Logan Vs Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai cool pe dracu... prapleazna sangan sau londero. iti da senzatia de masina coreana/chinezeasca oricum, doua cutii care se completeaza la scelsi scop. sa mearga de la a la b cu minim de confort si siguranta.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Salutare...am un logan din 2005,de care sunt super multimit(raport calitate-pret)...stiu ca intre sandero si logan nu e mare diferentza..insa temerea mea e legata de tablaraie..presupun ca sandero e superior din punctul asta de vedere si ca au remediat greselile din trecut...nu am avut probleme cu rugina dar am vazut loganuri afectate...care stie daca din punctul asta de vedere sandero are un plus...si presupun ca loganul ph2 are aceeasi tablaraie ca sandero..insa eu ma refer la prima generatie de loganuri...bafta!
      Slow & Safe

      Comment


      • eu le am pe amandoua. ph2 prestige si stepway 1.6. la fuga 16v e superior. la confort interior sunt la fel absolut identice, doar ca sandelu are un portbagaj mai mic. suspensiile sunt mai bune la sandel stepway: mai inalte si mai tari un pic. consumu e la fel. franele sunt cam la fel. etc etc. in proportie de 85 % e aceiasi masina



        ps: interiorul, tabla, pozitia la volan etc sunt absolut identice

        Comment


        • Stiu ca pare greu de crezut, dar tabla de exterior este complet galvanizata, ceea ce este un lucru bun. Cea de interior nu este galvanizata. Sandero are mai multe ranforsari pe elementele de caroserie, de aceea este si mai grea. Calitatea tablei este aceeasi.

          Comment


          • Originally posted by Daniel68 View Post
            ...Calitatea tablei este aceeasi.
            ...deci, "praf"...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • sandero este doar un logan fara portbagaj.

              Comment


              • oare de ce nu e motorizarea 1.6 16v si pe Sandero??

                Comment


                • nu iti dai seama ca daca pun 1.6 16 v pe sandero o i-a in sus mai ales daca deschide usile!!

                  Comment


                  • Cred ca se vand bine si fara 16v, cand vor scade vanzarile sigur vor scoate cu 16v si GPL.
                    Marx, sandero dispune de un portbagaj foarte generos pentru categoria din care face parte. Volumul este de: 320 litri sau 1.200 litri cu bancheta rabatata. Deci nu poti baga tu in logan ce bag eu in sandero si nici eu in sandero cat bagi tu in logan si mai este o diferenta sandero are o trapa in spate.
                    Prietene PCH, sandero este mai stabil decat loganul si plus de asta daca te interesai un pic ai fi vazut ca pe sandero renault are demult motor de 1.6 16v.
                    Last edited by marisan; 7 January 2010, 17:04.

                    Comment


                    • cica n-ar intra sub capota, din spusele unora. numa' in brazilia se inchide capota bine cu 1.6_16volti sub ea, la noi nu...o fi aerul mai dens aici, in fabrica la dacia si nu reusesc aia sa se gandeasca la o solutie cum sa inchida capota de sandero peste motorul 1.6_16v...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • iar eu glumeam,prientene!in grupul meu de prienteni avem o vorba.."o i-a in sus"...asta mi-au spus si cand am pus toba sport pe loganul meu,iar cu stabilitatea,nu te cred!

                        Comment


                        • Asta spune fabrica, nu eu, dacia sandero ofera un comportament rutier sigur pentru o utilizare intensa datorita evolutiei sasiului de pe logan, atentiei acordate insonorizarii si conditiilor de rulare (inclusiv pe drumuri cu viraje, degradate sau ín panta), tren spate identic cu cel al Noului Modus, amortizor cu o cursa a suspensiei marita pentru a asigura un confort mai bun ín cazul conditiilor dificile de rulare, confortul suspensiei gândit pentru conditii dificile de rulare, o atentie deosebita a fost acordata confortului acustic: reducerea zgomotelor de caroserie, a zgomotelor aerodinamice, a zgomotelor de origine mecanica si a zgomotelor de rulare. Parca iti vine sa-ti iei doua sandero, nu ? Si eu glumesc dar pe seama masinii altora . Asta ne-ar mai trebuii, sa ne suparam si pe forumuri .

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            cica n-ar intra sub capota, din spusele unora. numa' in brazilia se inchide capota bine cu 1.6_16volti sub ea, la noi nu...o fi aerul mai dens aici, in fabrica la dacia si nu reusesc aia sa se gandeasca la o solutie cum sa inchida capota de sandero peste motorul 1.6_16v...
                            vor face exact asa cum au facut cu Dacia Papuc. au decupat din tabla si au astupat cu un ornament de plastic
                            sigpic

                            Comment


                            • e frumusica sandero, are o forma interesanta , faruri destul de indraznete, suspensia o poti modifica , ii pui si niste jante misto ,e pentru tineret

                              Comment


                              • Un jurnalist lituanian a parcurs 16.000 km in doar 12 zile la bordului unei Dacia Sandero. Din Europa de Vest in Siberia.


                                Sandero record mondial 16.000 km in 12 zile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google