Logan Vs Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero-Masina pentru femei.Punct

    Comment


    • Asa pare dar e cam mare pentru femei...asta ca suntem la capitolul "Stereotipuri". Departe de un Matiz sau Citroen C3 sau Peugeot 206...exemplele pot continua.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • ma intreb cum se simt posesorii de Sandero de pe forum (cred ca sunt barbati), cand aproape toata lumea declara Sandero ca fiind masina pt. femei! Eu unul mi-as lua Sandero pentru nevasta da nu inteleg de ce e mai scumpa ca berlina...

        Comment


        • Bancheta rabatabila cu toate "ajustarile" necesare, hayon.
          Doar 2 motive, ce mi-au trecut prin cap.
          Sigur mai sunt si altele.

          Cat despre preconceptia ca Sandero ar fi de femei....De unde s-a ajuns la concluzia asta?

          Comment


          • Ca sa parem noi astia cu Logan masculi feroce cu par pe piept.
            In special cei cu 1,6 .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • sa nu uitam un lucru: sandero se vinde mai bine din cauza designului si a falsei conceptii ca fiind facut in 2008 e dispune de niste concepte inovatoare fata de logan. singurul concept inovator e ca desi e mai mic, e mai greu. asta da realizare a-la-dacia basca au reusit s-o faca si mai scumpa, dar cum lumea cumpara masini dupa cum arata...singura chestie buna comparativ cu loganul e bancheta fractionabila (pe care daca n-o faceau, bagai o vaza de flori in portbagaj si cam atat; oricum, daca bagi 2 rucsaci cu bagaje cand mergi in concediu, dai 2 oameni jos ca sa rabatezi bancheta) si centurile pirotehnice. sau cu pretensionare, ca nu mai stiu exact...in rest aceeasi tabla, aceasi vopsea, aceleasi plastice, aceleasi motorizari, aceleasi probleme la ambele. una de oras si una de mers in concediu, 2 low-cost-uri celebre care inca rup guira targului prin vanzari si da, chiar si prin fiabilitate. la banii aia, nu gasesti mai bun decat loganul si sandero. decat cu un pic de efort, clio3, care pt cateva sute de euro in lus, bate la fundu gol cel mai dotat sandel. in rest, sandero si logan nu prea au adversar...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Daca Sandero e masina de femei ,atunci Fiat Panda sau mai stiiu eu care ce masina e?

                Comment


                • de unde ati tras concluzia ca Sandero are atfel de centuri de siguranta decat Logan? adica la Sandero ar fi pretensionate si la Logan nu? ca eu nu gasesc asta nicaieri, in surse oficiale

                  Comment


                  • Simplu: intri pe dacia.ro si configurezi un logan + airbag-uri laterale si apoi configurezi un Sandero + airbag-uri laterale si o sa vezi diferenta: la Sandero primesti centuri pretensionate si cu limitator de efort.
                    ps. am postat pe clubsandero un film produs de Autoliv, despre cum functioneaza centurile pirotehnice care sunt montate pe Sandero (produse de Autoliv), dau link-ul aici, asta asa...ca sa fac ceva reclama forumului

                    Last edited by bunicuta; 27 July 2009, 14:09.

                    Comment


                    • bunicuto, crezi ca n-am facut si eu asa? Am facut. La fel scrie la amandoua: centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime si spate in trei puncte. Cuvantul "pretensionate" sau "pirotehnice" nu apare de nici un fel, nici la Sandero, nici la Logan. Nici "limitator de efort".
                      PS: cand dai un raspuns asa sfatos, mai intai incearca tu smecheria, sa vezi ca intr-adevar functioneaza ;)
                      Last edited by ParuLuScorilo; 27 July 2009, 15:07.

                      Comment


                      • Acum poate te lamuresti (cum e cu smecheria)
                        Attached Files
                        Last edited by bunicuta; 27 July 2009, 15:17.

                        Comment


                        • aha, apare dupa ce selectezi airbagurile, pe sest si fara sa zica nimic... tare...culmea e ca dupa aia daca dai "Configuratie finala" acolo nu mai apare! Site super inteligent
                          Last edited by ParuLuScorilo; 27 July 2009, 15:39.

                          Comment


                          • Cel mai simplu sa vezi ca Sandero e echipata cu centuri pirotehnice e sa te uiti la rubrica Safety Equipment de pe euroncap

                            ps. pai nu mai apare la configuratia finala, pentru ca sus scrie clar: echipamente standard, ori in dreapta sus ai optionalele, adica airbag-urile laterale.
                            ps2. eu cand am mers la dealer si i-am zis ca vreau Sandero cu airbag-uri laterale, dar sa nu dea dracu' sa uite sa-mi monteze in fabrica centuri pirotehnice, dealerita habar nu avea pe ce limba ii vorbesc, nu auzise in viata ei de "centuri pirotehnice" (o dat vreo 4 telefoane la Pitesti sa se intereseze de problema)
                            Last edited by bunicuta; 27 July 2009, 15:45.

                            Comment


                            • False conceptii, e mai mic, e mai greu, daca bagi 2 rucsaci cu bagaje . Ce frumos, cate zeci de mii sau sute de mii sunt asa de orbi sa nu vada cat de naspa este sandero fata de logan, preferand totusi sandero asa cu toate neajunsurile. Conteaza enorm ambalajul, iti incanta retina, defapt ca si o femeie frumoasa )

                              Comment


                              • n-a zis nimeni ca e naspa, am zis ca nu sunt facute pt acelasi target si pana la urma sunt doua ieftinituri; una e de oras, alta e de mers la tara si carat bagaje. marisan, cu tot respectul, dar nu incerca sa-mi explici cum mergi tu cu 5 in masina in excursie cu bagaje cu tot. 'been there, done that daca in logan nu aveam suficient loc, cum dracu sa fie loc in sandero? avantaje si dezavantaje au ambele...normal ca aia care au leas sandero il vad net superior loganului pt ca...pt ca ce, de fapt? ca arata mai bine, de aia. si cam atat. si ca la sandero unele chestii " cu cantec" de la logan ph1 au fost rezolvate. si cum s-au rezolvat si la ph2, chiar nu vad care e marea smecherie. sunt doua tinichele ieftine, vopsite ieftine, sudate de aceeasi tanti veta si nea marin care mai uita sa puna cate un punct de sudura sau sa dea cu chit inainte de vopsire, mai uita cate un surub...au aceleasi plasticuri ambele, aceleasi motoare, aceleasi punti, aceesi structura de rezistenta a elementelor de caroserie, aceleasi dotari, in mare, deci unde e chestia aia care face sandero sa se bata cu golful si lasa loganul sa se bata cu albea? nicunde...decat in forma. nu uita ca vorbeste unul care a vrut initial sandero...deci chiar voiam sandero si m-am linistit dupa drive-test. tocmai ca nu gasisem acel "ceva" care sa ma convinga. tot aceeasi ieftinitura am gasit-o, dar la pret mai mare si dotari ceva mai putine. as fi trecut si peste asta daca ar fi avut o tinuta de drum exemplara, dar tot un fel de iaht e pe viraje, numai ca e un iaht fara portbagaj...sa fim seriosi, n-a adus nimic nou sandero asta, desi e facut in 2008, nivelul de tehnologie e tot ala din 2000, de pe logan, numai ca asta se face din 2004. alta caramida by renou...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google