Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inteleg prin ce treci. Asta e viata cu asigurarile in Romanistan !
    Pana la urma important e ca s-a reparat masina si ca nu ai patit tu nimic.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Ca sa alinieze si sa vopseasca 2 portiere si 2 aripi le-a luat 3 saptamani?

      Aveau timp sa o desfaca pana la ultimul surub si s-o reconstruiasca la loc. De 2 ori.

      Amatori.

      Comment


      • imediat va povestesc ce si cum...

        asadar, azi am ridicat masina...

        cateva consideratii: in mare parte masina a fost reparata cum trebuie, pe dinafara arata f bine toata partea afectata, insa daca e sa te uiti la detalii se observa cateva maruntisuri nedemne de deviz:

        parti pozitive: s-au schimbat: aripa fata, cele 2 portiere, chederele aferente celor 2 portiere, aripa spate

        s-au retusat/remediat: bara spate : la prima vedere am crezut ca au revopsit-o integral, la o inspectia mai atenta am vazut ca doar au retusat zona afectata, se oberva clar diferente de grosime a vopselei intre ce a fost vechi si ce a fost nou vopsit, in plus a mai ramas o zona de vreo 0.3cm cu zgarieturi de la accident insa zona aia e bagata sub aripa fata; am observat de asemenea si zgarituri fine din trecut care au ramas la locul lor bine mersi, doar s-a dat cu lac peste ele

        farul fata era vorba ca trebuia sa fie schimbat, pana la urma mi-am dat seama ca a ramas tot cel vechi (mi-am dat seama dupa o urma lasata de un cheder pe care l-am avut lipit acolo) si au schimbat doar urechea de prindere

        cel mai mare minus este ca mi-au lasat 2 zgarituri destul de mari si adanci in zona superioara a pragului, de când au scos portiera... asta am vazut numai când am ajuns acasa

        in rest, nu au schimbat nimic la ea, am inteles ca nu a fost afectat nimic la directie/suspensie deci nu au umblat deloc acolo

        am scos-o si la o tura de proba, pana la 140km/h, comportamentul e foarte bun, ca inainte de accident, nu vibreaza nimic, nu trage nimic, nu suna nimic aiurea

        ca si deviz...aici atingem un punct sensibil

        ca sa fiu scurt: 9300 de lei pusi de rca-u city insurance, 2 mii de lei pusi de mine si inca 400 ultima rata de casco, deci in total reparatia a fost 11300 de lei in care au intrat doar 2 portiere, o aripa, o clema de far, manopera si...cam atat

        materialele de vopsire + vopsirea aferenta am suportat-o eu....

        cateva poze, nu foarte concludente, facusem 6, tel a prins doar 4...mai fac maine unele mai clare

        un + merg la anvelopele de iarna nou achizitionate, hankook w452, mi-au lasat o impresie f buna pana acum

        durata reparatiei: 3 noiembrie- 21 dec
        Last edited by cristi....; 22 December 2015, 18:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • o poza nu poate fi incarcata, nu stiu de ce, o sa mai incerc
          Attached Files

          Comment


          • ah, si era sa uit, am ramas si cu un capac lipsa de la roata stanga fata, au zis ca nu mi le pot schimba pt ca ce am eu nu se potriveste cu ce au ei...ma rog... deci tre sa-i iau si capace )

            la 113 milioane puteau face si ei un mic ”cado” sau sa-l bage tot in deviz... asta e , ce sa-i faci

            erata: am mai citit o data ce am scris si am omis ceva

            deci s-au schimbat si reparat pe rca-u vinovatului: clema far+ aripa fata+ 2 portiere+2 chedere+ aripa spate+ manopera

            suportat de mine: vopsirea aripei fata, celor 2 portiere+ aripa spate+ retusat bara fata si bara spate; vopsire+manopera
            Last edited by cristi....; 22 December 2015, 19:02. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Pana la urma s-au schimbat o parte din piese pe rca-ul aluia , pai si normal ce vreajeala ti-au bagat la inceput ca ei nu lucreaza cu firma de asigurari xyz.
              Esti multumit de cum a iesit masina ? aripa din spate mi se pare mie s-au a vopsit-o aiurea ?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • ti se pare, masina a fost spalata superficial la furtun inainte de predare iar apoi am scos-o la o proba de drum si s-a murdarit; mai e si reflexia aiurea a luminii etc; dar iti zic ca exterior vopseaua a iesit f bine

                am pus si poza care nu voia sa fie incarcata initial, se observa ca au schimbat ceva pe la suspensia spate, un fel de brat sau nu stiu ce e ala, unde se vede ca tabla e noua si unde intra bucsa de la puntea spate

                mai ramane sa le dau maine un telefon sa le spun ca mi-au lasat 2 zgarituri de toata frumusetea sus pe prag, pe unde e ornamentu ala de prag cu dacia din fata, numai ca aici e in spate; sa vedem cum le remediem; musai trebuie remediate, la 9300 de lei si 2 mii din partea mea nu accept sa-mi lase prostiile alea si nu le las masina mai mult de 1 zi pt remediere

                nu mai zic ca am sters la masina 2 ore, praf de 2 degete in interior; cu spalatul exterior inca nu m-as incumeta sa o duc la spalatorie pt un tratament complet...sa nu afecteze lacul... voi ce ziceti?
                Attached Files
                Last edited by cristi....; 22 December 2015, 19:14.

                Comment


                • dupa/daca ce o sa-mi remedieze cele 2 zgarieturi, o sa pun maine poze cu ”opera” maiestrilor, din pct meu de vedere e o grosolanie, inteleg ca s-au grabit totusi sa mi-o dea inainte de a intra in concediu dar totusi au avut la dispozitie atatea saptamani, o sa ma declar multumit in proportie de 95%

                  diferenta pana la 100% se datoreaza: neschimbarii capacelor; timp foarte indelungat de reparatie si fara masina de schimb; si deviz

                  daca e sa ma mai gândesc la plusuri as mai gasi cateva: fetele de usa au fost totusi date cu mastic inainte, avem o strangere de inima ca doar le vor fixa si vor strange 2-3 suruburi si gata si eliminat complet luft bara spate, acum sta lipita bine de tot de aripa spate, nici firul de par nu mai intra
                  Last edited by cristi....; 22 December 2015, 19:47.

                  Comment


                  • Dar acel sort/protectie din plastic de pe interiorul "carenajului" de la roata spate l-ai avut in trecut ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • la ce anume te referi mai exact? te referi la acel element aerodinamic plasat in fata rotilor spate?

                      daca la asta te referi, raspunsul este nu. elementele alea aerodinaice (de sub bara fata, din fata rezervorului si din fata rotilor spate au inceput sa se monteze începând cu euro 5 pe mpi-uri, de prin 2011, a mea e din 2009. pot sa le cumpar,infiletarile exista dar nu de la dacia.. fustita aia de sub bara fata acu vreun an era 250 de lei la reprezentanta asa ca am zis pas,mai bine ii iau un ulei sau altceva de banii aia

                      in rest pasajul rotilor e complet echipat, are un carenaj dar e mai in spate, legat de bara spate, la altceva nu stiu la ce te referi din plastic...stiu ca inainte era totul negru in pasaj pt ca dadusem eu cu vopsea cauciucata si acu vad ca e in culoarea caroseriei...deci inseamna ca au schimbat/umblat pe acolo

                      probabil ca bucata aia de tabla in culoarea caroseriei sa faca parte din aripa desi nu stiu... eu vazusesem ca se procedeaza altfel cu aripile spate avariate... se taie doar bucata avariata, nu suprafete mari. acu nu stiu ce au facut , cum...; predarea s-a facut foarte light...asta e masina.. va place cum a iesit, o mai recunoasteti? asta a durat vreo 15 sec cat am dat eu o tura de jur imprejur. apoi mi-au pus anvelopele de iarna, mi-au dat cheile si gata, nimic altceva; nu mi-au explicat nimic ce a avut, ce au schimbat de 9300 de lei... doar am intrebat eu daca au verificat si directia/suspensia -puntea spate si au dat din cap ca e in ordine, ca n-au avut nimic
                      Last edited by cristi....; 22 December 2015, 20:44. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • inca cateva poze mai concludente, ultima serie

                        de observat zgârieturile alea de pe prag din penultima poza...am sunat azi sa ii pun in tema, nu le-a cazut prea bine, au zis ca au verificat-o si n au vazut nici o zgarietura dar sa merg dupa sarbatori sa vada si ei

                        in rest nu ma prea pot plange, cel putin mecanic si dinamic masina presteaza foarte bine, verificat si astazi

                        Fie ca spiritul bland al Sfintelor Sarbatori sa ninga asupra voastra doar bucurie si senin, prosperitate, veselie si sanatate in anul ce vine! Sarbatori Fericite!
                        Attached Files
                        Last edited by cristi....; 23 December 2015, 18:53.

                        Comment


                        • Cu acele zgaraieturi nu cred sa te mai rezolve , trebuia sa te duci de indata ce le-ai observat .
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • de ce ma rog sa nu le mai rezolve? ce, cred ca eu am zgariat-o dinadins? de asta i-am si sunat azi dimineata, mai mult ca sa-i pun in tema, sa stie, nu ma asteptam sa ma rezolve tot azi

                            daca e sa ma leg de toate chestiile atunci le-o dau inapoi sa mai revopseasca si bara spate, ca e doar local si au mai lasat niste locuri neacoperite de vopsea, mascate e drept, dar se vad daca te uiti cu atentie, iar intr-un punct au prins un gunoi in vopsea...

                            pe mine ma deranjeaza doar zgârieturile astea, care se intind si de-a lungul ornamentului de prag, daca dai zoom, e paralel cu muchia de jos a ornamentului pus de mine, probabil ca au avut niste incercari esuate de a taia pragul sau nu-mi explic cum de a aparut modelul asta de taietura, pt ca pragul se taie f simplu, linii drepte nu curbe

                            in fine, luni ma prezint la ei pt rezolvare, nu plec de acolo pana nu accepta sa o faca gratis pt ca e greseala lor si banii mei de vopsire, nu sunt pe asigurare

                            ceva de genu asta mi-au lasat pe plafon si când mi-au schimbat parbrizul dar nu atat de profunde

                            sau probabil ca i-a incurcat ornamentu meu si de asta nu au mai vopsit, fiind prea aproape taieturile de el

                            in plus, aripa spate, sa fiu sincer, nu cred ca a fost schimbata

                            nu observ nimic schimbat la îmbinarea cu portbagajul, masticul e tot vechi de când masina; in partea de sus la îmbinarea cu plafonul masticul ala are tot microfisuri, pe care le avea si inainte. deci nu cred ca au taiat nimic

                            cel mult sa fi taiat doar partea de jos din aripa si sa fi sudat o bucata noua
                            Last edited by cristi....; 23 December 2015, 19:43. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Cand ai luat masina de la ei ai semnat pentru predare vehicul ca e totul ok ? daca da slabe sanse sa-ti mai faca ceva la masina si oricum asta ar insemna deschiderea unui alt dosar de "dauna".
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • n-am semnat nimic, nici poveste de asa ceva.

                                filmu a fost asa: am intrat in reprezentanta, mi-am platit rata la casco si cei 2 mii de lei, apoi am dus cauciucurile cu un baiat de acolo inauntru in service, masina fusese adusa acolo; domnu de la tinichigerie mi-a zis, uite asta e masina, iti place cum a iesit, o mai recunosti? era proaspat spalata, uda, nestearsa, am dat o tura de jur imprejur(15 secunde), masina avand usile inchise, dupa care am plecat de acolo sa-l las pe omu ala sa mi puna cauciucurile. apoi au scos-o afara, omu cu cauciucurile a dat cheile la unu de la receptie care mi le-a adus mie. astea sunt cheile si atat. nu a mers cu mine la masina, nu mi-a prezentat nimic, nu am semnat nimic, absolut nimic. asta a fost tot. când am ajuns eu acasa si am inceput sa sterg la ea si sa ma uit mai atent la toate detaliile am observat

                                proces verbal de predare o fi in bucuresti dar din experienta mea de pana acu cu dosarele de dauna, in cuantum total de vreo 20 de mii de lei pana in prezent, nu mi s-a dat niciodata nimic de genul asta sa semnez, la predarea masinii. si nu numai la dacia, ca sa zici ca o fi astia mai cu mot, dar nici când am fost la renault pt o revopsire de bara fata nu mi s-a dat nimic de semnat la sfarsit. doar mi s-a spus ca masina e gata, am fost la receptie, mi-au dat cheile si gata

                                iar alt dosar de dauna n am cum sa deschid, asta ar fi culmea. si ce sa zic acolo la eveniment? ca cei din service au uitat sa mai revopseasca/remedieze o zona?

                                asta e o chestiune care trebuie sa se rezolve intern, amiabil, nu iar pe casco. acu e chiar culmea culmilor. la mai putin de 24 de ore de când o scot din service o bag iar cu alt dosar de dauna )
                                Last edited by cristi....; 23 December 2015, 21:05. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google