my brutus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai asa trebuie putin cate putin ca sa iasa bine
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • frumos,frumos
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • Originally posted by BRUTUSANF
        Pai asa trebuie putin cate putin ca sa iasa bine
        Corect!Incet si sigur!
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • Multumesc baieti
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • Mai fratilor hai sa va explic ce am patit
            Am montat dupa cum stiti buretele acela antitermic pe teava de la filtru sport si de vreo 3-4 zile am simtit ca nu mai trage masina si pe frigul asta am observat ca se incalzeste si mai greu motorul ,deci aveam 4 linii cand eram pe loc si cand am pornit masina in mers am vazut ca mi-a scazut la 2 linii ,mentionez ca este pe benzina si am tras concluzia ca trage prea rece aerul prin filtru ca si la consum se cunoaste ca a mai crescut putin si am ajuns la concluzia ca trebuie sa dau jos buretele si asa am facut ,intra-adevar parca si-a revenit
            Deci asta inseamna ca voi merge iarna fara si las teava goala ca sa poate sa se mai incalzeasca aerul pentru ca probabi ca in mers filtrul are mare putere de absortie si este suficient fara burete iar vara il voi monta la loc
            Voi ce credeti de asta ,poate cineva sa-mi de-a explicatia profesionala ?
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • Stii bine cum am eu filtru la a mea...si cred ca si mie i-mi consuma mai mult..sau probabil asa mi se pare...totusi la tine difera de al meu...probabil ca trage prea mult aer si dimineata fiind rece mai face pe nebunul

              Comment


              • Paida cred ca asta este de aceea am hotarat ca iarna sa merg cu teava fara burete si vara o sa-i pun acest manson la loc
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • eu nu stiam ca exista kit xenon.le-ai montat in locul becului halogen?
                  se pot arde sau nu?cat costa unul daca se arde sau ce durata de viata are in comparatie cu becul normal halogen?

                  Comment


                  • un bec halogen are durata de viata mai mica ca un bec xenon cel putin asa am citit pe un site.

                    Comment


                    • da pe mine halogenele de fabrica mau tinut un an.sa ars unul si a2a zi celalalt.
                      acum depinde si pretul unui xenon.un halogen e ieftin.

                      Comment


                      • in februarie trocariciul meu are trei ani si becurile sunt originale toate
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • si al meu tot 3 ani face in februarie ! la multi ani ;)
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by suru
                            eu nu stiam ca exista kit xenon.le-ai montat in locul becului halogen?
                            se pot arde sau nu?cat costa unul daca se arde sau ce durata de viata are in comparatie cu becul normal halogen?
                            Becurile xenon sunt in locul celor de halogen si am pus la loc si membrana de cauciuc ca sa nu intre sau sa faca umezeala sa se abureasca farul dar a trebuit putin modificata deoarece are si bobina aia si este putin mai mare decat becul hologen dar de potrivit au mers la fix , nu stiu normal ca se pot arde daca sunt de proasta calitate ,orice bec se poate arde acum depinde cum este exploatat iar pretul unui xenon cred ca este in jur de 100 ron cel simplu si bi-xenon este 200 ron bucata daca nu ma insel si balastul se poate arde dar in general rezista sunt bune ,mai ales ca nu degajeaza foarte mare caldura sa se poate incinge deci categoric rezista mai mult decat un halogen
                            Deci totul depinde ce fel de kit iti cumperi ,daca iei unul cu pret mai mare si firma mai buna merg si rezista mult ,daca iei un kit facut pe vapor nu prea sunt bune

                            aici ai o adresa cu preturi

                            "cromul este placerea mea"
                            "cui nu-i place , valea"

                            Comment


                            • Aici aveti poze cu instalatia gpl pentru cei interesati

                              Este un Tomasetto cu stag 200 in carcasa de aluminiu
                              Last edited by BRUTUSANF; 27 February 2008, 20:28.
                              "cromul este placerea mea"
                              "cui nu-i place , valea"

                              Comment


                              • Boon Florine....nu mai ai bani de benzina si ai trecut pe gaz )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google