Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu e de noroc, asa fac benzinarele in general.

    @skynetmhmh: poate nu apreciat exact timpul, ca nu am stat sa cronometrez. Dar e ceva de genul: pus contactul, asteptat putin (pus centura, aprins tigara, reglat cd/radio sau alte cele), luat contactul si pus din nou si pornit ok.

    Este interesanta si ideea cu folia termoizolanta sub capota. Merge aluband? Sau ar fi buna si pasla (1 cm grosime)?
    GL-22-TOF

    Comment


    • #92
      nu stiu de ce va complicati cu izolatie si alte cele gen dat 2 chei, pauza de tigara, etc... mergeti la un service si spuneti ca va porneste greu la caldura si ca "suge" capacul de la rezervor candil scoti. se rezova in maxim 5 minute, daca mecanicul e mecanic de meserie.

      Comment


      • #93
        Acelasi lucru pot sa spun si eu, masina mea vara trecuta lasata in soare intre orele 11-14 pornea fara nici o problema! Asa ca la tine alta cred ca ar fi problema! Mergi la un service si se rezolva!
        Last edited by Madalinul; 17 April 2009, 01:13.

        Comment


        • #94
          nu cred ca la mine te refereai, eu nu mai am probleme de genul sa nu-mi porneasca

          Comment


          • #95
            Si ce bucuros esti tu ca n-ai probleme si altii au , ai spus-o de doua ori, ok, am inteles.
            Las-o vreo 5 ore la 40 grC afara (dar in soare) si-ti garantez ca macar o data iti va face figuri.

            Daniel: eu am folie termoizolanta (de aia cu o parte aluminizata) groasa de ~ 1 cm.
            Daca o las in soare mult, deschid capota si pun mana pe ea la interior nu mai e fierbinte deloc, nu mai radiaza caldura cum facea fara folie.
            E la Bricostore asa ceva si costa incomparabil mai putin ca Alubandu, plus ca asta e chiar termoizolanta, Alubandu e mai mult fonica.
            ~1,3 mp iti ajung berechet.
            Attached Files
            Last edited by Octavian; 17 April 2009, 10:27.

            Comment


            • #96
              Originally posted by skynetmhmh View Post
              ganditi-va la posibilitatile tehnice si practice,matematice prin care acel tester "testeaza componentele masinii" Nu se poate sa testeze absolut totul...nu are cum ..poate doar piesele electronice dar nu poate sesiza chestii minore ,mecanice sau un cumul de cauze

              Ca un tester sa testeze are nevoie de senzori cat mai multi si complecsi precum si de un soft adecvat si complex...iat Loganul nu este nava Enterprise...senzorii sunt in mod siguri mai putini si doar pe componentele vitale
              off-topic:
              aproape toti senzorii si aproape toate elementele de executie pot fi testate cu softul de diagnoza din service;
              se pot testa prin soft inclusiv injectoarele, unele sigurante, consumatori;
              cumulul de cauze probabil nu-l poate sesiza softul de diagnoza, dar pe baza rezultatelor diagnozei specialistii din service ar trebui sa fie in stare sa-ti rezolve problema;
              testerul n-are nevoie de senzori, ecu-urile masinii au rutine de auto-test pe care softul de diagnoza le apeleaza si astfel gaseste problemele, daca sunt. senzorii nu sunt in nici un caz mai putini decat e nevoie ca masina sa functioneze. daca nu ma crezi, scoate unul la intamplare si vezi daca mai merge normal. daca ai ghinion si scoti sa zicem senzorul de turatie sau ala de presiune in colectorul de admisie, nu-ti porneste motorul.
              nu e loganul nava enterprise, dar nici prajitor de paine
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                Octavian, da-mi voie sa te contrazic, a mea statea cate 2-3 zile vara trecuta in soare nepornita, mai e si inchisa la culoare. A pornit "la sfert" mereu.

                Comment


                • #98
                  Pai probabil pt ca n-are senzor de ploaie, de nivel ulei, de ceata, de apa de spritz, tempomat (ma rog, n-are nici o treaba cu discutia ) ) e clar, e rudimentar rau motoru, ma mir cum naiba mai si functioneaza bine cu lipsa atatia senzori.

                  Comment


                  • #99
                    Probabil "danutz9" o sa va dea raspunsul pentru remedierea problemei, dar sa il lasam sa vedem daca ii iese lui. Totusi studiati si voi putin senzorii masinii.

                    Comment


                    • Circuitul de alimentare cu carburant este fără retur.
                      Presiunea de alimentare nu variază in funcţie de sarcina motorului.
                      Circuitul este compus din:
                      - un ansamblu de alimentare "pompă - jojă - filtru" cu benzină echipat cu filtrul de benzină, pompa şi regulatorul de presiune (totul situat in rezervor),
                      - o conductă unică care vine de la rezervor,
                      - o rampă fără conductă de retur şi fără regulator de presiune de alimentare,
                      - un rezervor de recirculare a vaporilor de benzină.

                      În momentul în care maşina stă în soare mai multe ore, benzina care se află pe traseul conductă-rampă se vaporizează. Pun contactul, pompa de benzină pompează până când ajunge la presiunea care trebuie apoi se opreşte. În momentul cănd dau cheie, în cilindri intră vapori de benzină. Aceştia nu au puterea să pornească motorul. Şi tot dau cheie până când ajunge benzină în injectoare. După aceea totul e OK.
                      Pentru înlăturarea acestui neajuns există un sistem de aspirare a vaporilor de benzină. Acest sistem este comandat de calculator şi deschide o electrovalvă în următoarele situaţii:
                      - temperatura apei este mai mare de 60°C,
                      - temperatura aerului este mai mare de 10°C,
                      - motorul nu este la turaţie de ralanti,
                      - un prag de sarcină dat este atins,
                      - poziţia potenţiometrului clapetă fluture nu este in „ picior ridicat”.
                      Caracteristicile senzorului temperatură aer sunt următoarele (temperatură OC/rezistenţă Ω):
                      -40/50000
                      -10/10000
                      +25/2000
                      +50/810
                      +80/309
                      +110/135
                      +120/105

                      În momentul în care este un contact oxidat la senzorul temperatură aer, la calculator va ajunge o informaţie eronată despre temperatura aerului. Adică în loc de 810 Ω cât ar trebui să aibă la 50 OC va avea câteva zeci de mii de Ω ceea ce corespunde unei temperaturi negative, deci nu necesită deschiderea electrovalvei de aspirare vapori de benzină.
                      Acel senzor de temperatură aer se află sub filtrul de aer, pe galeria de admisie aer.
                      Săptămâna trecută am studiat cartea tehnică şi am încercat să scot mufa din senzorul de aer. Nu am reuşit, din cauza poziţiei incomode, dar totuşi am mişcat-o în toate direcţiile.
                      Treaba bună este ca au trecut 7 zile, în care au fost temperaturi destul de ridicate, şi maşinuţa mea nu a mai făcut figuri la pornire.
                      Prima dată când voi ajunge la un service voi ruga pe cineva de acolo să-mi desfacă acea mufă şi eventual s-o curăţe.
                      Aceasta este teoria mea despre pornirea grea după ce stă câteva ore în soare.
                      Tot ce e scris cu cacatere italice sunt citate din Manualul de service al Loganului. Poate ar trebui să pună mâna pe el şi cei de la service (care vorba aia, sunt plătiţi pentru aşa ceva).
                      Dacă greşesc cu ceva îmi cer scuze.

                      Comment


                      • Eu am incercat ieri faza cu scoaterea busonului de benzina dar degeaba, mitul este distrus
                        Danut, interesanta teorie, te rog pune si tu o poza cu acel senzor , sa misc si eu de el poate poate .....
                        sigpic

                        Comment


                        • Am scos din manual tot ce am considerat ca e necesar.
                          Bafta.
                          Attached Files

                          Comment


                          • danutz9, incet incet ai sa ajungi sa lucrezi la Mioveni.

                            Comment


                            • Problema pornirii greoaie a autoturismelor dvs. poate fi din cauza nefunctionarii corespunzatoere a electrovanei din absorbantul de vapori de benzina - iar acum sa incerc sa ma explic:
                              cand e cald si cum noi romanii circulam in general cu benzina in rezervor de 50 lei (rezervor niciodata plin) cantitatea de vapori ce se acumuleaza in rezervor este mare;
                              acum acesti vapori se duc catre *absorbantul de vapori de benzina* - eu ii spun *canistra carbon* pentru ca ea e plina cu granule (ca un filtru de hota antimirosuri) si cum ei sunt multi, canistra se inhiba (se satureaza de vapori) si daca ai si norocul ca electrovana sa nu fie perfect inchisa, colectorul de admisie de inhiba (se satureaza) de vapori;
                              Deci la pornire auto, daca in loc de aer - intra deja un amestec de benzina cu aer si injectoarele mai pulverizeaza si ele doza de combustibil ai de-a face cu un amestec suprasaturat care *ineaca motorul* iar masinuta nu porneste sau porneste balbaindu-se la o turatie redusa;
                              De aceea pleca la a doua cheie cand deja acel amestec il elimini din motor sau cand ii aduci un aport de aer proaspat prin apasarea pedalei de acceleratie.
                              OK ?

                              Comment


                              • Din cate am inteles de la un mecanic de la Meridian , problema ar fi de la motorasul pas cu pas ( atunci cand masina nu porneste dupa mai mult timp de stat in soare ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google