e curatat de mine personal ala
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
Originally posted by RACINGCODE View PostDomnilor, va multumesc!
Masina are sa fie modificata in acelasi atelier unde se lucreaza Subaru.
La Subaru nu mai este mult de lucru si are prioritate.Originally posted by danut88 View Postdom'le ai si subaru...!?
Masina a fost mult modificata si acum este si mai modificata.
Acum este in lucru dar destul de aproape de momentul de functionare in forta.
Am sa va pun cateva filmulete mai vechi si mai noi cu ea:
http://www.youtube.com/watch?v=9AOBPl7d0lE Asa mergea acum vreo cativa ani mai tarziu a fost si mai rapida.
Aici este filmat intr-o cursa ilegala pe bulevard dintr-un RS6 modificat
Iar aici imagini de curand in prerodaj:
Originally posted by dsign View PostOmu´ are Subaru de un secol... Pe vremuri avea si un Cielo suparat, de rupea norma.
Aci este un film in care daca nu ratam treapta 3 din mers stateam in fata celui mai rapid STI de la acea ora:
Datorita axelor cu came si a seatarii proaste de la acea ora masina jos intrerupea iar in turatie dupa 8000rpm sincronizarea treptelor era precara dar tragea fulminat. Asa ca un exemplu intre Cielo si un CTR pe 402 ar fi fost o distanta la soside de cca 50m.
Originally posted by alex86 View PostSe spunea la un moment dat ca subarul lui Sebi era cel mai rapid subaru cronometrat pe 400 m
De cielo nu mai vorbim la vremea aia era ceva super tare
Originally posted by o8MeLC View Postdin cate am citit pe 4 tuning pistoanele erau de 1.4 si stiu ca spuneai ca sunt la fel. Vreau sa iti spun ca difera inaltimea. Uite o poza pentru a vedea diferenta.
Da asa este diferenta exista eu m-am referit la faptul ca se pot monta pe bolt, biela si arborele de 1.6.
Faptul ca sunt mai inalte e excelent asigurand comprimarea dorita fara sa tai sin bloc sau din chiulasa. Blocul motor cand este cu pistoane originale de 1.6 pastreaza pistoanele foarte ingropate sub fata lui, cand le pui de 1.4 ies ceva mai sus si micsoreaza camera de ardere\. Dar acum voi vreti toate secretele ... vi le dau oricum daca le cereti.
Cel curat e de 1.6.
Loganul intra intr-o alta etapa de modificare primind un motor de Renault mai vechi de capacitate apropiata, dar o sa vedeti mai mult la momentul respectiv.
Ieri am facut verificari si masuratori preliminarii montajului.
Nu ne apucam inca de treaba dar strangem informatile si gandim modificarea astfel incat sa nu dam gres.
Comment
-
Da era un 1410 facut la 1650cc care urca pe la 105cp cu injectie monopunct si mergea chiar f repede.
Am mai avut multe masini performante dar cel mai bun timp mondial a fost locul trei in lume cu M3 la nivelul lui de modificari.
http://www.youtube.com/watch?v=bq8n3VdKOXM 12.6s
Sau si mai vechi un BMW 330i ACS3 + ... http://www.youtube.com/watch?v=TT18LvYGUtw
... 330xd t care invingea un monstru V10 cu motor de Vipper pe 402m http://www.youtube.com/watch?v=j9R2aEJWpvY
Un Opel 1.9 cdti de peste 200cp http://www.youtube.com/watch?v=vpNKE0jt1rYLast edited by RACINGCODE; 25 November 2011, 22:20.
Comment
-
Desi este vorba de o operatie de durata astazi masina a intrat in lucru.
Loganului i-au fost scoase motorul si cutia de viteze facand astfel loc pentru ce are sa urmeze.
Pentru a face loc s-a scos si bara fata cu radiatorul.
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Buna dimineata,
Am o intrebare si o rugaminte in acelasi timp.
Stie cineva de unde pot sa cumpar, la un pret rezonabil, sh, o caseta de directie fara servo.
Consider ca servodirectia nu este necesara la curse.
Probabil am sa renunt si la servofrana, Dacia are un sistem de franare violent si impreuna cu servo este destul de greu de controlat fara ABS la limita, are puterea sa blocheze usor rotile.
Comment
-
daca eram acasa ,poate faceam schimb "directii" ......
sant curios ce o sa ascunzi sub capota ?sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by GOLAN91 View PostLa dezmembrari,vezi la bazar.Care ar fi avantaju sa renunti la servodirectie??ABS orcum nu are ce cauta pe o masina ca asta....dar servofrana nu stiu daca chiar merita.Spor la treaba
In ce priveste ABS-ul mi-ar fi placut sa-l am, o sa vedeti la curse de performanta o sa reapara pe pozitie.
Originally posted by alex86 View PostPe coasta servodirectia nu e chiar necesara in cazul loganului. Singurul loc unde o sa fie putin de munca ar fi ceva viraje legate in rest merge fara servo fara probleme.
Bafta
Originally posted by lau911 View Postdaca eram acasa ,poate faceam schimb "directii" ......
sant curios ce o sa ascunzi sub capota ?
Ce ascund sub capota, desigur tot un motor de Renault cu o capacitate asemnatoare, tot cu doua supape pe cilindru dar mai robust, mai vechi dar mai rezistent si mai pretabil la ce-mi doresc eu.
Motorul este deja sub capota.
Comment
-
felicitari !!! B18EP e un motor foarte bun ,l-am avut si eu pe masina dinaintea loganului si in cei 100000km facuti nu am avut probleme majore ,precizez ca motorul avea 300000km cand am vandut-o si nu consuma gram de ulei .
spor la treaba cu noua achizitie . o intrebare :dc nu ai cautat un B18FT,te incomoda la incadrarea in grupe?stiu ca acestea sunt mai rezistente . Sper ca nu te-am deranjat ,o seara placuta!
Comment
-
Nici un deranj. Nu este motorul de care spui dar este oarecum derivat.
Deranj sub nici o forma.
Pe mine nu ma intereseaza grupele insa am avut cateva principii cand am schimbat motorul altfel mergea si de Saab sau de EVO.
Datorita faptului ca voi trage pe dreapta grupul motopropulsor de Dacia original cred ca voi putea vinde din piese la preturi rezonabile.
- chiulasa care este supermodificata in Italy manual si a costat modificarea 1000Euro o pot vinde cu 300Euro.
- axa cu came este cea de 1.6 identica ca profil dar mult mai usoara 250 RON
- volanta de serie usurata si echilibrata in Hungary 300RON
- Cutia de viteze cu raport final 4.5 500Euro.
Preturile nu sunt discutabile fiind chiar sub pretul modificarii lor.
- pompa ulei modificata cu debit usor marit 350RON.
- injectoare calibrate lafel 300RON toate 4.
- pompa de benzina 250RON
- elemente de caroserie , usi si capote, usile au si geamuri....
Comment
-
Am facut cateva poze si la kitul de ambreiaj care cu exceptia prafului este aproape nou.
Nu apare in lista dar se produce, eu l-am luat direct de la ei: http://www.sachsperformance.com/
Reinforced Clutch cover Art# 999626 269 EUR
Clutch Disc Art# 999738 309 EUR
Pretul kitului care permite utilizare normala fara nici un fel de problema este de doar 250 Euro. Rezista la cuplu de 250Nm.
Comment
Comment