Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu pornirea greoaie, dupa ce masina a fost tinuta in soare 3-4 ore, o am si eu.
    Mai exact: Logan 1,4 benzina, din 2009, 23.000 de km. Dimineata porneste absolut normal. Daca sta cateva ore in soare porneste foarte greu, ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. Invarte mult demarorul si dupa cca. 4,5 sec. porneste subturata. Apoi, incet - incet urca la turatia de mers in gol. Dupa prima pornire, motorul merge absolut normal. Urmatoarele porniri sant normale, masina functioneaza normal.
    Daca, intr-o zi nu pornesc deloc motorul, a doua zi dimineata porneste exagerat de repede si supraturat - undeva pe la 2500 rot/min.
    Azi dimineata am dus-o la service. Au bagat-o pe calculator si mi-au zis ca motorul merge foarte bine.
    Au scos conducta de vapori de la canistra de carbon, au blindat-o si au dat masina la soare pana la ora 15:00. Motorul a pornit la prima cheie.
    O sa las asa conducta de vapori cateva zile ca sa vad ma conving daca e din cauza canistrei de carbon. Va tin la curent.

    Comment


    • eu am un logan 1,4 din 2006 si de vara trecuta am inceput sa am astfel de probleme. De ex dupa ce se stingeau toate beculetele dadeam la cheie, pornea la sfert se ducea pana in 2500rpm si zbang se oprea. dadeam iar la cheie si pornea la sfert fara se se mai opreasca. am fost la dacia mi-au curatat mpp, si au zis ca daca reapar problemele trebuie schimbat. A mers cateva zile, dupa care iarasi aceleasi belele, l-am schimbat problema rezolvata. Deci problema are o rezolvare destul de simpla totusi. Bafta tuturor!
      Last edited by Khaymera; 29 April 2013, 18:09.

      Comment


      • Busonul de la rezervor!. Lasati-l deschis citeva secunde inainte de pornire , cind e f. cald afara !
        A mai scris cineva asta , dar nu la-ti bagat in seama ! Incercat-i asa .

        Comment


        • E bun...inainte sa-i dau o cheie ma duc sa deschid busonu...

          Comment




          • Las-o dreq de treaba, vorba colegului Octavian, dupa fiecare stationare mai scurta sau mai lunga, dam repede fuga la buson inainte de toate, sa ia o gura de aer "tare", sa-si revina si sa porneasca "atomobilu' ". Io unu' daca as surprinde toata faza si l-as vedea pe unu' in parcare sau oriunde ca face asa as zice ca nu e sanatos la cap. Concluzia ar fi ca loganu' e masina de iarna, de-aia se cumpara la greu de catre rusnaci, vara o ia cu lesin.
            Nu e asta solutia, nici pe departe. Au explicat colegii ce trebuie facut, curatare MPP si daca nu are efect, inlocuirea lui. Eventual si la senzoru' de turatie, trebuie facuta cam aceasi treaba.
            Last edited by Kojak; 29 April 2013, 22:12.

            Comment


            • E posibil să fie o legatură cu purjarea canistrei de carbon, care nu prea pare să se faca la timp.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Corect. Se schimba si aia daca e cazu'.

                Comment


                • Intr-o mina tii canistra , in cealalta busonu` !
                  -Cum dracu` mai pornesti motoru` ? Intre timp , soarele te bate drept in cap .
                  -Lesini si tu , si " atomobilu " ! Hi, hi, hi

                  Incercati !

                  Comment


                  • Sau parcati la umbra....

                    E din ciclul "asa face".
                    Last edited by mr.K; 30 April 2013, 09:24.

                    Comment


                    • Manifestarea aceasta, cu probleme de pornire la cald, nu cred că e din categoria expusa; pur şi simpu poate fi o anomalie in functionarea sistemului de control al emisiilor evaporative. Masina mea sta jumatate de zi in soare si n-am pomenit de asa probleme.
                      Vaporii de benzina, in mod normal, sunt stocați în canistră în timpul staționării automobilului. Dupa pornire, cand motorul s-a incalzit, calculatorul de injecție comandă deschiderea supapei de purjare și introducerea vaporilor de benzină în admisie. Daca pe timpul stationarii, supapa de purjare nu etanseaza, vaporii de benzina pot ajunge in admisie şi de aici probleme la pornire.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • La 1.4 asa face. De 2-3 pe vara patesc la fel. MPP-ul n-are nici pe naiba, canistra atat poate. Nu bag si eu problema in seama, ca nu ma deranjeaza 2-3 rateuri pe an.

                        Comment


                        • Povestile astea cu deschiderea busonului de la rezervor nu sant credibile. Vorba lui Kojak: inainte de a porni motorul, desfa busonul, sufla in nu stiu ce. Motorul e facut sa mearga. Atunci cand nu mai functioneaza, e clar: are ceva. V-am relatat mai sus ca cei de la service mi-au blindat conducta de vapori. Adica au scos canistra de carbon din circuit. De atunci, azi e a treia zi de cand motorul a pornit absolut normal in ditamai 30 grade. O mai las asa deocamdata.
                          Te intreb IancuMic: supapa aia de purjare se afla in canistra de carbon sau altundeva?

                          Comment


                          • In mod normal se afla pe circuitul dintre canistra si galeria de admisie, dar nu stiu exact unde e localizata; mai aproape de canistra sau galerie.
                            Sistemul mai are o supapa; cea de comunicare (ventilare), cu aerul atmosferic.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Supapa de purjare se afla in canistră.
                              Electrovana purjării absorbantului de vapori de benzină este comandată prin pinul 4 al uce (activ in 0, plusul il ia de pe circuitul injectoarelor) atunci când:
                              - temperatura apei este mai mare de 60°C,
                              - temperatura aerului este mai mare de 10°C,
                              - motorul nu este la turaţie de ralanti,
                              - un prag de sarcină dat este atins,
                              - poziţia potenţiometrului clapetă fluture nu este "în picior ridicat".
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • In cazul meu, sa inteleg ca, daca supapa de purjare e defecta, trebuie sa schimb canistra?
                                Ieri a fost a patra zi cand motorul a pornit normal (cu masina tinuta in soare), avand conducta de vapori scoasa din canistra si blindata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google