De unde alimentati cu motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Petrom Euro 3 diesel , sau Omv Sprint Diesel, depinde cum am nimerit la pompa... in general numai Petrom
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • chiar daca motorina e5 ar fi sa afecteze motoarele euro 4..nu o face in 1-2 ani...cred ca mai mult..sunt loganuri care baga motorina de la rusi din damingeana si nu le huruie inca motoarele...dar pe viitor..cine stie...

      Comment


      • Originally posted by Sp!ke View Post
        Huzzy, Andrei, Supercar... propietatea de lubrifiere a motorinei este data de parafinele (in cantitate destul de mare) din compozitia ei (ce contin C, N si O), nu de sulf. Sulful este o componenta "by default" a motorinei care arde cu degajare foarte mare de caldura si este poluant. Motorinele E4 si E5 au cantitate mica de sulf, tocmai pentru a reduce poluarea, lubrifierea nu e data de sulf... imi pare rau dar asta e adevarul.
        Nu tre sa iti para rau daca asa este! Insa ce vreau sa te intreb... de ce totusi motorina, cu cat euro este mai mic, cu atat este mai unsuroasa? In lista de componenta, numai cantitatea de sulf este cea care difera... iar pe unde citesc, peste tot zice ca sulful o face unsuroasa.... no ofense... trebuie studiata mai bine problema...
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • Originally posted by Sp!ke View Post
          Huzzy, Andrei, Supercar... propietatea de lubrifiere a motorinei este data de parafinele (in cantitate destul de mare) din compozitia ei (ce contin C, N si O), nu de sulf.
          Veri sa-ti dau linkuri unde sa citesti exact ce am afirmat eu si ceilalti?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Chiar sunt curios daca s-a schimbat chimia.

            Comment


            • Sory pentru postul de mai sus, Euro 4 era vorba, nu 3 cum am scris
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • @Sp!ke:
                http://www.target-srl.ro/vaditivi.html - Citeste la DIESEL FUEL TREATMENT
                http://www.limorom.ro/Liqui-Moly/Adi...itivi_ulei.htm - Citeste la ADITIV DE UNGERE DIESEL - "DIESEL- SCHMIER -ADDITIV"
                Si daca ai timp, uita-te aici si o sa gasesti multe chestii interesante.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • Credeam ca-mi dai ceva ce nu stiu.
                  "Se utilizeaza pentru motoarele diesel care functioneaza cu motorina avand continut redus de sulf.Combustibilul cu continut redus de sulf necesita ajutor pentru lubrifierea injectoarelor si a pompelor de injectie. Tratamentul furnizeaza un aditiv special de ungere care ajuta la lubrifierea partilor esentiale ale motorului. Aditivul pentru motorina coboara punctul de curgere,nepermitand legarea cristalelor de ceara. Aditivarea motorinei se poate face tot timpul anului.Se adauga aditivul in rezervorul de combustibil inainte de umplerea sa.354 ml aditiveaza 38-76 l motorina. Aditivul separa apa din motorina in partea de jos a rezervorului acolo unde poate fi evacuata fara a dauna echipamentelor scumpe"

                  Rolul aditivului este cel descris in primul pasaj bolduit. Chestia cu ungerea... ma lasa rece, nu ma convinge (as fi vrut o descriere stiintifica nu de marketing). Ai pus mana vreodata pe sulf?
                  Asemenea aditiv n-as folosi niciodata (pentru al doilea pasaj bolduit).

                  Comment


                  • aditiv duralube pt motorina exista sau e bun ? ca inainte am avut benzinar si iam turnat metabon si mergea ca ceasu motoru
                    sigpic

                    Comment


                    • De DuraLube am auzit numai belele..s-au plans multi ca si-au stricat motoarele..be carefull!!

                      Comment


                      • sulful e aspru la pipait si in stare solida e cristalizat, destul de rezistent la socuri mecanice...nu stiu cum s-ar unge un motor cu o mana de nisip in motorina parafina (din lumanari) in schimb, e unsuroasa si semilichida...mai degraba aia unge.
                        duralube-ul n-am auzit decat vreo 2-3 sa fie multumiti de el, dar aveau dacia1300 cu 120-130000km la motor (adica "varza") fara segmentare...de ce vreti sa bagati tot soiul de bazaconii in motoare noi, neuzate? nu va inteleg...participa vreunul la curse de anduranta sau rallyraid cu loganul propriu?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • motorina

                          io bag fratilor numai motorina naspa euro 3 de la cfr si merge masina de zboara...
                          nu are nici o treaba motorina, credetima

                          Comment


                          • mol evo disel trage super

                            Comment


                            • cu pacura nimeni ?
                              sigpic

                              Comment


                              • am auzit ca pretul la benzina a depasit pe cel de motorina... sa fie un nou avantaj dci?
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google