If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca 11% ti se pare mult uite loganu meu de 1.4 la mers sportiv papa 16-17%...........si la drum instins undeva la 170-180-190 km/h de la 12 pana la 15% ........deci a mea papa....nu alea sry nu am vrut sa t sperii
Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Vorbe tata, vorbe.
Daca incepem si aici cu 180-190 la 1.4 si blanuri si etc...
Daca bate vantu din fata (lucru foarte probabil pe ruta asta Szeget Viena) normal ca poate lua 10-12 % , in loc s-o temperezi la 120-130 (ca e chinuita daca mai bate si vantu din fata) , o tii la podea la 140-150...si probabil mai ai vreo 3 persoane in masina si bagaje.
In conditii normale la 140/h 0,7...1,0 litri e diferenta in favoarea 1.4 , la 140 inca nu e chinuit si merge ok (pe autostrada).
PS: de ce naiba la mine condus oras 60% si 40% extraurban (etxraurban mers blana pe III si IV) nu mi-a sarit de 8% media? (si asta rotunjit de la 7,8)
mai, nu stiu. cu raspunsul asta incheiem off-topicul de aici: cu 16v, in timisoara 70% si afara 30% aveam consum mediu de 8.7%; si stii ca nu eu merg incet
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
salut pt. toata lumea,
eu am o Solenza 1.4 MPI de cinci ani fara cateva luni, si acuma as dori sa o schimb tot pe o Dacie (sincer, sunt foarte multumit de masina, in afara de cateva pene de cauciuc si schimb de ulei, nu a trebuit sa repar NIMIC la ea, in cei 48.000 km parcursi), dar nu pot sa ma decid: Logan sau Sandero? Daca are cineva ceva de spus, de dat sfaturi, atunci le voi citi cu cea mai mare placere. Multumesc.
Mergeti la o reprezentanta Dacia sa vedeti un Sandero si veti fi surprins cat de mare este fata de cum se vede in poze. Este mai scurt decat loganul cu 20 de cm in rest are acelasi dimensiuni. Dizainul caroseriei este mult superior loganului, pentru mine asta a contat cel mai mult. In privinta portbagajului este adevarat ca este mai mic decat al loganului dar ce poti baga in sandero nu poti baga in logan, ma refer la bagaje voluminoase, in plus bancheta din spate in funtie de model se poate rabata, 1/3, 2/3, sau toata bancheta. Sandero este mai bine antifonatat si mai putin zgomotoasa in interior. Daca vrei sa vezi si cele bune si cele mai putin bune citeste aici http://************.info/tag/16-mpi/. Am masina de 8 luni si 8000 de km parcursi, sunt supermultumit.
si loganul are ebd standard cat despre dimensiunea identica, ia verifica ampatamentul, locul la picioare pt aia care stau in spate si spatiul la cap. fa apoi abstarctie de aia 20cm din coada masinii si vezi daca "pusca". sandero e mai mic decat loganul, oricat ati incerca sa ne convingeti. e o masina mai scurta si un pic mai cocotata, cu suspensii mai moi decat loganul. de aici contradictia cu conceptul de hatchback mai stabil decat un sedan. date tehnice gasiti pe dacia.ro sau daciagroup.com.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Cand am cumparat ultima masina Sandero tocmai aparuse (ca si ph II) si m-am uitat destul de atent la el. Nu era ce ne trebuia noua, insa, desi e vorba doar de gust, masina mi s-a parut mai frumoasa decat Loganul. Nu ma refer aici la modificarile aduse la interior, cat la formele exteriorului. Mie mi s-a parut mai ingrijit lucrat. Si aici ma refer la imbinarile caroseriei, la centurile un pic mai speciale, la faptul ca are bancheta din spate rabatabila. Una peste alta mi se pare ca are un aspect mai occidental. De altfel cred ca in ideea asta a si fost gandita. O masina adresata tinerilor romani cu posibilitati medii sau occidentalilor mai cu posibilitai mai mici, care nu au rude la tara si nu au nevoie sa-si care purcel, miel sau ziabar. De asemena cred ca ar mai putea fi apreciata de familiile care au deja o masina mai mare si au nevoie de una mai mica pentru oras. Cred ca in momentul aparitiei dieselului, chiar va fi de efect. (spre rusinea mea, nu stiu daca a aparut). Oricum strict faptul ca este mai scurt decat Loganul, nu cred ca ar trebui sa-i afecteze deloc stabilitatea (poate doar in masura in care suspensiile sunt mai moi si e mai inalta). Sa nu uitam ca sunt masini mai mici si mai stabile. Tocmai de aceea nu as clasifica-o ca fiind o masina de femeie. Exista masini incredibil de puternice de aceleasi dimensiuni si clasificarea mi s-ar parea un doar misogina.
................................, ia verifica ampatamentul, locul la picioare pt aia care stau in spate si spatiul la cap. fa apoi abstarctie de aia 20cm din coada masinii si vezi daca "pusca". sandero e mai mic decat loganul, oricat ati incerca sa ne convingeti. e o masina mai scurta si un pic mai cocotata, cu suspensii mai moi decat loganul. de aici contradictia cu conceptul de hatchback mai stabil decat un sedan. date tehnice gasiti pe dacia.ro sau daciagroup.com.
Deci in primul rand cred ca ar trebui comparata cu Logan PH2 nu?
De ce spui ca e mai cocotata??? Loganu2 tot asa e. 9 mm fata de L1, mare dif)
Aproape toate datele sunt la fel, exceptie este ampatamentul (~4 cm mai mic la Sandero) si lungimea (~26 cm mai scurt Sandero, deci cred ca e echilibrata treaba).
In rest? Suspensii mai moi? Te rog argumenteaza.
Si daca ai de carat mult, Sandero poate fi chiar mai util, rabatezi bancheta ai disponibili peste 1000 litri.
PS: intre un Logan stock (1 sau 2) si Sandero nu pot fi diferente de stabilitate in defavoarea lui Sandero, datele nu arata asta.
Suspensii mai moi: mai moi ca la Logan eu n-am vazut pana acum suspensii (telescoape).
Cand am cumparat ultima masina Sandero tocmai aparuse (ca si ph II) si m-am uitat destul de atent la el. Nu era ce ne trebuia noua, insa, desi e vorba doar de gust, masina mi s-a parut mai frumoasa decat Loganul. Nu ma refer aici la modificarile aduse la interior, cat la formele exteriorului. Mie mi s-a parut mai ingrijit lucrat. Si aici ma refer la imbinarile caroseriei, la centurile un pic mai speciale, la faptul ca are bancheta din spate rabatabila. Una peste alta mi se pare ca are un aspect mai occidental. De altfel cred ca in ideea asta a si fost gandita. O masina adresata tinerilor romani cu posibilitati medii sau occidentalilor mai cu posibilitai mai mici, care nu au rude la tara si nu au nevoie sa-si care purcel, miel sau ziabar. De asemena cred ca ar mai putea fi apreciata de familiile care au deja o masina mai mare si au nevoie de una mai mica pentru oras. Cred ca in momentul aparitiei dieselului, chiar va fi de efect. (spre rusinea mea, nu stiu daca a aparut). Oricum strict faptul ca este mai scurt decat Loganul, nu cred ca ar trebui sa-i afecteze deloc stabilitatea (poate doar in masura in care suspensiile sunt mai moi si e mai inalta). Sa nu uitam ca sunt masini mai mici si mai stabile. Tocmai de aceea nu as clasifica-o ca fiind o masina de femeie. Exista masini incredibil de puternice de aceleasi dimensiuni si clasificarea mi s-ar parea un doar misogina.
Tu nu ai clasifica-o masina de femeie, dar restul da! Nu e cool masina din punctul lor de vedere! Unde sa-i mai pui aripa de avion? Si ai vazut vreodata un"jmecher" in BMW seria 1?
Dar o sa mai astepti mult pana in Romania sa fie "cool" sa ai o masina mai mica, mai comod de condus in aglomeratie si mai versatila.
Avantajul hayon vs portbagaj este evident, dar o sa mai vezi multa vreme pe la noi frigidere transportate in berline cu capota demontata.
Portbagajul lui Sandero este mic, dar prin rabatare este mai mare decat la Logan berlina.
Per total nu sunt un fan Sandero, nu imi place in mod deosebit cum arata, dar mai schimba peisajul si isi castiga in mod meritat un segment de clientela "smart" nu "cool".
Se poate spune fara nici o ezitare ca sandero e mult mai stilizata la loganu(nu ph2). Ceea ce nu-mi place la el in general tine de partea estetica: manerele usilor sunt plasate mult prea jos, e ridicata de spate exagerat, farurile se intind inutil(probabil asa arata mai bine) si spre mirarea mea e mai linisitita :| . Nu am avut nici un dubiu ca va fi mai dinamica ca loganu dar m-am inselat...te urci ceva mai greu in turatii cu ea si nu ajungi asa repede la o anumita viteza(comparativ cu loganu). Cum am ajuns acasa m-am uitat pe site la dacia si datele tehnice mi-au comfirmat deducerile....mai ales cand am vazut ca e putin mai grea ca loganu am ramas mut. Am inteles ca haionu ala e greu tare dar acuma nu stiu sigur. Cert e ca is bune amandoua si sunt un mare pas inainte din partea Dacia(luand in considerare ca is maisini de familie si nu de F3)....da binenteles ca exista oameni cu care porti conversatii de genu "
- frate ce ti-ai luat logan ? ...uite eu mi-am luat acuma o pisicuta de 318 din 93, fuge de rupe asfaltu ...aspirator de femei si nu alta
- da ma da e harb ...cad toate de pe ea
- da ma da e BMW ce naiba ???
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment