Logan vs Fiat Linea

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    si eu as alege renaul, dar tre' sa recunosc ca as fi al dracu' de subiectiv... nu ca fiat-urile ar fi de groaza la fiabilitate/intretinere. pur si simplu experienta cu renault nu m-a dezamagit. inca
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #92
      Originally posted by Seba View Post
      mai nou, la fiat si benzinarele au turbo...cumva nici alea nu consuma? asa ziceau si cei de la vw cand au (re)"lansat" tehnologia tsi (vechiul "triflux" al celor de la lancia, din anii '80) si au declarat 6.8 consum in oras la tiguan 1.4tsi. iar el, saracul, sub 10% pe autostrada la 140 nu scade.
      Salut!

      Intr-adevar la talpa grea consuma in jur de 13%, in cea mai groasa aglomeratie posibila, mers bara la bara si aproape de limitare treptele 1 si 2. La ore tarzii seara, mers linistit, scot consum 9%. Folosesc tot timpul a/c pe modul auto si 27 grade. Pe autostrada mers la 130 km/h consuma 7%.

      Originally posted by gmv97 View Post
      LInea spre ex ca de ea se vb in afara de flansele de amortizor care can pana in 10k si se schimba pe garantie nu am prea vazut in.. ... singura problema mare care ar fi (desi nu e o problema) la motorele 1,3 multijet apare probleme din cauza filtrului de particule si faptul ca se ruleaza mult in oras si acesta nu se regenereaza
      Garantia la trenul de rulare este de 45.000 km. Prima schimbare a flanselor + pompa servodirectie + caseta de directie s-a efectuat la 7.000 km si au "tinut" 2000 km.

      Nu mi-a sarit in ochi problema mentionata de tine la aceste motoare. Acest fenomen se intampla de obicei la motoarele Multijet de pe Doblo (este predispus din cauza muncilor la care este supus, sunt subturate pentru consum).

      Originally posted by Cristi_LCD View Post
      Pe de alta parte si Fiatul are motorul de 1,4 150CP pe Bravo.
      Noile motoare ale Fiatului sunt cele MultiAir. Din pacate cei de la AutoItalia nu se grabesc sa introduca aceste motoare in catalog. De ce? Nu stiu.

      Printre binecunoscutele motoare 1.4 (cel mai puternic este unul de 170 CP, 250 Nm la 2500 RPM, consum urban 8.1% si extern 4.8%) Fiat va lansa si un motor de 0.9 in 2 cilindrii de 105 CP. Sunt absolut sigur ca va fi premiat.

      Eu cautam motor turbo benzina de litraj mic, cu posibilitatea modificarii substantiale a puterii motorului (+70 CP) sub 1000 EURO. Si am gasit Fiat. Modificarea se va face cand voi fi sigur ca am scapat de problemele la trenul de rulare si directie.

      Imi place inovatia. Am intrat pe acest forum datorita curiozitatii, am ramas impresionat de Loganul lui vgroza, motor de 1.6 8V cu compresor.

      Mi-as cumpara in mod cert Logan, insa numai cu cele mai noi motoare diesel de la Renault. Din ce am citit, doar Dusterul va fi echipat cu motorul 1.5 dCI de 110 CP.

      L.E.: 0.9 turbo.
      Last edited by on1x1; 6 January 2010, 21:39. Reason: Later edit

      Comment


      • #93
        fa tu un consum la 1.4 turbo in bucuresti/cluj/timisoara la ora 16... nu mai vorbesc ca seara dupa ora 9 scoti acel 7 in oras si cu motor de 4litrii.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          Al meu (120 CP) consuma 13% in modul "talpa+, aglomeratie". Cel de 170 CP probabil ca va consuma undeva pe la un 14,5%, mai ales ca are o tehnologie noua inovatoare.

          Momentan am un consum de 11.3% de cateva zeci de KM strict urban.

          Comment


          • #95
            nu e rau, dar nici extraordinar. pana la urma, 115-120 de cai consuma cam la fel, ori ca-s 1.4turbo, ori 1.6-1.8 aspirat. si pe undeva e normal, benzina arde la fel
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              Fiat=ficat, adică, îţi va mânca ficaţii.

              Comment


              • #97
                ar fi bine sa vii cu argumente, altfel e doar o vorba-n vant...pe care sper ca nimeni n-o va lua de buna.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  e frumoasa linea si au si rezolvat multe probleme d la fratioru mai mic grande punto,la ce dorari are merita luat in considerare,remarci ca nu as da loganul ca m-am obisnuit cu fiabilitatea d la renault le doresc sa ramana cu ea, eu mi-as lua un fiat ca are garantie

                  Comment


                  • #99
                    E interesant linea, cel putin in int.
                    Imi plac motorizarile, in special 1.4 t.
                    Insa pretul este maricel.
                    Ce garantie la Fiat? Cea de 5 ani?
                    Si loganul are la fel.

                    Comment


                    • m-am referit ca fiabilitatea nu m-ar interesa atata timp cat are garantie 5 ani, amandoua sunt masini foarte bune si diferenta o face pretul.am mers cu un taxiu diesel si mi-a placut cum se infige

                      Comment


                      • Mere bine masina. Daca ai banii in plus merita. Insa in aceeasi masura merita si altele.
                        Loganul este la categoria Albea, nu Linea.

                        Comment


                        • Stiu ca-i off topic dar de la Fiat imi place Doblo . Diesel ca pe benzina ii puturos tare. Poti cara si frigiderul si masina de spalat in el.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • fiat linea

                            Am fost posesor de logan 2 ani si acum sunt posesor de linea din februarie 2008.Sunt tot felul de idei preconcepute despre masini si pareri.
                            Masinile nu se pot compara pentru ca e diferenta destul de mare daca le comparam la tinuta de drum.
                            Momentan linea cheala de 1.4benzina 77cp costa 9500euro iar echivalentul de la logan adica laureatul de 14mpi costa vreo 8600euro.
                            Linea este mai lunga cu 40cm decat loganul si portbagajul este mai adanc.
                            Pentru ca am vazut discutii legate de latime am comparat cu un talon de megane 1 si linea e mai lata.Pare ingusta din cauza designului.Masina e lata suficient in aripi dar la plafon in dreptul capului se ingusteaza.Aici apare un singur inconvenient.Daca esti inalt atingi cu capul la intrare in chedar.inauntru ai loc dar tre sa apleci capul.
                            Eu am disel de 1.3multijet si trage foarte bine.In comparatie cu loganul meu de 1.4mpi e racheta.Dezvolta rapid puterea deoarece e 16valve.Sare rapid de la 100 pana la 160km/h.Maxim am mers 80km/h in trepta 2 si 190km/h in a5a.Este video pe youtube cu 190km/h diesel stock fara cip.Cu resoftare primeste 115cp.
                            Cea cheala vine cu ABS,EBD,aer conditionat si e mai bine gandita.Are portbagajul sustinut de telescoape si capitonat in mocheta.Deschidere portbagaj din interior,etc.
                            Eu am full + optiuni si e mai dotata ca un renault megane.Are bluetoth si comenzi de tel. pe volan,piesele de pe stick apar pe ecran intre turometru si vitezometru.Indica orice neregula la bord si orice bec ars.Scaunul soferului are reglaj electric.senzori parcare,ploaie,sistem antiincediu la impact,etc
                            daca introduc stickul la masina pot descarca pe stick parametrii masini.Apoi pe calculator imi spune daca am condus ecologic sau nu.Ma ghideaza ca sa skimb treptele mai economic si alte chestii.
                            Ca stabilitate am simtit o mare diferenta fata de logan si chiar fata de noul renault fluence.poate renaultul pierde din cauza pachetului de drumuri grele.Adevarul ca linea sub scut are maxim 10cm garda.E adevarat ce au spus cei de la top gear.La unele curbe foarte stranse unde poti intra maxim cu vreo 40km/ora simti ca sare cateodata spatele pe asfalt ca mingea.Nu sare mult dar nu am simtit asa ceva la alta masina.poate e usoara are doar 1260kg.
                            La viteze mari se lipeste bine de asfalt.Cei de la o revista auto spuneau ca se lipeste dupa 160km/h foarte bine.
                            Eu sunt super multumit de masina dupa 2 ani si 60000km.Merge ca in prima zi fara greieri si nimic defect.
                            Are probleme la flansele telescop.Eu am schimbat o flansa telescop.Costa 170ron.
                            La intretinere e mai ieftina decat un logan diesel.E 300ron revizia cu uleiul lor si filtru aer al lor.Reviziile sunt din 30 in 30 mi de km,distributie pe lant si curelele de accesorii se schimba la 120.000km.

                            Comment


                            • Eu am vrut Linea pe benzina,aia la 120cp...dar n-am avut "malai" destul...
                              Mie imi place Linea.
                              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                              Comment


                              • Am facut doar drive test cu linea turbo pe benzina.Am fost patru persoane in masina si pe la 100km/h cand am accelerat brusc te baga in scaun.Trage foarte bine.Motorul la ture multe se aude in masina de parca ai conduce un BMW cu vreo 6 cilindri.Pentru sofer e ok dar pentru cel din dreapta e stresant.
                                Eu am fost convins de designul aparte.Cea cheala,la dotari de baza e comparabila cu loganul dar cele full si mai ales turbo pe benzina sunt ceva mai sus.Scaunele sunt foarte confortabile,volanul ergonomic si bordul e deosebit de frumos.
                                A aparut si diesel de 1.6-120cp dar am condus acest diesel doar pe lancia delta.Pentru linea cred ca e prea puternic totusi.Am incercat sa omor delta in treapta a6a de la 100 am accelerat brusc cu 4 persoane si a urcat rapid la 150km/h dar delta e un vis nu se compara cu linea.
                                Linea e cea mai ieftina masina straina full.Am cumparat pentru ca nu am gasit ceva mai ieftin.Nu aveam bani destui pentru skoda dar in final sunt mai multumit de costurile foarte foarte mici de intretinere.
                                Se fabrica precum loganul pe mai multe continente.Au o fabrica la rusi,una in india,turcia si in brazilia.
                                In brazilia e principalul centru unde a fost proiectata dar acolo e varful gamei.Sunt doar benzinare care merg si cu alcool din trestie.
                                Acolo au 1.9 flexi de 130 si ceva de cai aspirat sau 1.4 turbo benzina 153cp careajunge in 8sec la suta.
                                In brazilia au si accesorii multe inclusiv kitul de spoilere originale fata spate precum vinde dacia la noi insa masina full in brazilia cea mai puternica costa 1miliard 300 in banii nostri.Cam scumpa.Probabil la ei banii au alta valoare si preturile sunt altele.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google