If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lasam ptr. la toamana viitoare sa vin la tine sa mi le briclolezi, ca mai mult nu tin nici astea.
Berea o iau de-acu' sau atunci?
Oricum, siliconu' de care zici e bun sa-l aplici perimetral, pe ganitura aia sau fara, nu si sa inchizi "branhiile" alea cu silicon, ca pe acolo nu intra strop de apa.
Apa se infiltreaza DOAR pe langa garnitura si caroserie.
Ba da...da' ptr. treaba asta trebuia sa dau bara jos...si pe canceru' asta, cam nasol.
Ai luat o țeapă de 74 de lei
Cumpărai un silicon de 15 lei, mai cumpărai o bere la 2 litri la 5 lei, total 20, apoi veneai la mine si ți le schimbam eu si iți mai rămâneau si vreo 54 de lei în buzunar.
Bara nu o dădeai jos deloc, dar data viitoare mai RĂSFOIEȘTE ȘI TU PAGINI de pe aici.
Ba da...da' ptr. treaba asta trebuia sa dau bara jos...si pe canceru' asta, cam nasol.
Asa, m-am dus intr-o parcare acoperita (tot cca. 2-5grC erau ), m-am dezbracat la bustu' gol, am bagat mana pana la umar pe sub spoiler si-n 2-3 minute le-am inlocuit pe amandoua. Distractie p-aia care m-au vazut pe camera.
Le-am inlocuit in vara asta si am constatat ca fata de echiparea din fabrica, astea noi au garnitura perimetrala (aia care e de vina ptr. infiltratiile de apa) mai calitativa, zic eu ca pare mai rezistenta.
Mai calitative my ass...gutu-le mooma-n c@r de extractoare!
Azi întâmplător, am găsit o mica gârlă în portbagaj, în dreapta. Cel puțin juma de litru de apa am scos cu buretele. Bonus niște rugina sub forma de puncte în zona unde a baltit, pe tabla aia orizontala.
Mai puțin de 1 an juma m-au ținut de când le-am inlocuit. Și de data ăsta tot de origine am luat, 74 lei bucata. Deși ala din stânga se prezenta mult mai bine decât ăla din dreapta, l-am schimbat și p-ăla, garnitura era coapta dar nu rupta. Probabil ar fi fost doar o chestiune de timp pana ar fi cedat fix în mijlocu' iernii.
Poze, mâine, sa vedeți în ce hal s-a mucificat garnitura la ăla din dreapta, cu balta.
Nu am fost atent cand ai zis 'papuc', acolo intr-adevar nu prea isi are rostul. Dar daca alt extractor nu exista, atunci chiar e folosit ala, iar aerul ajunge acolo prin zona peretilor 'benei'; cert e ca orice habitaclu are extractoare de aer.
La berlina eu aud foarte clar cum lucreaza acele extractoare. Am masina putin mai bine izolata, chedere suplimentare si altele, iar cand inchid usile se aud foarte clar 'aripioarele' alea.
Ca sa te convingi, poti desprinde putin o mocheta de pe carenaj din portbagaj si urmaresti ce se intampla cand pornesti ventilatia sau cand inchizi o usa. De preferat sa ai inchisa capota de la portbagaj (asta implica pozitia chinezului si o lanterna... ).
Dupa ploaia zdravana de ieri nu am mai gasit nici un strop de apa in portbagaj. cred ca problema generala este de la manunchiul de cabluri care vine de pe portbagaj si apasa garnitura de etansare si pe acolo intra apa, de aceea se explica de ce multi am gasit doar in partea dreapta apa. am desprins cablul din bridele cu care era prins pe partea interioara a capacului de portbagaj si l-am lasat liber. astfel la inchidere nu mai preseaza pe garnitura. acum e bine, nu mai intra nici strop.
Ba aerul se duce exact acolo unde ar trebui sa se duca. Nu prin usi ci exact prin spatele habitaclului, pe langa bancheta si prin acele aerisiri de pe stalpul spate...
La papuc...o sa caut sa analizez mai atent unu.
nu are nici o legatura ca m-am uitat, extractorul e tocmai in zona din spate aproape de coltul masinii, iar cabina e in fata, intre ele este spatiu descoperit. cand inchizi usa la cabina nu are nici o legatura cu extractorul din spate care e in aer liber.
totusi ma cam indoiesc ca atunci cand inchizi usa mai incet, la berlina, ca aerul se duce prin toata tapiteria aia si izolatiile si ajunge tocmai in spate la portbagaj pe unde sunt extractoarele respective. eu cred ca aerul tot prin rosturile de la usi iese afara, nu ajunge el tocmai la portbagaj plus ca pana acolo de la atatea obstacole si-ar pierde presiunea si nu ar mai impinge perdelele extractorului.
Eu cred ca un producator sau altul a pus asta pe masina si altii au copiat ideea
Cred ca zona de habitaclu comunica prin praguri cu zona unde este amplasat extractorul. Nu am un papuc la indemana sa verific dar...asta banuiesc. Asa mi se pare logic.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: