liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by gigi-kent

    ps: cati dintre voi ati luat loganul cu gandul ca mergeti la liniute cu el?
    Pai nu ti'o iei cu gandul ca faci liniute ... Dar ele sunt atat de INEVITABILE ( mai ales daca ai sub 30 de ani ) . Are dreptate seba ... Cu 1.6 16v vs 407 2.0 hdi 136cp , Loganul a reusit sa stea in fata pana la jumatatea treptei 3 ... Dupa nici nu se mai compara .... ( si 407 are 1680kg iar Loganul ~1200kg ). Nu stiu cum reusiti sa faceti cu 1.4 un 320i ( e36 )

    Comment


    • #92
      Cei drept loganul trage bine pana a 3 dar cand ai dat 4 zici ca sta.Acolo castiga mult celelalte masini.Poate pe 200 m mai facem fata dar pe 400 in nici un caz
      sigpic........restul e NoSpeedLimit

      Comment


      • #93
        Pai acolo se vad caii in plus, dupa tr3...De aia 110 bate 105, ca e ceva mai mult si orice cal in plus se vede mai in treptele mari de viteza, unde masina deja e in miscare.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          Izact!
          Ne dam balene cu 75 cp prin oras... ))
          Cum mergeam cu 407-le de la firma (dizal 136 cp) prin Jermania, pe la 170-180 se vedea cat se poate de clar ala care avea un 10-15 cp in plus fata de mine.
          Cand erau 20-30 cp se termina si repede ''distractia'' logic (adica il vedeam ca trece destul de lejer de mine).

          Comment


          • #95
            Originally posted by AG 27 JBL View Post
            Cine e din pitesti si are logan cu motor de 1.4 il astept la liniuta....Eu am 1.5 dci stock;))
            Da fi si tu mai pretentios, chiar asa 1.4, eu zik sa te iei cu 1.6 16v
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #96
              Originally posted by gigi-kent View Post
              Cei drept loganul trage bine pana a 3 dar cand ai dat 4 zici ca sta.Acolo castiga mult celelalte masini.Poate pe 200 m mai facem fata dar pe 400 in nici un caz
              Se vede ca nu te'ai dat niciodata .... In 400 de metri ajungi la finalul treptei 3 ... Nu ai nici'o treaba cu treapta 4 ( vorbesc de benzinare ).

              Comment


              • #97
                JBL sau Sooky care naiba sunteti...Incearca cu ABY
                Vino Duminica seara la Bemo ca si asa nu v-am mai vazut de un car de vreme...

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Razzvan View Post
                  Se vede ca nu te'ai dat niciodata .... In 400 de metri ajungi la finalul treptei 3 ... Nu ai nici'o treaba cu treapta 4 ( vorbesc de benzinare ).


                  daca te uti la ce motor am o sa iti dai seama de ce am scris de a 4 dar aici toti se dau cu parerea ca sunt mari cunoscatori.Casca bine ochii inainte sa postezi ca scrii numai prostii.
                  sigpic........restul e NoSpeedLimit

                  Comment


                  • #99
                    gata...Ce aveti?
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Nu avem nimic dar eu vorbeam din punctul meu de vedere.Mor pe laudele astea ca poti face cu un amarat de 1.4(nu am nimic cu motorul ala ca nici 1.5 nu e chiar grozav)numai masini care au dublul cailor fie ele si cu 300 kg mai grele.
                      sigpic........restul e NoSpeedLimit

                      Comment


                      • Pai nu asta e problema....Doar ca sunteti in pragul de a declansa un flame!N-o mai luati asa personal si haideti sa ne calmam!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Gigi kent eu vorbeam de masini .. Nu de tractoare . Daca vrei iti fac un topic cu cel mai mic consum .. Lauda'te acolo cat vrei cu tractoraşu'. Credeam ca ai benzinara deindata ce postezi pe topicul asta ..... My bad

                          Comment


                          • L-as ca ai bun si un tractor de vreo 150cai

                            Comment


                            • Comparativ cu ce ?... Cu un turbo benzinar de 150 cp ? ... Sa revenim la subiect

                              Comment


                              • Uite ce nedumerire am eu (nu cred ca e cazul sa fac un subiect nou).
                                Am avut ocazia sa ma ''pun'' cu Logan MCV 1.6 mpi - la drum lung vorbesc, nu liniute de alte probe de demaraj.
                                Cazul 1: eu eram doar cu fata in dreapta, ala cu MCV-ul singur dar cu bagaje (avea bagaj si deasupra masinii). L-am luat foarte incet pe o portiune dreapta, am trecut de el dar n-aveam mai mult de 5-6 km in plus la viteza (in jur de 160).
                                Cazul doi: MCV 1.6 cu doua persoane in masina (avea o grasana in spate), eu - prietena, fratello in spate si ceva bagaje (plus un sac de taratze, avea si ala vreo 25 kg )) ).
                                L-am luat de doua ori: la intrare in TM cum vi dinspre Arad (pe la 150 a inceput sa se inmoaie) si la iesire din TM spre resita, mers in paralel pana pe la 140 dupa care am inceput foarte greu sa iau un pic de avans.

                                Deci intrebarea mea este: un 1.4 berlina (am remapare, dar la viteza chiar n-am vazut nici o diferenta, din contra, mi se pare ca pe anumite portiuni de drum, inainte de remap mergeam mai tare...In fine) face un 1.6 MCV?

                                PS: dupa specificatii MCV-ul de 1.6 merge o idee mai tare, dar in cazurile mele nu am vazut treaba asta.
                                Last edited by Octavian; 30 August 2008, 16:07.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google