Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ady

    cam asa am patit s io adik mai patesc cind e soare puternic afara,porneste la a 2-3 cheie si e subturata crescand usor relantiu la limita unde tre sa stea.dar asta doar la soare ,iarna poate sa fie -20G k nu are nimik am patito.sal

    Comment


    • Mi-am si uitat de topicul asta,dar se pare ca incet, incet cu revenirea caldurii v-or reinvia dicutiile si pe aici . Reamintesc, mie mi-a facut de noua probleme la pornire pe timp de vara daca a stationat in soare puternic mai mult timp dar in rest porneste la prima cheie indiferent de temperatura.
      sigpic

      Comment


      • Salut! Care ma poate ajuta cu o informatie inainte de a ajunge la un service; cind pornesc masina prima data pe zi imi face probleme mai exact: tre sa tin pe demaror 3-4 sec pina porneste da sa moara motorul, dupa ce o pornesc prima oara nu mai am probleme apoi merge la sfert cum s-ar spune.
        daca stie cineva care ar fi problema astept un raspuns

        Comment


        • Buna.
          Am si eu un Logan Ambition pe benzina din anul 2005, iar de cca. 1 luna, porneste foarte greu.
          Foarte rar porneste de la prima cheie. Bateria inca nu am schimbat-o, dar inca duce.
          De multe ori dau si cate 10-15 chei pana porneste, bineanteles dupa ce toti martorii luminosi de la bord se sting.
          Puteti sa-mi recomandati ce sa fac?

          Comment


          • Multumesc mult pentru raspuns.
            Se schimba greu acest senzor?
            Si cat m-ar costa schimbarea lui?

            Comment


            • Nu se schimba greu, este prins in 2 suruburi M6 . Incearca sa-l demontezi singurel, si curata-l . Asigura-te ca si mufa face bine contact . Dupa montare , daca masina prezinta aceleasi simptome, cumperi unul nou , si-l schimbi.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • N-are nici un rost sa-l demontezi, se poate curata bine merci si in situ (desi nu asta e problema). Incearca sa impingi usor firul ca sa intre mai bine in conector. De cele mai multe ori acolo e problema.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Eu am o problema asemanatoare:porneste greu la rece,mai ales cand benzina scade sub 3 pavele(liniute),iar cand calc pedala de acceleratie brusc,are o intarziere.Am procedat in felul urmator:curatat:mpp,senzor turatie,injectoare,pompa benzina,resoftat si degeaba.Recunosc ca timp de cateva zile dupa aceste operatiuni a pornit la sfert.Am gpl tomasetto pe ea montat la 80000km,iar in prezent am aproape 110000 km.Am uitat sa mai specific faptul ca atunci cand trece de pe benzina pe gpl trepideaza motorul timp de 2 sec,adica are o intrerupere intre benzina si gpl.Nu a facut de la inceput toate astea,asa ca tind sa cred k la mijloc ar fi o defectiune sau o dereglare.

                  Comment


                  • nu sunt sigur daca problema mea are legatura cu ce am citit pe aici, dar seamana oarecum.
                    Laureate din 2004, 100 de mii si un pic, problema apare doar vara pe caldura mare. Prima data a aparut dupa ce am rulat pe canicula cica 25 de km s-a oprit motorul in mers. am tras pe dreapta, putin panicat dupa cateva secunde am dat cheie si a pornit, bagat a intaia la 2500 a doua si apoi... ati ghicit... a murit iar motorul. am dat cheie, dupa ce s-au stins toate beculetele pe bord si a pornit, dar nu a functionat decat cateva secunde. pana am sunat un pieten au trecut ceva minute. lamuriri nu de prea mare ajutor, am incercat iar sa pornesc. a luat-o si am mai rulat cativa km (2-3) dupa care la un semafor dupa vreo 30 de sec la relanti, cand sa ma pun in miscare a "murit" iar. fiind in oras de data asta am chemat un sofer mai cu "experienta" care a turat-o putin si a mers... pana acasa s-a mai oprit o data sau de doua ori dar a pornit cu cheie data "din mers". Seara dupa ce s-a mai racorit, si masina si vremea afara, a mers fara probleme si turata si subturata. a doua zi la fel. fiind week-end am mers la service abia dupa dou zile si acolo mi-au curat senzorul de turatie cu recomandarea ca "daca mai face sa revin pentru a o pune pe tester". nu a mai facut pana ieri cand la o iesire prin oras si pe canicula masina si-a adus aminte ca trebuie sa "moara" iar putin. Acum deja stiam ce trebuie sa-i fac... scos busonul de la rezervor... cand l-am extras am constatat acumulare de gaze in rezervor (aproape ca a sarit singur de acolo), dupa ce am plecat de pe loc am rulat cu 2500 si schimbar trepte la 3000. Asa a mers, dar in aglomeratie a mai murit de vreo doua ori.
                    Cam astea is simptomele. nu am fost sa verific (daca s-o putea asta) canistra de carbon. Pompa de benzina a fost schimbata si mi s-a spus ca nu mai poate fi suspectata. benzina bag de la rompetrol.
                    Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi care sper sa-mi fie de ajutor. Altfel... asta e... mi-am tras masina de toamna-iarna-primavara ... vara... nu prea mai am curaj sa ies din oras.

                    Comment


                    • Salut!Acum doaua saptamani am patit ca masina mea sa nu mai porneasca deloc.Bateria e noaua,invartea,dar nu pornea...asta dupa un drum de 100 km si pauza de o zi.Am incercat de cateva ori si nimic.Cineva mi-a spus sa actionez inchiderea usilor de cateva ori si sa incerc.Surpriza:a pornit.Azi...dupa un drum de 140 km si o pauza de 15 min nu a mai vrut sa porneasca.Am repetat figura cu usile si de data asta nimic.Dupa apox. 2 ore am incercat iar automatul si a pornit la sfert.Chiar nu stiu ce sa mai zic.Ati patit asa ceva?

                      Comment


                      • Originally posted by danyel View Post
                        Salut!Acum doaua saptamani am patit ca masina mea sa nu mai porneasca deloc.Bateria e noaua,invartea,dar nu pornea...asta dupa un drum de 100 km si pauza de o zi.Am incercat de cateva ori si nimic.Cineva mi-a spus sa actionez inchiderea usilor de cateva ori si sa incerc.Surpriza:a pornit.Azi...dupa un drum de 140 km si o pauza de 15 min nu a mai vrut sa porneasca.Am repetat figura cu usile si de data asta nimic.Dupa apox. 2 ore am incercat iar automatul si a pornit la sfert.Chiar nu stiu ce sa mai zic.Ati patit asa ceva?
                        welcome in the club
                        tot e bine ca tu poti merge 100 si ceva de km, banuiesc ca pe caldura is problemele si la tine. eu azi iar am patit-o si aproximativ in acelasi loc, adica dupa vreo 20 de km rulati de la intoarcerea de la tara... o solutie ar fi sa nu mai merg la tara ... chiar ma gandeam ca in acel loc am patit-o prima oara... cred ca voi tine asta minte, tot ca atunci cand am mers prima data la femei... si da, s-a oprit... ca de obicei in mers. acum stiu ce trebuie sa-i fac... scot prima data busonul de la rezervor (cu toate ca n'a fost cazu' ca nu era presiune de data asta), apoi talpa... adica mergeam cu a treia cu 60 kmh si ma rugam la Cel de Sus sa nu imi moara cumva intr-o depasire... mai aveam pana acasa cam 10 km. Azi am reusit sa-i fac, maine cine stie.
                        BTW... mecanicii mi-au zis sa vin la ei cu masina "cand face asa" altfel... degeaba ca nu au cum sa-si dea seama care ar fi hiba si ma vor pune sa schimb la piese degeaba. Da' cum sa vin azi la ei ca e dupa-amiaza de week-end si piscinele is deschise si pentru ei nu numai pentru noi...
                        Asa ca... colegu' multa bafta si cat mai putini nervi consumati cu loganu' tau si lasa... cu timpu' te obisnuiesti si mai ca n'o sa vrei sa iesi cu el din oras... ca cine stie unde ramai. Oricum, preventiv sa ai un gratar la tine si in racitor o caserola de mici ca poate ai de stat pe langa ea pana se raceste putin motoru'...

                        Comment


                        • Multumesc pentru sfaturi colegu'.Trag concluzia ca daca vreau sa scap de problema tre sa scap de masina.Simpatici mecanicii care te-au chemat la ei atunci cand face ea nazuri...pai nu se laudau ei cu calculatoare,programe de diagnoza,defecte memorate...povesti.Bafta Loganasti! Eu il fac cadou pe al meu...schimb tabara!

                          Comment


                          • Se lauda si chiar isi pot da seama ce nu mesrge bine. Mergeti la un service dacia sa faceti o diagnoza si va vor spune ce are. Problema la mine cand imi murea motorul este motorasul pas cu pas. Imediat dupa stergere nu a mai facut nicio problema. La unii s-a stricat direct si a trebuit schimbat. Cel mai bine e sa mergeti la service autorizat si sa nu schimbe nimic inainte de diagnoza.

                            Comment


                            • Originally posted by o8MeLC View Post
                              Se lauda si chiar isi pot da seama ce nu mesrge bine. Mergeti la un service dacia sa faceti o diagnoza si va vor spune ce are. Problema la mine cand imi murea motorul este motorasul pas cu pas. Imediat dupa stergere nu a mai facut nicio problema. La unii s-a stricat direct si a trebuit schimbat. Cel mai bine e sa mergeti la service autorizat si sa nu schimbe nimic inainte de diagnoza.
                              pe cuvantul meu ca iti cred increderea pe care o ai tu in testele facute in service, da' eu daca merg cu a mea cand e racoare afara si nu face pe nebuna? chiar ei cu gurita lor au zis ca de va iesi testul OK tot imi vor lua banii... si atunci si alta data. deocamdata aleg tot varianta "gratar si mici cu cola sau fanta", asta pana ma hotarasc sa o marit

                              Comment


                              • hai ca asta e buna nu poti da 40 de lei pe o diagnoza ci vrei sa o vinzi. Incearca sa curesti motorasul pas cu pas poate nu mai face. Si mi se pare absurd ca masina sa mearga perfect pe racoare si cand e cald sa moara motorul. Sigur problema se va vedea si cand nu moare motorul, totusi nu e o avede o diagnoza.

                                Mai ales ca odata avuta o problema si daca exista o eroare ea ramane inregistrata si cand vor face diagnoza o vor gasi acolo chiar daca dupa acel moment masina si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google