Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compartimentul de la roata de rezerva si luneta.
    Luneta ma deranja ca era masa in partea de sus a caroseriei. Nu atat masa in sine cat pozitionarea ei f sus.

    Comment


    • Sebi la Alba nu am cazut loganul la Ranca il vad?

      Comment


      • Inca nu stiu, daca vin sau nu , mai am putin de lucru si e cam departe.
        Nu am fost la Alba deoarece am fost la mare.

        Comment


        • Pai tie iti arde de mare, soare si buci goale, in loc sa mesteresti la fiare (pardon, fibre) ?





          Succese maxime mai departe.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Intr-u fel ai dreptate, prioritatile mele sunt altele acum.
            Am vrut sa-mi confirm ca ceea ce simt este real si in plus daca vreau sa critic ceva sa o fac in cunostinta de cauza.
            Am 38 ani si la varsta asta nu se poate discuta de performanta extrema la volan, eu vin si ma dau de placere, aproape ca nu pilotez.
            Daca ma apucam serios de asa ceva, la 20ani probabil ca faceam cariera in domeniu, dar in alta tara, aici nivelul este foarte scazut din toate pdv-urile.
            Asta nu insemna ca nu pot sa-i inving(H2), dar tocmai nivelul scazut al campionatului mi-a facilitate locul 2 si ulterior trei la primul contact oficial cu acest gen de competitie.
            Am familie, sotie, doi copii superbi si sincer m-am simtit asa de bine la mare cu ei incat nici nu ma deranjeaza ca nu am fost la o etapa.
            Din pacate si costurile trebuiesc mentionate, nu am asistenta, nu am platforma care sa-mi duca masina… e destul de greu.
            La Sinaia a fost f frumos mi-am adus si familia m-am plimbat cu baietelul prin parcul de masini…, incerc sa imbin placutul cu performanta.
            Cursele si pilotajul sun tuna strada e alta si ramane regina.
            Pe strada trebuie sa fi vulpoi, asa o coasta o toci, o inveti si n uti taie nimeni calea.
            Circuitul e putin altceva pt ca atunci cand ataci trebuie sa te aperi, trebuie sa abordezi acelasi viraj in mod diferit in functie de traffic iar strada este ceva mult mai complex si mai greu. Vorbesc de mers pe strada peste limitele normale unde multi piloti buni devin mielusei.

            Comment


            • mai mult decat corect spus, pentru ca pe circuit trebuie sa iti cunosti masina si trasa optima, pe strada e cu totul si cu totul altceva. ceea ce ai spus imi aduce aminte de un documentar de pe Discovery privind vederea si reactia

              in principiu cam asta e pe strada

              Referitor la etapele trecute te felicit, iar pentru cele viitoare iti doresc "bafta", sponsori si premii!
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • Sunt cam comod si cred ca sar si urmatoarea etapa desi trag tare sa fac esapamentul.
                La usurare mai am acum de fixat noua luneta.
                Maine incepe lucrarea la evacuare...

                Comment


                • sa inteleg deci ca vei dori "altfel" de serpi....probabil unii pentru putere pe 6000 de ture si peste?? sau abordezi o solutie "comuna" 4-1 pentru ceva mai mult cuplu? stiu ca pt raliu se merge mult in ture...

                  Comment


                  • 4-1 nu-i pentru cuplu
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Motorul asta nu face nici cine stie ce cuplu si nici putere sus.
                      Aleg 4-1 pentru a mai castiga ceva caluti la 5000-5500rpm.
                      Masina sta foarte mult in zona 4500-5000rpm.

                      Comment


                      • Zilele astea am mai facut cate ceva legat de masina.
                        Mai exact am pregatit rotile pe care le voi folosi sa ma deplasez la etape.
                        Neavand anvelope de ploaie le-am modificat pe acestea Dunlop pe care le aveam.
                        Le-am taiat cateva canale suplimentare.

                        Comment


                        • Nu am facut nici o poza, dar mi-am vazut astazi galeria de evacuare.
                          A fost realizata exceptional si sper sa vina f bine pe masina.
                          Mai dureaza putin sa luam teava sa facem si traseul cu evacuari laterale.

                          Comment


                          • se ia si teava si se face si traseul .. sa pui pozele

                            Comment


                            • Cu siguranta asa voi face.

                              Comment


                              • Buna seara,

                                Deoarece saptama viitoare avem doua etape in weekend voi dori sa "ingras porcul in ajun".
                                Mai am destul de multe de facut si urmatoarele trei zile sunt dedicate in oarecare masura Daciei.
                                Nu sunt foarte multe de facut dar ocupa mult timp si sunt cateva operatiuni migaloase.
                                In interior am de facut cateva mici etansari, la esapament am de lucru o groaza, daca e timp mai ajustez si softul...
                                Cea mai importanta modificare care o am acum in plan este evacuarea.
                                Doresc sa montez o galerie confectionata la Nea Aurel din Stefanesti.
                                Galeria este aproape gata si urmeaza sa o montam luni apoi sa facem traseul cu doua iesiri laterale.
                                * GALERIA DE EVACUARE - 4 iesiri individuale pe diametru de 40mm
                                - colector 4>1 tronconic 80mm>60mm
                                - dupa colector iese in 60mm
                                * TRASEU EVACUARE din 60mm>50mm cu bifurcatie Y iesire dubla stanga-dreapta 50mm


                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google