Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 55 lei Ate sl6 + 30 lei manopera, inclus testul de frânare.

    Comment


    • Reprezentanţă sau Sevice multimarcă?

      Comment


      • Poliserv- Reprezentanta Dacia Renault

        Comment


        • Trebuiesc date jos rotile?
          Aerisitoarele trebuiesc desurubate complet sau doar putin slabite (ca sa nu aiba debit prea mare si sa curga prea repede lichidul nou ) ?

          Din ce am citit aici doar astea 2 nelamuriri am.

          Comment


          • pana la urma, stie cineva care e lichidul de frana cel mai bun dintre cele comune, utilizate pe logan ?
            am vazut ca multi au pus ATE SL6 care am inteles ca are norma SAE J 1703.
            Elf-ul, care ai putea fi tentata sa crezi ca e mai bun pe Logan, are norma SAE J 1704. care e diferenta ? ce ma sfatuiti sa pun ? n-a fost schimbat niciodata. are 5 ani. cred ca ar fi cazul...

            Comment


            • Nu stiu cat conteaza marca; norma tehnica e cea care trebuie respectata.
              In general Renault recomanda vascozitati la rece de maxim 750 mm2/ s la - 40°C).
              Eu am pus Ferodo.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • pai, si dintre cele doua norme de mai sus care se preteaza ?
                SAE J 1703 sau SAE J 1704 ?
                Last edited by B997NDL; 26 June 2014, 21:55.

                Comment


                • Dot 4, SAE J 1703.
                  "... limitaţi-vă obligatoriu la lichidele de frână controlate şi omologate de laboratoarele noastre şi conforme cu norma SAE J 1703-DOT4.Pentru o utilizare optimă a frânării, RENAULTrecomandă un lichid de frână cu vâscozitate slabă la rece (maxim 750 mm2 / s la - 40°C)."
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • si aunci de ce au scos elful lor cu SAE J 1704 ?

                    Comment


                    • J 1703 este standardul minim recomandat; J1704 e un standard superior primului din punct de vedere al stabilitatii, rezistentei la coroziune, evaporare, oxidare...samd.
                      Nu e nici o problema daca folosesti un standard superior; DOT 4 fie, neaparat.
                      Last edited by IancuMIC; 26 June 2014, 22:27.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by lord_wader View Post
                        Trebuiesc date jos rotile?
                        Aerisitoarele trebuiesc desurubate complet sau doar putin slabite (ca sa nu aiba debit prea mare si sa curga prea repede lichidul nou ) ?

                        Din ce am citit aici doar astea 2 nelamuriri am.
                        Daca ai elevator sau rampa, nu trebuie date jos rotile. Aerisitoarele le slabesti treptat, functie de cum iti convine. Te orientezi pe moment, nu tre sa-ti faci planul dinainte. Foarte bune ar fi furtunasele transparente de la perfuzie, vezi clar viteza bulelor. Spor la treaba !

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Nu e nici o problema daca folosesti un standard superior; DOT 4 fie, neaparat.
                          Important este şi ca lichidul de frână pe care îl foloseşti la schimbare să fie miscibil cu cel pe care îl înlocuieşti.

                          Comment


                          • cine crezi ca mai stie ?! la un moment dat s-a facut o completare cu asta]


                            o merge cu asta..

                            sau cu asta ?


                            Originally posted by Ampt View Post
                            Important este şi ca lichidul de frână pe care îl foloseşti la schimbare să fie miscibil cu cel pe care îl înlocuieşti.
                            or fi miscibile cele de mai sus ?

                            dar de ce sa fie, daca pe unul il dai jos ?
                            Last edited by B997NDL; 27 June 2014, 00:11. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • A pus cineva mai in urma o mica lista de lichide pentru Logan ABS : Ate Sl6, Ferodo ESP si Bosch Hp - dot 4
                              @NDL: Vezi ca Ate sl6 - 20 lei este 250 ml.

                              Comment


                              • nu l-as lua de acolo, ci de la Augsburg Militari, la 1 litru.



                                dar vad ca dupa norma, elful ar fi mai bun.


                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Nu stiu cat conteaza marca; norma tehnica e cea care trebuie respectata.
                                In general Renault recomanda vascozitati la rece de maxim 750 mm2/ s la - 40°C).
                                Eu am pus Ferodo.
                                750 sau 1750 ?! vad ca pleaca cam toate de pe la 1200.
                                n-am gasit fisa tehnica pentru ATE SL6 DOT4.


                                Last edited by B997NDL; 27 June 2014, 11:30. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google