My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa cum te stiu, sunt convins ca n-ai sa-l pierzi
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Maşina fiind destul de stropită de la ploaia cazută astăzi în Bucureşti, când am observat pe partea din dreapta a maşinii că ar fi ceva în neregulă, m-am gândit pe moment că poate sunt eu prea exagerat şi mi se pare.
      După ce am curaţat un pic murdăria cu degetul, m-am convins că din păcate sunt cât se poate de reale.

      Duminica sunt sigur că nu le aveam, aşa că sunt proaspete, de maxim două zile. Le voi trata cu un pic de vopsea şi în rest, noi să fim sănătoşi!
      Attached Files

      Comment


      • Parchezi masina pe locul altuia de ti-a facut treaba asta ? ce oameni ! defapt ce animale!!!sa-ti faca lucrul asta.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • La câţi oameni cu probleme sunt printre noi, practic ţi se poate întâmpla oriunde.

          Comment


          • e bine ca le vei vopsi. eu nu ma mai deranjez la cate am. alea sunt fleacuri.

            Comment


            • Şi au fost cinci de "6"!
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by Ampt View Post
                Ultima verificare a datelor privitoare la numărul de litri de combustibil consumaţi, comparând valorile determinate prin metoda "plin-plin" versus datele înregistrate de Calculatorul de Bord:
                - 39,35 litri alimentaţi la aceeaşi pompă, din aceeaşi staţie de carburanţi unde am făcut şi data trecută plinul (ambele alimentări au fost făcute până la primul clic al pistolului de alimentare);
                - 36,5 litri de motorină consumaţi conform Calculatorului de Bord.

                Diferenţa procentuală calculată între cele două valori a fost de 7,80% (2,85 litri), cu atât a înregistrat mai puţin Calculatorul de Bord al maşinii cantitatea de litri consumaţi, faţă de numărul de litri alimentaţi în realitate.

                Adică la o valoare de 767,7 kilometri parcurşi între cele două alimentări, consumul conform Calculatorului de Bord a fost de 4,76 litri/100Km, faţă de un consum de 5,13 litri/100Km rezultat prin folosirea metodei "plin-plin".

                P.S Viteză medie orară: 23,2 km/h, 70% din kilometri parcurşi în mediu urban, diferenţa de 30% extraurban.
                Revin cu noi date despre consum, folosind aceeaşi metodă comparativă, adică consumul înregistrat pe CB versus consumul determinat prin metoda plin-plin:
                - 38,85 litri alimentaţi la aceeaşi pompă, din aceeaşi staţie de carburanţi unde am făcut şi data trecută plinul (ambele alimentări au fost făcute până la primul clic al pistolului de alimentare);
                - 36,2 litri de motorină consumaţi conform Calculatorului de Bord.

                Diferenţa procentuală între cele două valori a fost de 7,32% (2,65 litri), cu atât a înregistrat mai puţin Calculatorul de Bord al maşinii cantitatea de litri consumaţi, faţă de numărul de litri alimentaţi în realitate.

                Consum conform CB: 4,65 litri/100Km;
                Consum real (plin-plin): 4,99 litri/100Km;
                Kilometri parcurşi între cele două alimentări: 778,4 Km (60% Urban cu 40% Extraurban), viteză medie undeva în jurul valorii de 26 Km/h.

                Dacă în primii doi ani abaterea de consum între cel înregistrat de CB şi metoda plin-plin a fost de doar 3, maxim 4 procente, adică aproape exact, în ultimul timp însă am constatat ca abaterea a crescut undeva între 7-8 procente.
                Nu pot sa-mi dau seama de unde provine această diferenţă aşa de mare, mai ales ca am verificat acest lucru la 3 plinuri până acum şi de fiecare dată s-a situat între cele două valori .

                Probabil că s-a decalibrat ceva, dar nu ştiu exact ce anume.

                Comment


                • Alimenteaza fix cu cantitatea de carburant pe care o arata CB ca fiind consumata. Atunci va fi consumul eprfect identic.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • @einstein1984: Trebuie să recunosc că ai avut postări mult mai interesante decât aceasta.

                    Comment


                    • Buna seara. Cu aceasta problema mă confrunt si eu consumul pe cb il am de 4.8l/100km si reala dupa pompa este 5.2, cam acelas procentaj de eroare ca al dumneavoastră. Cred ca asa sunt toate sa ne faca pe plac, sa credem ca ne mananc mai Putin de banii ).

                      Comment


                      • Daca vrei posturi mai interesante dar mai putin utile decat cel de sus:
                        Te-ai gandit vreodata ca pompa declanseaza la presiune de vapori, care difera functie de temperatura motorinei si de sarja de elaborare? Presiunea respectiva nu se traduce MEREU in unul si acelasi nivel in rezervor.
                        Rezervorul se mai deformeaza si el in timp, ca e un balon, mai face burta etc. Nici joja, nici indicatia de litraj a CB nici sistemul de oprire al pompei nu sunt aparate de masura si control ca sa ceri o precizie de ml la ele si sa le poti compara.
                        Nu cred ca trebuie sa fii metrolog ca sa vezi asta.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • @einstein1984: Acum încep să te recunosc, mulţumesc frumos pentru explicaţii!
                          P.S Nu sunt metrolog şi nici măcar nu am vreo pregătire tehnică. Observaţiile mele ţin cont doar de monitorizarea strictă a consumului, dar şi a celorlalte cheltuieli, în cei 4 ani de când am maşina din semnătură.

                          Comment


                          • Dimineaţă am parcurs "incredibila" distanţă de 9 kilometri în exact 1 oră...
                            Traseul cu pricina a fost între capătul tramvaiului 41 şi Arcul de Triumf: Str.Braşov - Pasajul Lujerului - Ciurel - Crângaşi - Podul Grant - Turda - Arcul de Triumf, segmentul orar fiind situat între orele 7.45, respectiv 8.45.

                            De la Arcul de Triumf şi până la Câmpina (DN1) s-a circulat într-o veselie, însă ce folos că am avut parte de introducerea aceasta aşa de lungă.
                            La întoarcere am folosit bucata de A3 şi Şoseaua de Centură până la Chitila, de unde m-am repliat frumos prin oraş.

                            Total kilometri parcurşi: 236Km, litri motorină consumaţi 10,3l, consum pe C.B de 4,37 litri/100Km.
                            La dus pe DN1 m-am deplasat cu viteze de 75Km/h prin localităţi şi 105km/h în afara lor, iar la întoarcere, autostrada A3 am parcurs-o cu o viteză de 125km/h (2.500rpm).
                            Last edited by Ampt; 11 May 2015, 16:25.

                            Comment


                            • Ultimel date despre consum folosind aceeaşi metodă comparativă, adică consumul înregistrat pe CB versus consumul determinat prin metoda plin-plin, perioada între cele două alimentări 02 Mai - 13 Mai:
                              - 36,20 litri alimentaţi de data aceasta la Petrom Şos.Alexandriei (data trecută am făcut plinul la Petrom Favorit, ambele alimentări fiind realizate până la primul clic al pistolului de alimentare);
                              - 33,60 litri de motorină consumaţi conform Calculatorului de Bord.

                              Diferenţa procentuală între cele două valori a fost de 7,74% (2,60litri), cu atât a înregistrat mai puţin Calculatorul de Bord al maşinii cantitatea de litri consumaţi, faţă de numărul de litri alimentaţi în realitate.

                              Consum conform CB: 4,32 litri/100Km;
                              Consum real (plin-plin): 4,65 litri/100Km.

                              Kilometri parcurşi între cele două alimentări: 778,2Km (50% Urban cu 50% Extraurban), viteză medie undeva în jurul valorii de 30 Km/h, aer condiţionat folosit pe o distanţă de aproximativ 100 de kilometri, o ieşire din oraş până la Câmpina (236 kilometri în total), ieşire din Bucureşti pentru care am parcurs în acea dimineaţă o distanţă de 9 kilometri în exact 1 oră.

                              P.S Chiar dacă am alimentat de la staţii diferite, abaterea între cele două înregistrări (Calculator Bord, respectiv "plin-plin") tot acolo este, adică între 7-8 procente.

                              Comment


                              • Am condus si eu prin oras un logan identic cu al tau, are vreo 20.000 km in bord, alba, laureate.
                                E folosit de soferii institutiei si are 3 becuri aprinse in bord : schimb ulei, check engine si cred ca martorul de bujii incandescente; cred ca desteptii nu au lasat-o sa-si faca regenerarea fap macar pe loc.

                                Se descurca onorabil, dar fiind obisnuit cu 1.6 benzina am sesizat ca dupa 3000 rpm i se cam taie maioneza si cere superioara. Are cuplu frumusel pentru puterea dezvoltata si imi place ca trage liniar. I-ar merge un remap si treaba ar sta cu totul altfel.

                                La consum sta undeva la 7% pe o medie de 350 km in Bucuresti, probabil ei prind liber seara si dimineata, doar in cursul zilei e mai aglomerat.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google