Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adica?Se face mai greu?Ce sfaturi imi dai?
    Losers in the mirrors are closer than they appear!

    Comment


    • Daca nu stiti cum se face mai degraba apelati la un mecanic competent nu de alta dar se poate lasa cu o garnitura de chiulasa stricata.

      Comment


      • Am inteles.Mersi de ajutor!
        Losers in the mirrors are closer than they appear!

        Comment


        • Pai am inteles ca aerisirea se face automat.E posibil asa ceva?
          Losers in the mirrors are closer than they appear!

          Comment


          • Pt 77sky, antigel am gasit la mag. Clio vis-a-vis de spital, e aceeasi culoare ca cel original. Mai gasesti si la mag. vecin. Am preparat cu apa distilata in raport de 1/1. Succesuri!
            Last edited by spulbercris; 6 December 2008, 00:32.

            Comment


            • Cine spune ca aerisirea se face automat?

              Comment


              • M-am documentat si eu mai bine si asa este..,"cred"
                Losers in the mirrors are closer than they appear!

                Comment


                • @morgana: 4,5 L daca nu ai AC si 5,45 L daca ai AC. Asta e cantitatea de antigel+apa.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Nu am aer cond.Ok mersi andrei.
                    Losers in the mirrors are closer than they appear!

                    Comment


                    • Originally posted by morgana View Post
                      Salutare!Vreau sa inlocuiesc lichidul de racire si sa pun altul nou.Intrebarea mea e cat lichid de racire sa cumpar si cata apa distilata?
                      In topic-ul asta de 8 pagini,daca dai putin in urma pagina anterioara vezi ca ai sa gasesti si raspunsul la intrebarea ta.

                      Comment


                      • A schimbat cineva antigelul din tot circuitul de racire? Imi fac planuri pentru anul viitor.
                        Daca nu este prea complicat si poate sa dea detalii despre golire, umplere, aerisire îi rog pe cei care au facut acest lucru acasa sa posteze.
                        It's nice to be important but it's more important to be nice!

                        Comment


                        • cine-i din Tulcea?

                          Cum fac si ce trebuie sa fac sa fiu un loganist ca voi?
                          Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

                          Comment


                          • La Cateva Mii De Km. Scade Un Pic Nivelul Lichidului De Racire !!copletzi Un Pic De Antigel Combinat Cu Apa Distilata Cand E Motoru Rece (nu Umbli Niciodata Cu Motoru Pornit ;circuit Sub Presiune!!!!)fara A Depasi Limita Maxima Si E Ok !!!!

                            Comment


                            • Problema Mare - Voua Va Face Probleme ?

                              Salutare , pt toti

                              Am o problema , care ma cam macina de ceva vreme ,
                              Am un logan din feb-martie 2008 si de vre'o 2 luni , am observat ca tot scade nivelu' de "apa" din vasul de expansiune ... Am fost la Service si mi-au spus ca erau 2 suruburi slabe si curgea pe lang colier ... Am ramas blocat.
                              ok.
                              Nici un fel de problema ... Dar dupa ceva timp , a inceput iar sa scada ~ Minim . M-am speriat si am mai dat o fuga la sevice , unde : ghici ce? : alte 2 suruburi slabe... am eu impresia sau sunt idiot ....Oricum , toate bune si frumoase, pana in momentul in care am mai aruncat o privire , acu cateva zile ... Si Surpriza nivelu' de "fluid" a scazut iar... Ma poate indruma cineva ce sa fac ...Ca m-am cam saturat de aia de la service . Sau poate a mai avut careva problema asta...Nush

                              Multumesc , sa auzim numa' de bine
                              :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                              Comment


                              • Daca ai balta sub masina, e clar, curge pe undeva, dar daca ai verificat la rece nivelul lichidului, acesta e mai mic decat atunci cand motorul e cald, deoarece se dilata. Deci mergi cu masina o perioada si verifica apoi, iar daca nivelul lichidului e intre gradatiile de maxim si minim, nu cred ca ai de ce sa iti faci griji. Dar daca nu e sau ai balta sub masina, inapoi la service>
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google