Logan Vs Opel Astra Classic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guest
    Guest replied
    pai daca e vorba de asta comparati l cu dacia 1300 sau na 1310 nu cu logan si vedeti ca va da cu virgula ...cand aveau nemtii astra in 94 noi ce aveam? nici nova macar...

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    si eu tot la astra 1,7cdti ma refeream,dar multi confunda maru cu paru.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ma refeream la cei cu astra 1.7 cdti ful,l care cred ca au o racheta sol-sol in loc de masina lux si confort de maybach. si cand il depasesti face atac cerebral de oftica

    Leave a comment:


  • the_game
    replied
    Astra care a aparut acum adica insignia mai mica daca are acelasi materiale ca insignia in interior megane 3 ii peste. iar la clasa mai mare adica insignia si laguna 3 tot laguna are materiale mai de calitate ca si insignia care are plastic la greu. a si la insignia la 100km/h se aude vantu prin usi ) halal masina de 27000 de euroi
    Aoleu....aici te contrazic clar !!! Ai facut test drive cu Astra J sau Insignia ?!?! Eu am facut cu ambele....astra de 1.6 180cp si insignia 2.0 160 cp ...... cum sa zici ca se aude vantul prin usi la 100 km/h....nu vreau sa intru in polemici aici ca este si off topic, dar iti spun ca ultimele modele de la opel sunt f reusite....cel putin eu am ramas surprins sincer...acuma fiecare cu gusturile lui am condus ambele dotate cu butonul sport...pai cand il apasai se lipea pur si simplu de pamant...cel putin astraul de 180 cp era demential la cum tragea.....dar si pretul

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    te rog nu vorbi de scaune ca lesin.... nu prea e ieftina , varianta de top care are si ea multe minusuri tot sare de 10 000
    Last edited by Guest; 28 May 2010, 19:54.

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    si eu tot 16v am, dar sa fim seriosi nu depaseste 16v astra cum zici tu. nu sunt chiar atat de mari diferentele . naiba doar nu vorbim de astra vs focus st sau eu stiu ce alta masina careia chiar nu`i vezi spatele. daca 16v e avion pe langa astra atunci cum sunt alte masini de 180-200 de cai? rachete?

    si da, in functie de preferintele fiecaruia e mai important sa ai un interior mai frumos , NISTE SCAUNE MAI CONFORTABILE SI CU O SUSTINERE LATERALA MAI BUNA (scriu intentioat cu litere mari, pt ca mi se pare o problema mare a loganului asta) decat sa fuga mai bine cu 1s pe 0-100.
    sa mai zic de lipsa climatronicului (clima automata) pe logan? hai ca in bugetul asta nu stiu daca ar fi o mare problema ca e totusi o masina ieftina, dar totusi o izolare termica mai buna nu ar fi stricat. mergeti cu logan si dati drumul la ac pe rece sau iarna la caldura si dupa ce se raceste masina opriti-l. in 5 min e la fel de cald/rece cum a fost inainte. mergeti cu una "straina" (inclusiv astra G) sa vedeti ca nu se raceste/ incalzeste atat de repede. asta datorita izolarii termice mult mai bune.

    dar chiar si asa loganul e o masina corecta, dar ramane cea mai ieftina masina de pe piata deci o gramada de minusuri...
    @marx: si eu am ales loganul in special datorita motorului si nu regret alegerea facuta, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa vedem si sa recunoastem minusurile masinii. nu se rezuma totul la motor, sunt masini muult mai scumpe (golf6 1.6 tdi un ex care imi vine repede in minte) pe care loganul 16v le face la capitolul motorizare, dar acum nu om fi nebuni sa zicem ca ce masini proaste au aia ca le face un logan. si daca tot veni vorba de 16v, ce e asa deosebit la motorul asta? nimic, nu motorul e deosebit ci caroseria care e usoara, ca de aici vine sportivitatea motorului. de ce e usoara? ca s-au folosit materiale ieftine si de proasta calitate. nu sariti pe mine, dar asta e parerea mea .
    Last edited by bossake; 28 May 2010, 19:56. Reason: edit

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    am dci de 100 cp si am mers cu 195 pe ceas la vale ....no comment ! a doua oara nu mai vreau...mai aveam putin si decola...mentionez ca am suspensii stok si apropo iarna strangi din...16 valve !
    ps : pozele le am pus sa vedeti ce poti sa iei sh fata de logan sh adica cam la acelasi an
    Last edited by Guest; 28 May 2010, 19:46.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    si cand mergi cu opel astra si te depaseste un 16v de nici nu vezi bine ce scrie pe spate stai linistit gandindu te ca ai abs esp tcs ebd afr tce wre mre ! si la semafor ii zici calm :: am finisaje mai bune !

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    poate loganul ph2 sa il comparam cu astra G la interior(desi si aici pierde, dar cu putin), dar loganul ph1 cum avem multi e chiar rusinos sa il comparam cu opelul strict la interior .

    pana la urma desi am logan nu e nicio rusine sa zic ca loganul e cea mai ieftina masina de pe piata si la prima vedere pierde comparatiile cu mai toate masinile. Aaa, poate doar cu fiat albea (personal urasc masina asta) si masinile chinezesti sa castige (geely alea).

    Intr-adevar daca ne uitam mai atent putem spune ca loganul totusi are o fiabilitate peste medie (vezi cazul hyundai accent care chiar are probl. de fiabilitate), sta bine la consum (vezi chevrolet aveo care sta destul de nasol la cap. asta) si alte avantaje.
    dar asa la prima vedere (interior, exterior, performante si alte nebunii) loganul e in dezavantaj.
    pacat ca sunt unii fanatici pe aici ai loganului. chiar daca avem logan chiar nu trebuie sa fim subiectivi, ramane cea mai ieftina masina de pe piata, iar avantajele loganului sunt majoritatea date de intretinere ieftina,casco ieftin, achizitie ieftina etc. Nu e neaparat ceva rau dar daca aducem vorba strict de calitate(confort,calitatea asamblarii,materialele folosite la interior etc etc) ....ne cam da cu virgula .

    baietii de mai sus cred ca au luat-o un pic pe aratura am vazut pe acolo o astra H, aici e vorba de astra G.
    Last edited by bossake; 28 May 2010, 19:05. Reason: edit

    Leave a comment:


  • Renault
    replied
    Originally posted by VLADREHAU View Post
    de ce sa nu recunoastem ca la finisaje si materiale opelurile sunt peste reno oricare ar fi comparatia si clasa...sa fim realisti totusi...
    Asta cred ca e o gluma: clasa mica adica Corsa si Clio. Corsa ii facuta in interior toata din plastic exact ca loganu, clio are bordu din spuma sau din ce naiba ii facut oricum e peste corsa cu mult de tot si la finisaje si calitate. Astra care a aparut acum adica insignia mai mica daca are acelasi materiale ca insignia in interior megane 3 ii peste. iar la clasa mai mare adica insignia si laguna 3 tot laguna are materiale mai de calitate ca si insignia care are plastic la greu. a si la insignia la 100km/h se aude vantu prin usi ) halal masina de 27000 de euroi

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

    doar doua exemple dar e plin pe net si in targuri
    cu tot respectul daca nu ati intrat in una din asta nu mai vorbiti aiurea...mie personal imi place aia cu motor de 1.3 cu distributie pe lant si 6+1 trepte asta am uitat sa o zic mai sus ...masini de 3 ani si ceva

    Leave a comment:


  • Tudor
    replied
    bai: opel e marca low cost din germania! ce dreq tot le ridicati pe toate marcile astea germane? uita-ti-va si la materiale. uita-ti-va si la bordu` ala vechi de 15 ani ( nu ma refer la masinilea noi , ci astea de peste 5 ani ) .. si in primul rand diferenta de pret. de diferenta aia au pus alte plastice, alte materiale in orice. daca e germana ce? prea mult tam tam pe tema asta. NU zic ca loganul e cel mai tare din parcare, e o masina buna. sunt multumit si imi o sa imi mai iau logan daca voi avea ocazia/se va fabrica etc samd. Nu zic , ca nu vreau un esp sau alte chestii dar cand vrei ceva, creste si pretul. Nu`i logic?

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    ''Pana la urma,masina a fost conceputa cu scopul de a te duce din A in B.Restul sunt mofturi,fitze.''

    cata frustrare....
    de ce sa nu recunoastem ca la finisaje si materiale opelurile sunt peste reno oricare ar fi comparatia si clasa...sa fim realisti totusi...

    ps: o sa fiu fericit cand o sa pot cumpara un logan disel cu un sistem de injectie bun,4x4,abs esp si climatronic
    Last edited by Guest; 28 May 2010, 18:38.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    am un bun prieten cu opel diesel si mi-a spus ca intr-o depasire a vazut moarte cu ochii ,masina are 35 000km de noua ,dar tare nemultumit este ,imi spunea ca a folosit motoria toate tipurile si cele cu cifra octanica mai mare nu prea il ajuta.
    mergand cu mine in masina ,spre chirigii in urcare,si eu baiat rau am calcato de a gasito draci ,iar afirmatia lui a fost"frate dar bine trage loganu ....ce prostie am facut".


    p.s.nu ma laud ,nu mint ,nu am interes .

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    sa nu ne mai uitam in F1 WRC sau le mans unde se cam vorbeste franceza

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google