Imi curge apa in portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    Gresit, teapa e de 2 x 74 lei!

    Lasam ptr. la toamana viitoare sa vin la tine sa mi le briclolezi, ca mai mult nu tin nici astea.

    Berea o iau de-acu' sau atunci?

    Oricum, siliconu' de care zici e bun sa-l aplici perimetral, pe ganitura aia sau fara, nu si sa inchizi "branhiile" alea cu silicon, ca pe acolo nu intra strop de apa.
    Apa se infiltreaza DOAR pe langa garnitura si caroserie.
    Last edited by Kojak; 5 December 2014, 14:55.

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Mai puțin de 1 an juma m-au ținut de când le-am inlocuit. Și de data ăsta tot de origine am luat, 74 lei bucata.
    Originally posted by Kojak View Post
    Ba da...da' ptr. treaba asta trebuia sa dau bara jos...si pe canceru' asta, cam nasol.
    Ai luat o țeapă de 74 de lei
    Cumpărai un silicon de 15 lei, mai cumpărai o bere la 2 litri la 5 lei, total 20, apoi veneai la mine si ți le schimbam eu si iți mai rămâneau si vreo 54 de lei în buzunar.
    Bara nu o dădeai jos deloc, dar data viitoare mai RĂSFOIEȘTE ȘI TU PAGINI de pe aici.

    Leave a comment:


  • gaboneygg
    replied
    eu am pus silicon si de 2 ani nu mai am nici o problema.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ba da...da' ptr. treaba asta trebuia sa dau bara jos...si pe canceru' asta, cam nasol.
    Asa, m-am dus intr-o parcare acoperita (tot cca. 2-5grC erau ), m-am dezbracat la bustu' gol, am bagat mana pana la umar pe sub spoiler si-n 2-3 minute le-am inlocuit pe amandoua. Distractie p-aia care m-au vazut pe camera.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Nu mai bine pui silicon de garnituri negru direct pe plastic?

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Si dovada...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Le-am inlocuit in vara asta si am constatat ca fata de echiparea din fabrica, astea noi au garnitura perimetrala (aia care e de vina ptr. infiltratiile de apa) mai calitativa, zic eu ca pare mai rezistenta.
    Mai calitative my ass...gutu-le mooma-n c@r de extractoare!

    Azi întâmplător, am găsit o mica gârlă în portbagaj, în dreapta. Cel puțin juma de litru de apa am scos cu buretele. Bonus niște rugina sub forma de puncte în zona unde a baltit, pe tabla aia orizontala.
    Mai puțin de 1 an juma m-au ținut de când le-am inlocuit. Și de data ăsta tot de origine am luat, 74 lei bucata. Deși ala din stânga se prezenta mult mai bine decât ăla din dreapta, l-am schimbat și p-ăla, garnitura era coapta dar nu rupta. Probabil ar fi fost doar o chestiune de timp pana ar fi cedat fix în mijlocu' iernii.
    Poze, mâine, sa vedeți în ce hal s-a mucificat garnitura la ăla din dreapta, cu balta.
    Last edited by Kojak; 5 December 2014, 01:05.

    Leave a comment:


  • 2012
    replied
    Nu am fost atent cand ai zis 'papuc', acolo intr-adevar nu prea isi are rostul. Dar daca alt extractor nu exista, atunci chiar e folosit ala, iar aerul ajunge acolo prin zona peretilor 'benei'; cert e ca orice habitaclu are extractoare de aer.

    La berlina eu aud foarte clar cum lucreaza acele extractoare. Am masina putin mai bine izolata, chedere suplimentare si altele, iar cand inchid usile se aud foarte clar 'aripioarele' alea.

    Ca sa te convingi, poti desprinde putin o mocheta de pe carenaj din portbagaj si urmaresti ce se intampla cand pornesti ventilatia sau cand inchizi o usa. De preferat sa ai inchisa capota de la portbagaj (asta implica pozitia chinezului si o lanterna... ).

    Leave a comment:


  • mdaniel76
    replied
    Dupa ploaia zdravana de ieri nu am mai gasit nici un strop de apa in portbagaj. cred ca problema generala este de la manunchiul de cabluri care vine de pe portbagaj si apasa garnitura de etansare si pe acolo intra apa, de aceea se explica de ce multi am gasit doar in partea dreapta apa. am desprins cablul din bridele cu care era prins pe partea interioara a capacului de portbagaj si l-am lasat liber. astfel la inchidere nu mai preseaza pe garnitura. acum e bine, nu mai intra nici strop.

    Leave a comment:


  • mdaniel76
    replied
    la berlina sunt convins ca asa este, dilema mea este la papuc

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    Ba aerul se duce exact acolo unde ar trebui sa se duca. Nu prin usi ci exact prin spatele habitaclului, pe langa bancheta si prin acele aerisiri de pe stalpul spate...
    La papuc...o sa caut sa analizez mai atent unu.

    Leave a comment:


  • mdaniel76
    replied
    nu are nici o legatura ca m-am uitat, extractorul e tocmai in zona din spate aproape de coltul masinii, iar cabina e in fata, intre ele este spatiu descoperit. cand inchizi usa la cabina nu are nici o legatura cu extractorul din spate care e in aer liber.

    totusi ma cam indoiesc ca atunci cand inchizi usa mai incet, la berlina, ca aerul se duce prin toata tapiteria aia si izolatiile si ajunge tocmai in spate la portbagaj pe unde sunt extractoarele respective. eu cred ca aerul tot prin rosturile de la usi iese afara, nu ajunge el tocmai la portbagaj plus ca pana acolo de la atatea obstacole si-ar pierde presiunea si nu ar mai impinge perdelele extractorului.
    Eu cred ca un producator sau altul a pus asta pe masina si altii au copiat ideea

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    Cred ca zona de habitaclu comunica prin praguri cu zona unde este amplasat extractorul. Nu am un papuc la indemana sa verific dar...asta banuiesc. Asa mi se pare logic.

    Leave a comment:


  • mdaniel76
    replied
    zona din spate la papuc e in aer liber, nu baga aer nici un ventilator, cu toate astea daca verifici sub bara este extractorul acela de aer

    Leave a comment:


  • 2012
    replied
    Extractorul ala e o supapa unisens pentru aerul din habitaclu. Daca pornesti ventilatorul si ala baga aer de afara, trebuie sa si iasa pe undeva, nu?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google