Imi curge apa in portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    E X52(Logan II) ph1 și e de aproape 6 ani pe piață.

    Opritorul ăla de cauciuc e în dublu exemplar, alea nu ies decât dacă tragi de ele

    Leave a comment:


  • mircea7799
    replied
    Ok, este vorba de un logan din 2015. Am presupus ca, fiind complet diferit de celelalte , este faza 3. In fine, cine are acele gauri, poate verifica si acolo..

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    logan faza 3? din pacate, nu exista. Poate esti mai explicit cu tipul masinii, poate logan 2 faza 1, sau logan 2 faza 2?

    Leave a comment:


  • mircea7799
    replied
    In caz ca cineva nu si-a gasit rezolvarea in situatiile postate pana acum, dar a avut rabdare sa citeasca pana aici, va expun si eu o sursa de apa pe partea dreapta, in portbagaj. La un Logan faza 3, problema era din incinta busonului de la rezervor. Sunt doua gaurele acolo. In cea de sus, este infipt un mic amortizor de cauciuc, cu rolul de opritor/distantier pentru clapeta rezervorului. In gaura de jos, ar fi putut fi inca un cauciuc.. dar nu e. Am facut proba cu apa si s-a confirmat instantaneu. Rezolvarea e cat se poate de simpla.. cauciuc sau silicon sau ce mai are omu' la indemana. Nu recomand mutarea distantierului de cauciuc, din gaura de sus in cea de jos. La loganul meu vechi, mi-a fost rupt acel banal cauciuc. Am facut rost de unul nou si n-am reusit, in nici-un chip, sa-l strecor prin gaurica aia.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Si eu am mai de mult timp problema cu ceva apa in portbagaj in "buzunarul" din dreapta. MEreu dupa o ploaie gaseam acolo putin umed si am tot amanat. Azi am luat la cercetat si am observat, cu stupoare, ca dupa ce masina a avut o reparatie la aripa dreapta spate acum cativa ani, idiotii de la service au uitat sa mai puna un fel de "dop" acolo,e vorba de gaura din poza:

    Am pus ceva provizoriu acolo dar nu asigur etanseitate buna, daca torn cu o stical pe afara intra apa. Exista de cumparat acea garnitura/dop sau ce e? Ce rost are de fapt gaura aia?!

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    @Kojak La "masinile straine" cum se prezinta extractoarle astea de aer, d.p.d.v. al amplasarii?
    La logan 2, sunt dispuse la fel ca si la 1?


    La MCV II sunt pe lateralele mașini ca la Logan I.
    La Sandero II și Logan II sunt în spate sub stopuri.

    Modelul e diferit, are capac pe exterior.

    Leave a comment:


  • mdaniel76
    replied
    v-am zis, eu le-am lipit cu silicon si tot gaseam apa garla in partea dreapta. dupa ce am desprins cablul electric care vine pe langa portbagaj in dreapta, nu mai sunt probleme, nu am mai gasit nici o picatura de apa in portbagaj.
    nu vi se pare suspect ca totusi nu gasiti apa decat in dreapta? desi este si pe partea dreapta roasa garnitura de la extractor. cel putin la mine asta a fost solutia. garniturile de la extractoare le aveam roase, le-am lipit cu silicon si tot aveam apa in partea dreapta. dupa ce am desprins cablul care vine pe langa bratul portbagajului, acesta nu mai apasa pe cheder si nu mai intra apa.

    @kojak, incearca sa scoti cablul si o sa vezi ca nu o sa mai ai apa inportbagaj

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Gresit, teapa e de 2 x 74 lei!
    Berea o iau de-acu' sau atunci?
    Pt ca ai luat teapa de doua ori, dai berea si acum si atunci cand o mai veni beleaua pe tine

    Iar eu am pus silicon si pe lamelele alea, ca sa fie

    Oricum hai si te astept...

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    nu-mi spune mie ca io stiu
    era vb. de pozele puse de colegu' marian in care a pus silicon inclusiv pe lamelel alea de cauciuc. nu ca sa le obtureze, sau n-am inteles io bine?

    Leave a comment:


  • gaboneygg
    replied
    stati linistiti ca am reparat si golf 5 cu aceeasi problema.rezolvarea a fost tot siliconul.pai bre nea Kojak cum sa astupi gaurile cu silicon ? siliconul se pune numai la garnituri

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    fix la fel sunt amplasate si cu aceleasi principiu de functionare.
    doar ca sunt bagati bani mai multi in R&D si in calitatea fabricatiei.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Asta e...

    Oricum, parere mea e ca gaurile alea NU trebuiesc astupate de tot, ele au fost concepute cu un scop bine deteminat, dar, din pacate sunt prost gandite / proiectate ca dispunere sau chiar forma...sau bara putea fi gandita altfel in zona, habar n-am.

    La "masinile straine" cum se prezinta extractoarle astea de aer, d.p.d.v. al amplasarii?
    La logan 2, sunt dispuse la fel ca si la 1?
    Last edited by Kojak; 5 December 2014, 15:41.

    Leave a comment:


  • PRESTIGE
    replied
    Aveam eu 2 reparate cu silicon, pe o bere erau ale tale. Sau iti cumparai tu o bere si le astupai de tot cu niste policarbonat sau o tabla de aliminium + silicon...

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    M-am gandit si io initial, la prima schimbare, de acu' un an si ceva sa vin cu un profil D, d-ala ptr. termopane...insa nu se pupa deloc cu santu' ala din plastic al piesei...
    Din ala am pus suplimentar la usi (stalpi) si s-a potrivit de minune in ideea de a nu mai intra zapada viscolita intre usa si stalp / cheder.
    Last edited by Kojak; 5 December 2014, 15:02.

    Leave a comment:


  • puimik
    replied
    Le-a schimbat pe amandoua deci 74 * 2 )

    Eu nu as pune silicon acolo, in cel mai rau caz as schimba garnitura aia cu una homemade din ceva cauciuc profil D cu adeziv pe el.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google