face sigur este supapa de la canistra . Au mai fost cateva zile cu temperaturi de peste 32 de grade si vad ca nu mi-a mai facut figuri. Mi-au facut comanda la Pitesti si acum astept sa ma sune ei. (masina face acum pe 8 septembrie un an)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google