Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • slabut mecanicul - un motor pas cu pas cu defecte da in primul rand relanti instabil

    Comment


    • iezact nu are de-a face cu pornirea. senzorul de turatia poate rata pornirea motorului, mpp-ul poate sa-l omoare la ralanti. daca sunt defectele ambele, stai si te uiti la motor...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • subscriu la ce a spus "tutupiciu" in legatura cu pornirea greoaie a loganului dupa ce sta in soare. numai acel vaporizator poate fi de vina. si este exact cum spune el, majoritatea umblam cu benzina de 50 de lei in rezervor si atunci vaporii de benzina sunt in exces.Nu stiu daca acea electrovana care permite inchiderea/deschiderea circuitului se poate schimba si daca va avea vreun efect.poate incearca cineva sa o schimbe si ne spune si noua.citat din manualul de reparatii :"Aerisirea rezervorului se face prin absorbantul de vapori de benzină. Vaporii de benzină sunt reţinuţi la trecerea prin carbonul activ conţinut în absorbant. Vaporii de benzină conţinuţi în absorbant sunt eliminaţi şi arşi de motor.
        Pentru aceasta, se pun în legătură, prin electrovană, absorbantul de vapori de benzină şi colectorul de admisie. Această electrovană este integrată în absorbantul de vapori de benzină.
        Principiul electrovanei este să ofere o secţiune de trecere variabilă (în funcţie de semnalul raportului ciclic de deschidere) emis de calculatorul de injecţie.
        Variabila secţiunii de trecere a vaporilor de benzină în electrovană rezultă din echilibrul dintre câmpul magnetic creat de alimentarea bobinajului şi efortul arcului de revenire care asigură închiderea electrovanei.

        Comment


        • Oare ar fi o varianta sa umblam cu revervorul mai plin ?
          sigpic

          Comment


          • cica "specialistii" recomanda ca rezervorul sa fie intotdeauna plin mai mult de jumatate pentru a evita formarea vaporilor in exces pe timp de vara si a condensului pe timp de iarna.acuma cat de specialisti or fi acesti "specialisti" cine stie . Probabil ca ar fi si asta o solutie. eu unul am sa incerc si varianta asta sa vad daca da roade.

            Comment


            • Da ar trebui sa incercam, eu am acum 5 linii la benzina , oare care sa fie minumul sa nu se mai produca acest fenomen pe timp de vara ?
              sigpic

              Comment


              • eu zic ca macar trei sferturi din rezervor sa fie plin. nici cu rezervorul permanet plin nu poti fi .

                Comment


                • Mie foarte rar mi se intampla sa faca figuri la pornire dupa ce am lasat-o in soare,chiar si cand am o liniuta la benzina imi porneste bine.

                  Comment


                  • Si ai sa va spun acum si cum se strica un absorbant de vapori cu tot cu electrovana:
                    Cum noi romanii suntem curioshi (si bine facem) dar in acelasi timp nu avem incredere mai procedam astfel:
                    Intrebarea romanului: Cat consuma exact Loganul meu ? Lipsa de incredere: calculatorul nu-mi arata exact consumul mediu sau liniutele alea nu servesc la nimic (indicator nivel combustibil). Ce face omul ?
                    Se duce la PECO si face plinul - da face plinul - umple rezervorul pana cand vede benzina in gura de umplere si zice asa : merge un nr de km dupa care alimenteaza la pompa tot pana da pe afara , face diferenta, intra in matematica si afla consumul - el are incredere oarba in pompa de alimentare de la PECO.
                    Acum el strica masina fara sa stie adica odata cu umplerea pana la refuz a rezervorului umple pana la refuz cu benzina si absorbantul de vapori pe principiul vaselor comunicante + ca pune pe jos o parte din benzina prin furtunul de supraplin. De aici ce sa mai faca saracul absorbant de vapori (sa purjeze benzina prin electrovana ?).
                    De aici apare pornire greoaie plus inhibarea absorbant vapori + stricare elecrovana
                    Cam asta e istoria vaporilor.....

                    Comment


                    • S-a mai discutat pe aici ca nu e bine sa umpli rezervorul pana la gura...pana face pistolul "click" e de ajuns
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • pentru red_alin : fericitule (offtopic)
                        chestia cu umplutul pana da pe dinafara nu am facut-o niciodata si nici nu sunt adeptul.cand pistolul a facut "click" , gata e plin. Si totusi si mie imi face figuri. Inseamna ca mai pot fi si alte cauze care duc la defectiunea electrovanei . Se poate sa fie vreun defect din fabricatie la unu anumit lot de produse, pentru ca altfel nu prea pot sa imi explic cum de la unii face figuri si la altii nu ?!

                        Comment


                        • da Mishu poate fi si o problema de fiabilitate electrovana

                          Comment


                          • Iar daca electrovana de la canistra de carbon e blocata (defect destul de des intalnit la Logan), atunci in galeria de admisie exista amestec carburant, aer si vapori de benzina, ceea ce nu e deloc bine, deoarece poate avea loc o detonatie in zona respectiva, la pornire sau in mers.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • deci cred ca am "marlit-o" si eu fara sa stiu,am facut de vreo 2 ori plinu mai "sanatos" dar ultima oara am pus vreo 4-5 l dupa ce a facut pistonul click ca sa fie suma rotunda...insa pana acum nu a facut figuri la pornire....dimineata primele 5-6 min e mai "rigida" dupa care merge ok.
                              http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                              жалюзи плиссе

                              Comment


                              • fiabilitate sau defect din fabrica. mie mi-a facut figura in prima vara dupa ce am cumparat masina (eu am luat-o in ianuarie iar in iunie deja facea figuri ). Tocmai ce am citit in manualul de reparatie, electrovana defecta se inlocuieste doar impreuna cu vaporizatorul . cine stie cat o mai costa si acesta , dar nu cred sa fie foarte ieftin . Si asta recomand sa se schimbe doar dupa ce s-a facut o testare ca la carte a electrovanei , pentru ca altfel se vor da bani degeaba pe un vaporizator nou. pentru cei interesati pot sa pun si un atasament cu procedeul de diagnosticare al electrovanei (numai sa imi explicati cum , incepator in forumuri ) . cand voi avea timp, probabil in concediu o sa fac si eu un test din acesta (dar ma duc cu copia dupa procedura ca savad ca e ca la carte) sa vad daca e defecta electrovana si intre timp ma interesez si cat costa vaporizatorul .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google