De unde alimentati cu motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Poti folosi linistit orice tip de motorina. Sprint Dieselul e pentru temperaturi extreme (ceva de genul -30 sau -35 grade). Motorina Euro 4 (cea mai ieftina) de la Petrom rezista cu brio la -20 grade (verificat de mine, de fapt n-am verificat dar am pornit motorul la prima cheie), asa ca nu vad de ce sa-ti faci probleme.

    Comment


    • #92
      consum 6,3%, in perioada 3-15 ianuarie, 294 km in Bucuresti, la ore si de varf, trafic ingrozitor ... alimentat numai cu omv alpin
      Logan - siguranta si incredere!

      Comment


      • #93
        -25 gr la mol si -20 gr la rompetrol efixu` omv`u nu stiu cit e cu minus
        si consum in afara 4,4-4,6(105 km/h 2500 ture in treapta5a constant) am avut de la timisoara pitesti pitesti timisoara recent intors motorina de la omv am bagat 60 de litri si mai aveam pe rezerva 7 litri deci se pare tovarasi ca avem un rezervor mare )
        sigpic

        Comment


        • #94
          Mai Boris, tu ai un rezervor pe masura ta .
          67 litri total? sau 60 cu tot cu rezerva...?

          Comment


          • #95
            Originally posted by performant View Post
            Mie in orice perioada in oras(bucuresti) sub 7,4% nu imi ia. Oricum as merge cu ia tot atat imi ia 7,4 - 7,5, credeti ca am vreo problema? De o luna bag numai top euro diesel de la petrom.
            Top euro diesel de la Petrom,contine multi aditivi pentru subtiere,si de acolo si consumul mai mare.Aceeasi problema si la rompetrol(efix).Incearca OMV sprint diesel...e ceva mai unsuroasa si protejaza si pompa de injactie,pe linga o reducere substantiala de consum.Chestie verificata de mine

            Comment


            • #96
              @Vico Gabriel--daca e asa o sa aflu cand imi pun CB cu CI!!
              Oricum folosesc mol euro 4 de 22k km!pana acum nu vad sa-mi fi sarit de 6%!vara sub 5 sigur!

              Comment


              • #97
                azi am alimentat si eu cu motorina Euro5 de la Rompetrol si vreau sa zic ca parca se simte ceva,trage mai bine eu alimentand numai Euro4 tot de la rompetrol inainte si vreau sa zic ca diferente e mica intre ele de la 3.7 ron euro la 3.9 ron euro 5

                Comment


                • #98
                  top nordic diesel de la petrom 3,71 ron

                  Comment


                  • #99
                    sprint diesel omv 3.77
                    sigpic

                    Comment


                    • @SUPERCAR: sa fi atent sa vezi daca nu o sa iti consume mai mult ...eu am impresia ca masina trage mai bine cu motorina euro 5 dar si consumul este mai mare

                      Comment


                      • nu ma pricep...da am auzit ca se vorbea...nu e asa bine sa bagi motorina euro 5 pe un motor euro 4..chiar daca ti se pare ca faci bine,cica de fapt se duce catalizatorul....true?

                        Comment


                        • Originally posted by adrianixx View Post
                          nu ma pricep...da am auzit ca se vorbea...nu e asa bine sa bagi motorina euro 5 pe un motor euro 4..chiar daca ti se pare ca faci bine,cica de fapt se duce catalizatorul....true?
                          very true. pot aparea tot felul de probleme de la asta....
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • @adrianixx: De unde ai auzit?
                            Eu stiam ca nu trebuie sa bagi motorina sub norma de depoluare a masinii, dar peste nu are nici un efect negativ, poate nici pozitiv n-o avea.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Originally posted by andrei View Post
                              @adrianixx: De unde ai auzit?
                              Eu stiam ca nu trebuie sa bagi motorina sub norma de depoluare a masinii, dar peste nu are nici un efect negativ, poate nici pozitiv n-o avea.
                              la euro 5 e problema cu sulful, ca are mai putin decat euro 4 si ungerea e mai scazuta, iar in timp pot aparea probleme de la asta... s-a mai discutat.
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • Gresit!... Total gresit! Ungerea nu e asigurata de sulf! ci de hidrocarburi! si in nici-un caz motorina are proprietati lubrifiante! Cum sa aibe loc ungere cand in camera de ardere e flacara(explozie)? Ungerea e asigurata de ulei care e aruncat de aroborele cotit sub fusta pistonului si pe camasile pistoanelor, "razuit" de segmenti dupa ce s-a produs explozia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google