nu e tata , este de la far , am vazut si eu pe viu si este diferenta mare .
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
Am pus farurile mai noi...distanta pe farul din dreapta fata a ramas aceeasi....moor pe lucrurile facute de mantuiala... maine cred ca le pun la loc pe cele vechi si ma voi duce peste tasu' lu' aia sa vad ce rezolv. Voi pune farurile vechi sa nu zica ala sau cei de la service ca "uite nene, farul e original". Mana tot intra intre far si capota..
Cica piese originale.. bara ma mir ca n-am spart-o, farul ala itsy-bitsy are un sistem alandala de prindere al becului...si nu exista "nu va mai iesi ca inainte", aveti etalon masina lui Dsign care este dunga pe faruri/muchii. Aripa imi place cum a iesit, armatura au indreptat-o. N-am poze, numai cand am vazut cum sta farul ala + lipsa catorva suruburi de la bara, fortate pe alocuri.... vai de piesele "originale"...mor pe ele..
Comment
-
Am rezolvat si pozitia farului, s-a dovedit ca doreii de la service nu prinsesera baza aripii de contra-aripa deloc, era surubul strans acolo ca sa fie, unul nu s-a sinchisit sa impinga de aripa spre interiorul masinii si sa stranga surubul ala, am studiat eu problema asta ieri si am rezolvat-o. Farul pica perfect pe gaura de unde se prinde in zona radiatorului iar bara vad ca s-a tras mai in dreapta, distanta dintre bara si farul stanga fata marindu-se bine (de-acum e bara de vinaa..turcia). Farurile sunt de origine amandoua, mai noi.
In rest, capota o dovedesc eu la anul, stiu ca nu pica bine pe linie, doua-trei ciocane, putina inspiratie, niste fibra si o sa iasa stas.
Sper ca 2011 sa faca Distrigazul mai sprinten decat acum, as vrea sa o termin pe categoria aspirat, ar fi un vis implinit, multi bani vor mai fi de bagat, sacrificii, dar sper ca totul sa aiba un sfarsit bun. Tocmai ca n-am de gand sa dau jos servo-directia, aerul-conditionat sau GPL-ul, macar la categoria asta de 1.4 sa n-am adversar, n-ar mai avea farmec.
Acum sarmaleee
....si cateva poze.
Comment
-
a iesit ok ... in primavara sa arunci niste fibra pe capota
si aia e !
bara las-o pe asta, nu merita sa o schimbi parerea mea ! ...
Comment
-
Capota se face iar inainte de a arunca fibra pe ea, o voi regla beton la linii, deocamdata ramane asa, partea buna e ca intra mai mult aer in compartimentul motor pe la farul ala => trage mai tare, randament mai bunOriginally posted by Dany_DNY View Posta iesit ok ... in primavara sa arunci niste fibra pe capota
si aia e !
bara las-o pe asta, nu merita sa o schimbi parerea mea ! ...
.
Bara as vrea sa o schimb, nu-mi place distanta de la faruri, zici ca a fost lovita si la sofer acum
).
Mersi Octaviane, imi place mult cum merge acum dar as vrea si mai mult, urat e sa iei bataie de la 1.4 full cu gaz si kilometri, vorba aia..."cazatura".Originally posted by Octavian___32 View PostTrait-ar utilaju si sa faci/dovedesti/sa scoti avioanele din cap la multi altii
La primavara ne mai dam de distractie, deci m-am plictisit rau de tot, m-as da si cu o masina electrica, numa' sa ma dauOriginally posted by razvanamza View Postcand se termina zapada vreau sa mai mergem la cumparaturi odata....am reglat wastegate-ul
. Astept cu un Golf 3 1.8 de 90 de cai.
Un fel de Hulk, mai ceva ca ShrekOriginally posted by gmv97 View PostSe stie 1.4 e forta bruta
.
Multumesc la fel si tie Victor, sa ne auzim cu bine in anul care vine si cu cat mai multe modificari. Sanatate si prosperitateOriginally posted by B-64-MVP View PostDe ce ma George vrei sa-i strici revelionul lui Alex, pe tine oricum te face
) !!! La multi ani Alex tie si distrigazului tau !!!!!
!!
La multi ani!!!
Comment
-
Pai normal ca ma face ...el are masina de curse ...eu limuzina (un fel se S de la Dacia)Originally posted by B-64-MVP View PostDe ce ma George vrei sa-i strici revelionul lui Alex, pe tine oricum te face
) !!! La multi ani Alex tie si distrigazului tau !!!!!
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
Degeaba reglezi capota inainte sa arunci fibra pe ea ca trebuie sa o dai jos iar cand o sa o prelungesti.
Comment











Comment