Petrom Euro 3 diesel , sau Omv Sprint Diesel, depinde cum am nimerit la pompa... in general numai Petrom
De unde alimentati cu motorina?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Sp!ke View PostHuzzy, Andrei, Supercar... propietatea de lubrifiere a motorinei este data de parafinele (in cantitate destul de mare) din compozitia ei (ce contin C, N si O), nu de sulf. Sulful este o componenta "by default" a motorinei care arde cu degajare foarte mare de caldura si este poluant. Motorinele E4 si E5 au cantitate mica de sulf, tocmai pentru a reduce poluarea, lubrifierea nu e data de sulf... imi pare rau dar asta e adevarul.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Originally posted by Sp!ke View PostHuzzy, Andrei, Supercar... propietatea de lubrifiere a motorinei este data de parafinele (in cantitate destul de mare) din compozitia ei (ce contin C, N si O), nu de sulf.
Comment
-
Sory pentru postul de mai sus, Euro 4 era vorba, nu 3 cum am scris
Comment
-
@Sp!ke:
http://www.target-srl.ro/vaditivi.html - Citeste la DIESEL FUEL TREATMENT
http://www.limorom.ro/Liqui-Moly/Adi...itivi_ulei.htm - Citeste la ADITIV DE UNGERE DIESEL - "DIESEL- SCHMIER -ADDITIV"
Si daca ai timp, uita-te aici si o sa gasesti multe chestii interesante.
Comment
-
Credeam ca-mi dai ceva ce nu stiu.
"Se utilizeaza pentru motoarele diesel care functioneaza cu motorina avand continut redus de sulf.Combustibilul cu continut redus de sulf necesita ajutor pentru lubrifierea injectoarelor si a pompelor de injectie. Tratamentul furnizeaza un aditiv special de ungere care ajuta la lubrifierea partilor esentiale ale motorului. Aditivul pentru motorina coboara punctul de curgere,nepermitand legarea cristalelor de ceara. Aditivarea motorinei se poate face tot timpul anului.Se adauga aditivul in rezervorul de combustibil inainte de umplerea sa.354 ml aditiveaza 38-76 l motorina. Aditivul separa apa din motorina in partea de jos a rezervorului acolo unde poate fi evacuata fara a dauna echipamentelor scumpe"
Rolul aditivului este cel descris in primul pasaj bolduit. Chestia cu ungerea... ma lasa rece, nu ma convinge (as fi vrut o descriere stiintifica nu de marketing). Ai pus mana vreodata pe sulf?
Asemenea aditiv n-as folosi niciodata (pentru al doilea pasaj bolduit).
Comment
-
sulful e aspru la pipait si in stare solida e cristalizat, destul de rezistent la socuri mecanice...nu stiu cum s-ar unge un motor cu o mana de nisip in motorina parafina (din lumanari) in schimb, e unsuroasa si semilichida...mai degraba aia unge.
duralube-ul n-am auzit decat vreo 2-3 sa fie multumiti de el, dar aveau dacia1300 cu 120-130000km la motor (adica "varza") fara segmentare...de ce vreti sa bagati tot soiul de bazaconii in motoare noi, neuzate? nu va inteleg...participa vreunul la curse de anduranta sau rallyraid cu loganul propriu?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment