my brutus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frumos frumos !

    si in spatiul ramas liber deasupra motorului ce o sa montezi ?

    Comment


    • nu este special pt logan dar merge
      in locul liber asa ramane
      e mai aerisita
      sound-ul este marfa se simte dupa 3000 rot si cu toba finala tot pilot marfa rau
      puterea a crescut iar cea ce ma durea
      teava trebuie sa o imbrac cu ceva special termic pt a trage aer rece si sa vad la nick tuning sau ceva de genul asta
      treaba m-acostat numai 320 ron cu tot cu teava si montare ,suduri si ce a mai pus pe acolo
      ce pot sa zic este altfel si estetic si sound intr-un cuvant bestial
      teava a facut-o acolo pe loc pe motor ce sa zic este trasa bine sudata bine
      filtrul este simota japonez
      Last edited by BRUTUSANF; 2 November 2007, 18:27.
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • pai la toate astea o remapare ar merge...sau e facuta deja?...ca mai scoti si de acolo un 5CP pe putin si consumul ramane la fel.

        Comment


        • Originally posted by SUPERCAR
          pai la toate astea o remapare ar merge...sau e facuta deja?...ca mai scoti si de acolo un 5CP pe putin si consumul ramane la fel.
          da tati este facuta si remapare
          deci am toba finala pilot vreo 3 cp
          fltrul sport vreo 2cp
          si remapare vreo 8 cp
          deci a mai luat vreo 10 cp cu toate astea
          si sincer parca merge altfel plus ca este mai aerisita trage altfel aerul acum
          si sincer parca si la consumul instantaneu nu mai urca de nebuna asa ca inainte
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • da toba finala nu iti da 3CP daca iti da 1 e bine,in general iti da sound,toata evacuare daca e schimbata atunci iti da poate minim 3CP.

            Comment


            • Originally posted by SUPERCAR
              da toba finala nu iti da 3CP daca iti da 1 e bine,in general iti da sound,toata evacuare daca e schimbata atunci iti da poate minim 3CP.
              nu toata iti da 10 cp
              fara toba de mijloc si catalizator garantat
              oricum nu de cp eram eu ingrijorat ci de sound si o aspiratie mai buna implicit un consum mai bun nu ?
              "cromul este placerea mea"
              "cui nu-i place , valea"

              Comment


              • da normal...ala conteaza consumul si sound-ul...desi uneori si CP asa la o depasire ceva.

                Comment


                • da conteaza ,oricum cu ce s-a mai adaugat pana acum sunt multumit ,fata de cum era inainte si fara resoftare acum este altceva si cu filtrul
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • Poti imbraca teava aia in fibra de carbon,pt protectie termica, nu? Cunosc pe cineva ca incerca sa faca asa ceva la un clio 1.4. Sa vad daca a reusit.
                    MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                    Comment


                    • da vezi daca a facut sunt curios ca si eu vreau sa o imbrac dar cu ceva foarte rezistent la caldura
                      "cromul este placerea mea"
                      "cui nu-i place , valea"

                      Comment


                      • Felicitari pt modificarea facuta! Nu stiu mare lucru despre filtrele sport,se schimba la fel ca cele normale sau tin mult mai mult?Multumesc anticipat .
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • Din cate stiu eu nu se schimba, Doar se curata,si se trateaza cu o solutie speciala
                          MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                          Comment


                          • se folosesc niste sprayuri speciale unu ptr curatare si unu se da dupa curatare ptr ca particulele de praf sa adere mai bine pe filtru

                            sigpic

                            Comment


                            • Cei de la Simota nu cred ca sunt japonezi, dar asta nu are o importanta prea mare.
                              Am auzit ca fac filtre bune.
                              Ce am mai auzit, ca daca pui filtru sport neaparat sa-l ungi. Daca il pui asa cum il cumperi cica ar fi aproape la fel ca atunci cand nu il ai deloc.
                              http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                              Comment


                              • Eu iti zic sigur ca Simota sunt Japoneze(sau pe vapor))
                                Frumos Florine sa ai grija de el Acuma teai convins cu adevarat ca chiar merita investitia si chiar se simpe ca trage mai bine...
                                Ce ne mai pregatesti ??
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google