Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alessandro, pune mana si cumpara ambreiajul, nu mai pierde vremea

    Vezi doar sa aiba ferodourile bune si sa nu fie omorata placa de presiune... ca muncesti dublu dupa aia. La ferodouri, poate poti bate altele noi.
    Last edited by ion_R5; 6 December 2011, 23:46.

    Comment


    • continuam discutia la 16v ca poluam threadul omului

      Comment


      • Originally posted by ion_R5 View Post
        Alessandro, pune mana si cumpara ambreiajul, nu mai pierde vremea

        Vezi doar sa aiba ferodourile bune si sa nu fie omorata placa de presiune... ca muncesti dublu dupa aia. La ferodouri, poate poti bate altele noi.
        Totul e ca si nou, doar prafuite.
        Nu am venit cu ele sa pacalesc pe nimeni. In mod cert masina este ajutata de acest ambreiaj la schimbare.
        Originally posted by lau911 View Post
        ne poti da o parere despre corpul marit tu ai facut teste mai amanuntite probabil ,avem o disputa pe acest subiect aici pe forum .....multumesc
        Da am facut teste pe alte masini marind capeta.
        Rezultatul a fost pozitiv indiferent daca masina era modificata sau nu dar in mod cert a fost mai bine la cea cu modificari mai multe.

        Originally posted by alessandro View Post
        gandeste te doar la ce chiuloasa are si iti vei raspunde singur

        bine...fara debit masurat inainte la diametrele stock nu putem compara

        clar clapeta stock nu mai facea fata chiuloasei
        Fluxul de aer este mult mai bun la clapeta marita gramele de aer pe secunda au fost mai multe la clapeta marita.
        Debitul e important dar se calculeaza transormand in masa, gramele alea de oxigen care intretin arderea sunt importante.

        Cred ca pe motor de 1.4 efectele sunt de maxim un cal dar nu am verificat decat pe 1.6.

        Demarajul 0...100km/h la finalul modificarilor era sub 7 secunde .

        Conform planului masina acum este gata la sasiu si cadru motor, suporti ...
        Motorul si cutia sunt date jos pentru revisie si ultimele retursuri... mici modificari..., ambreiaj adapta la curse
        Last edited by RACINGCODE; 7 December 2011, 00:03.

        Comment


        • ai masurat debitul cu clapeta marita si chiuloasa stock ?

          sau direct clapeta marita si chiuloasa modificata ?

          ai pe cineva care stie sa modifice placa aia de presiune ? sa o faca sa intre pe volanta de 16v ?
          adica trebuie gauri excentrice la prinderi si modificate gaurile de centrare

          Comment


          • Originally posted by RACINGCODE View Post
            Totul e ca si nou, doar prafuite.
            Nu am venit cu ele sa pacalesc pe nimeni. In mod cert masina este ajutata de acest ambreiaj la schimbare.
            Scuze, nu am insinuat nimic de genul asta. Am vazut niste dungi concentrice pe placa, dar nu am vazut-o sa fie albastrita. Mi-a scapat insa faptul ca piesele tale sunt de 1.6 mpi, iar Alessandro are 1.6 16V... Pentru el cred ca ar prinde bine un ambreiaj intarit, fiindca e "nefericit" cu cel pe care il are acum pe masina. Ramane de vazut daca se poate adapta pe 1.6 16V. Daca gaseste un atelier bun, poate e mai sanatos sa dea jos soarele de pe rama si sa il monteze pe rama lui - asta daca potriveste soarele de la placa asta la rama lui. (am zis si eu - sper sa nu dati cu pietre)
            Last edited by ion_R5; 7 December 2011, 00:15.

            Comment


            • Am masurat si pe chulasa stock.
              S-a simtit imbunatatire si pe chiulasa standard.
              Nu nu am si nici nu recomand adaptarea ambreiajului.
              Mai bine iti comanzi un kit nou dupa motorul de 16v.

              Comment


              • multumim ca ne confirmi ceea ce am simtit si noi. creste putin cuplul motor pe ture mici si medii. in ture mari probabil efectul nu mai e asa vizibil, dar e acolo.

                Comment


                • @ RacingCode ambreiajul de 16v il face doar si numai Valeo

                  Comment


                  • Originally posted by alex86 View Post
                    Se spunea la un moment dat ca subarul lui Sebi era cel mai rapid subaru cronometrat pe 400 m
                    De cielo nu mai vorbim la vremea aia era ceva super tare
                    Asa cum spuneai era cel mai rapid si cu siguranta are sa fie din nou.
                    Asta arata motorul desfacut si cu chiulasele inainte de montaj:

                    Iar acum masina este acasa, dar doar provizoriu si are sa revina cand are sa fie gata pe faze.

                    Originally posted by alessandro View Post
                    @ RacingCode ambreiajul de 16v il face doar si numai Valeo
                    Discutia cu joaca asta e lunga. Cel mai bine confectionam o volanta noua asa cum trebuie, ai de unde sa iei una de 16 negaurita?
                    Daca nu se poate face aici sau in strainatate dar sa sti ca nu e ieftin deloc.
                    Spune-mi ce nu-ti place la ambreiajul tau si caut o solutie sa ti-l rezolv cumva, chiar daca te plangi ca e Valeo. Eu am parere f buna de Valeo ca si piesa de origine.

                    Originally posted by razvanamza View Post
                    multumim ca ne confirmi ceea ce am simtit si noi. creste putin cuplul motor pe ture mici si medii. in ture mari probabil efectul nu mai e asa vizibil, dar e acolo.
                    Daca te referi la clapeta castigul a fost peste tot dar are in partea de jos si cateva neconcordante cu admisia.

                    Comment


                    • Am rezolvat si o caseta de directie mecanica si am sa o montez cand intra din nou masina pe "linia de montaj".

                      Comment


                      • La motorul de Volvo 1.6i B16F i-a fost adaptata galeria de admisie de la 1.7 turbo (asa se folosea motorul asta la curse peste tot) care asigura si pe aspirat o umplere mult mai buna, voi folosi si clapeta de turbo pentru generozitatea ei.
                        Axa cu came ramane cea de stock care arata ca si noua.

                        Comment


                        • De fapt galeria nu e de turbo e doar similara, nu vreau sa dau apa la moara ...
                          Arat asa la origine, doar clapeta o sa o pun de turbo e putin mai mare la diametru.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by RACINGCODE View Post
                            Nici un deranj. Nu este motorul de care spui dar este oarecum derivat.
                            Deranj sub nici o forma.
                            Pe mine nu ma intereseaza grupele insa am avut cateva principii cand am schimbat motorul altfel mergea si de Saab sau de EVO.

                            Datorita faptului ca voi trage pe dreapta grupul motopropulsor de Dacia original cred ca voi putea vinde din piese la preturi rezonabile.
                            - chiulasa care este supermodificata in Italy manual si a costat modificarea 1000Euro o pot vinde cu 300Euro.
                            - axa cu came este cea de 1.6 identica ca profil dar mult mai usoara 250 RON
                            - volanta de serie usurata si echilibrata in Hungary 300RON
                            - Cutia de viteze cu raport final 4.5 500Euro.
                            Preturile nu sunt discutabile fiind chiar sub pretul modificarii lor.
                            - pompa ulei modificata cu debit usor marit 350RON.
                            - injectoare calibrate lafel 300RON toate 4.
                            - pompa de benzina 250RON
                            - elemente de caroserie , usi si capote, usile au si geamuri....
                            Originally posted by RACINGCODE View Post
                            Am facut cateva poze si la kitul de ambreiaj care cu exceptia prafului este aproape nou.
                            Nu apare in lista dar se produce, eu l-am luat direct de la ei: http://www.sachsperformance.com/
                            Reinforced Clutch cover Art# 999626 269 EUR
                            Clutch Disc Art# 999738 309 EUR



                            Pretul kitului care permite utilizare normala fara nici un fel de problema este de doar 250 Euro. Rezista la cuplu de 250Nm.
                            La astea se mai adauga si galeria de evacuare de inox deja acoperita termic la pretul de 500 RON.

                            Comment


                            • Multumesc Seba pentru corpul clapeta , se misca bine bine , as mai lua eu de la tine cate ceva , dar banii sunt problema , mai ales acuma de sarbatori.

                              Comment


                              • Ma bucur sa aud asta si ai vazut lucrurile trebuiesc facute cu moderatie.
                                Stai linistit ca nu se vand astea asa de repede si imi spui in privat si vorbim.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google