Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mie imi seamana a F2N motorul de pe volvo 1.7 turbo motor de provenienta reno) ...asta din ce am vazut vacumul ala rosu care merge catre ciuperca turbinei
    Last edited by Cristi_Xp; 4 December 2011, 01:51.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Defapt e un B18FT ,cum spune si cristi 1.7 turbo dupa Volvo ,manusile sunt puse intentionat pe galeria de admisie (pe care scrie TURBO INTERCOOLER,daca am dreptate).
      Cutia e foarte bine etajata la motorul asta mai ales pentru coasta ....e un motor care poate ajunge la 230 cp +++ ....cea mai corecta alegere ,se gasesc suporti de motor de cumparat ,daca tin bine minte F7p are acelasi bloc cu F2n-ul
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Poti spune ce modificari ai facut la chiulasa de Logan de au fost atat de costisitoare?Cu ce arcuri si supape e echipata?
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Motorul inca nu va pot dezvaluii ce este, iar la cutia de viteze este un hibrid total din piese de Renault.
          Manusile nu acopera decat anumite gauri tehnologice si nu s-a dorit sa intre praf acolo, vor fi astupate cu sudura la fata pt a nu creea turbioane.
          In rest nu tot ce este sub capota apartine masinii s-au mai jucat mecanicii cu tot felul de compresoare, turbine, galerii...
          Planetarele sunt de Logan, iar sistemul de franare si cadrul motor lafel, doar ca suporta cateva rigidizari.
          Blocul motor este similar celui de care vorbiti si partea cu suportii de motor nu este deloc usoara.

          Chiulasa are alt volum al camerei de ardere si realizeasa alte debite de admisie si evacuare. Prelucrarile mecanice de mare performanta costa foarte mult mai ales daca sunt implicate operatiuni de migala manuale cum ar fi lustruirea ei la nivel de oglinda.
          Are supape modificate, arcuri intarite cu taler de copresie marit.

          Pentru cine are motor de 16.16v am inteles ca se pot combina in ele cu modificari minime piese din alte motoare de Renaul astfel incat capacitatea sa se duca pe la 1.8 daca nu si mai mult, existand deja cateva care functioneaza asa.
          Last edited by RACINGCODE; 4 December 2011, 16:19. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Lustruire ca cea din poza atasata de mine?(facuta in ROMANIA) Tot oglinda e si asta.Supape si arcuri de care ai folosit mai exact stock sau ceva aftermarket?Nu inteleg de ce atata secret iti e frica ca iti furam reteta?Fara suparare dar asta cu chiulasa mie mi se pare chiar poveste.Logic gandind de ce as da jos de pe masina un motor a carei chiulasa am investit 1000eur in ea in favoarea unui motor care costa 1500-max 2000lei?Sau de ce s-a mai investit suma asta in chiulasa daca stiai ca o sa schimbi motorul?Am observat ca tie iti place termenul asta de 'superforjat','supermodificat' dar nici chiar asa iar legat de noul motor...e ala de Volvo nu inteleg ce atata mister.Nu stiu foarte multe despre acest motor dar oricine se uita la o poza cu motorul de Volvo 1.7T observa ca e acelasi cu cel din pozele postate de tine.Nu vreau sa te superi pe mine sau sa crezi ca am ceva cu tine,esti in lumea auto de mai mult timp ai multe masini modificate care chiar merg bine dar cu unele chestii exagerezi.
            Attached Files
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • ce a facut Sebastian la chiuloasa se numeste portare ,procedeu care daca nu-l faci ca la carte risti sa strici tot

              Comment


              • Originally posted by Alex_MIU View Post
                Lustruire ca cea din poza atasata de mine?(facuta in ROMANIA) Tot oglinda e si asta.Supape si arcuri de care ai folosit mai exact stock sau ceva aftermarket?Nu inteleg de ce atata secret iti e frica ca iti furam reteta?Fara suparare dar asta cu chiulasa mie mi se pare chiar poveste.Logic gandind de ce as da jos de pe masina un motor a carei chiulasa am investit 1000eur in ea in favoarea unui motor care costa 1500-max 2000lei?Sau de ce s-a mai investit suma asta in chiulasa daca stiai ca o sa schimbi motorul?Am observat ca tie iti place termenul asta de 'superforjat','supermodificat' dar nici chiar asa iar legat de noul motor...e ala de Volvo nu inteleg ce atata mister.Nu stiu foarte multe despre acest motor dar oricine se uita la o poza cu motorul de Volvo 1.7T observa ca e acelasi cu cel din pozele postate de tine.Nu vreau sa te superi pe mine sau sa crezi ca am ceva cu tine,esti in lumea auto de mai mult timp ai multe masini modificate care chiar merg bine dar cu unele chestii exagerezi.
                Incerc sa nu tin cont de tonul tau certaret si iti spun simplu motorul de Logan 1.6 cu 8 supape este excelent, l-am dus la limita si stiu ce poate. In ce ma priveste nu sunt de acord cu fiabilitatea lui la nivel inalt de performanta. Un piston de serie nu are voie sa se rupa in doua de la bolt.
                Se poate face si mai mult dar cu foarte multi bani, pistoane speciale, biele speciale, axa cu came la comanda...supape din aliaje usoare...

                De ce folosesc zona superlativului, e foarte simplu, fa si tu o comparatie intre ce ai lustruit la chiulasa ramanad pori... si imaginea pe care o sa o atasez.
                Chiulasa are toata zona largita, din spatele supei pana la galerie nu doar frecata cu smirghel si spus ca-i prelucrata in Romania.
                Sigur se pot face prelucrari si in Romania dar nu toate iar la chiulasa e bine sa testezi debitele pe fiecare orificiu in parte. Unghiul in care se face asezarea supapei pe scaun conteaza... sunt multe secrete pe care chiar nu am de ce sa le enumar.
                Vrea cineva sa-i facem o masina ii dam un pret si o executam, altfel e greu de copiat la nivel functional si calitativ.


                Originally posted by cos_min_i View Post
                ce a facut Sebastian la chiuloasa se numeste portare ,procedeu care daca nu-l faci ca la carte risti sa strici tot
                Portarea este doar o parte din procedeul de prelucrare. Multi fac portarea pe CNC si apoi intervin manual cu scule diverse, acum nu stiu daca la F1 mai se lucreaza manual sau nu dar sunt sigur ca anumite prelucrari tin tot de oameni ultraspecializati.
                Da daca modifici o chiulasa prost ... dar o curatare cu smirhel fin nu-i face rau daca nu o zgarii.
                La mine diemetrele sunt majorate nu doar lustruite si totul se face pana in supapa.
                Arcurile de supapa sunt standar dar recalite deci au un alt modul de elasticitate, pentru a evita anumite fenomene neplacute la franele de motor si nu in sarcina. Parte din filetele care sustin axa cu came sunt majorate pt a fi sigur ca nu se ridica la exploatare ... de curse.
                Attached Files

                Comment


                • ce CFM ai obtinut pe chiulasa inainte de portare si cat dupa ce ai prelucrat-o ? eventual daca imi poti zice pe fiecare gaura before si after ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Asa ar trebui facuta polisharea, desi cu portarea e cu dus si intors daca nu este facuta de cineva profi

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      ce CFM ai obtinut pe chiulasa inainte de portare si cat dupa ce ai prelucrat-o ? eventual daca imi poti zice pe fiecare gaura before si after ...
                      Din nefericire calculatorul mi-a facut figuri cu un timp in urma si am pierdut fisa cu fiecare cilindru si nu vreau sama exprim din amintiri. Erau aproape identice asta situ f bine si de serie nu era chiar asa. Nu am poze cu ea de serie dar era ca oricare alta chiulasa de Logan.
                      Originally posted by cos_min_i View Post
                      Asa ar trebui facuta polisharea, desi cu portarea e cu dus si intors daca nu este facuta de cineva profi
                      Multi fac portarea doar pe partea de orificii dinspre galerie si nu e suficient.
                      Cei care fac asta in Romania cand se ocupa de masinile lor de curse trimit chiulasele afara.

                      Apropo de modificarea chiuasei.
                      Aveti idee cat cantareste?
                      Incercati sa puneti pe un curier rezonabil un astfel de colet pana in Italia si inapoi.
                      Cand am spus 1000 includea tot, iar daca e 16v costa si mai mult.

                      Important este ca acum chiulasa modificata costa doar 300 Euro eu atat vreau pe ea.
                      Last edited by RACINGCODE; 4 December 2011, 20:43. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Astazi s-a lucrat intens, maine mai e putin si speram sa dam jos grupul motopropulsor si sa ajungem sa sudam modificarile aduse la cadrul motor pt adaptarea suportilor si rigidizare.


                        Comment


                        • piesele care le ai de vanzare pot fii montate si pe logan 1.4 benzina ?
                          care dintre ele si ce avantaje poate avea masina dupaceea sau eventuale dezavantaje ?
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • Da piesele se pot monta si pe 1.4.
                            Eficienta volumetrica mai buna, putere mai mare, cuplu mai mare si desigur raspuns la accelerare.
                            Am si corp de clapeta acceleratie majorat. Este complet si costa 250 ron.

                            Comment


                            • ne poti da o parere despre corpul marit tu ai facut teste mai amanuntite probabil ,avem o disputa pe acest subiect aici pe forum .....multumesc
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • gandeste te doar la ce chiuloasa are si iti vei raspunde singur

                                bine...fara debit masurat inainte la diametrele stock nu putem compara

                                clar clapeta stock nu mai facea fata chiuloasei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google