Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GOLAN91 View Post
    Nu cred ca o alta bara va ajuta mai mult,daca vrei s-a fie din nou cel mai rapid logan nu schimba cu nimic bara fata,eu as face din fibra tot botul masini(o singura piesa),bara,aripi,capota,faruri,si nu vei mai avea acele lufturi intr-e elemente,si poti gandi elemente de racire pentru motor/admisie/frane,nu stiu cine poate face asa ceva la o calitate buna.
    In partea din spate poti renunta la oala roti de rezerva(pierzi putin la rigiditate cred),si la montarea unui ''fund'' gen clio 3rs,intr-e punte si bara spate,sper ca iti vor fi de folos ideile.
    Stai linistit sunt facute de mult luate in calcul treburile astea si unele chiar reaizate, nu mai am suport de roata de rezeva de ... ani.
    Eu am nevoie de modificarea parasocului fata acum.

    Originally posted by dsign View Post
    Hehehe, de cand cu tencuielile stil "clean" nu mai stie nimeni sa lucreze cu matrite... Aruncam 3 galeti de rasina, doojdAmetri patrati de fibra si gata "clin" - ul, stance-ul si mai stiu eu ce alte minunatii. Astea sunt bune pt salon, sa te uiti frumos la ele. Pentru alea de se misca rapid, aka masinile de curse, se lucreaza cu matrite.

    Iar Sebastian stie foarte bine ce bataie de cap e cu matritele, de cand a facut usile Loganului

    Nici eu n-as schimba linia de design, ci doar as imbunatati curgerea aerului la partea de jos si in locurile critice pentru racire... M-as uita in curtea vecinilor nitel (Rusea, fost Tentean) chiar daca nu te impaci cu ideea asta.
    Usi, capote, fund de portbagaj, armaturi sunt rezolvate.
    Nu duc lipsa de surse de inspiratie cu teoria stam bine practica ne omoara.
    Probabil ca o sa fie cazul sa umblu si la ecartamente putin asa ca trebuie sa ma gandesc si la pasajele de roti.

    Originally posted by GOLAN91 View Post
    O poza cu unu custom...
    Cine are asta pe masina?
    Eu as incepe fata asa!
    Important este sa termin restul apoi pot sa trec la fineturi din astea.
    Last edited by RACINGCODE; 24 October 2012, 07:32. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Scuzati ca intervin , dar referitor la poza custom postata de GOLAN91 , trebuie gandita foarte bine treaba si trebuie izolata in asa fel incat , sa nu te pomenesti cu apa/pamant etc , in acele zone , si ulterior sa ai surpriza sa o ia rugina . Ca exemplu pot da aripile in zona dinspre usa , partea de jos , unde se strange pamant , mizerie etc...
      Scuzati de offtopic

      Comment


      • @jock3r: Din cate stiu eu, bara trebuie sa fie cat mai usoara... si nu mai bate apropouri cum ca unii lucreaza mai bine si unii mai rau, toti gresesc cateodata! Revenind la discutie ... bara trebuie sa fie usoara, deci o sa existe doar kit de finisaj pe ea, in strat foarte subtire![/QUOTE]

        Scz de off - as vrea sa vad o masina fara greseli iesita din mana lor dar din pacate.....

        On - Cred ca cel mai in masura sa se bage la o treaba de genul este SESE ( Rs Tuning ). Are obtiunea de a confectiona si din carbon si are si experienta in domeniu.

        @nimeni - masina asta nu este facuta pentru plimbari cu familia...
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • Originally posted by Thejock3r View Post
          @jock3r: Din cate stiu eu, bara trebuie sa fie cat mai usoara... si nu mai bate apropouri cum ca unii lucreaza mai bine si unii mai rau, toti gresesc cateodata! Revenind la discutie ... bara trebuie sa fie usoara, deci o sa existe doar kit de finisaj pe ea, in strat foarte subtire!
          Scz de off - as vrea sa vad o masina fara greseli iesita din mana lor dar din pacate.....

          On - Cred ca cel mai in masura sa se bage la o treaba de genul este SESE ( Rs Tuning ). Are obtiunea de a confectiona si din carbon si are si experienta in domeniu.

          @nimeni - masina asta nu este facuta pentru plimbari cu familia...[/QUOTE]

          Draga Cosmin... ori ca ,mergi la Custom Garage sau te duci la GhettoTuning tot iti crapa eleronu pe spate.. nu mai fi "catelusu'" lor! Nu cred ca moare nimeni de foame! doar tu te agiti aiurea...

          Comment


          • Nu e problema de putin notroi sau praf, e totusi pentru curse si se spala daca e cazul.
            In ce priveste eleronul care crapa, nu stiu despre ce este vorba dar daca el chiar apasa prin forma lui fortele la care e supus la viteze ridicate, peste 130km/h il solicita enorm si e posibil sa fisureze superficial.
            E bine daca faci un eleron sa ii dai cateva gauri si sa il umpli daca in interior nu are radieri de sustinere. Se umple cu spuma apoi se finiseaza.
            Ca sa nu se deformeze de la spuma se dau mai multe gauri pe unde sa iasa surplusul si sa nu faca presiune mare.

            Comment


            • Pentru eleron ai putea opta si pentru varianta gen "aripa" prinsa mai sus pe niste "cadre" care se fixeaza pe capota de la portbagaj (cred ca e si mai usoara si in plus se poate regla)

              Comment


              • Pentru eleron la Logan eu optez fara...
                La VTM nu imi este util si fara un tunel aerodinamic nu pun nimic.

                Comment


                • Lista cu piese ramase pentru vanzare si preturi noi:

                  - chiulasa care este supermodificata in Italy manual si a costat modificarea 1000Euro o pot vinde cu 250Euro.

                  - axa cu came CAT CAMS 5501711
                  - Cutia de viteze cu raport final 4.5 350Euro.
                  Preturile nu sunt discutabile fiind chiar sub pretul modificarii lor.
                  - pompa ulei modificata cu debit usor marit 350RON.
                  - injectoare calibrate lafel 300RON toate 4.
                  - pompa de benzina 250RON
                  - kit ambreiaj Sachs Racing aproape nou ce se poate utiliza perfect si pe strada. 250Euro
                  - kit ambreiaj stock aproape nou 100 Euro (disc si placa)

                  Nu trimit piesele prin curier cine este interesat ma anunta le vede si daca ii plac le cumpara.

                  Comment


                  • ''kit ambreiaj stock aproape nou 100 Euro (disc si placa)'', nu vreau sa te superi, stiu ca nu se comenteaza preturile, dar un ambreiaj stock ,(NOU) Valeo original e undeva la 350 ron , si include si rulmentul de presiune.
                    sigpic

                    Comment


                    • OK ai dreptate sa punem atunci 250 RON.

                      Comment


                      • Cutia de viteze s-a dat!

                        Comment


                        • CAT CAMS 5501711 pret 200 Euro

                          Comment


                          • S-a vandut axa!

                            Comment


                            • Din cand in cand cand nu intru pe forum primesc notificari pe mail... este clar ca nu am uitat si nici nu am de gand sa uit acest forum.
                              Acum masina este putin abandonata tehnic cel care se ocupa de electrica, un apropiat are sediul in constructie si cum banii nu sunt la indemna mereu treaba se misca ceva mai lent dar e pe drum bun.

                              Comment


                              • Ma bucur s-a aud asta,sper ca la vara s-a vin cu propriul K7M(la softat),asa cum l-am gandit eu demult sper s-a fie si la fel de fiabil.
                                Imi poti da te rog cateva detali despre pompa de ulei,cum ai marit debitu?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google