Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci tu ai facut reparatie pe RCA sau pe CASCO?
    Uita-te pe deviz. Daca scrie doar retus local e ok, insa daca scrie ca e vopsita toata bara, da-le cu bara in cap. A dus foarte mult reparatia, pentru 3 lulele 3 surcele...

    Comment


    • casco cu regres

      eu am ramas doar cu chitanta cu plata vopsitoriei si a manoperei... devizul si restu, ce a intrat in deviz, ce au schimbat, ce au dres a ramas la ei, n-am primit nimic

      iar pe chitanta mea de vopsitorie nu apare nimic concludent

      doar ”materiale vopsitorie+manopera= 198x lei”, atat; nu scrie nicaieri defalcat ce au vopsit, ce elemente integral si ce retusat

      din ce se observa : aripile si portierele clar revopsite total

      bara fata si cea spate doar retusat local

      devizul initial era de 18 mii de lei si dauna totala declarata de catre reprezentanta
      baiatul care a preluat cazul a fixat un cuantum de 9300 de lei de reparatie, erau in cautare de servicuri pt reparat pt ca am semnat ca sunt de acord sa o repar oriunde prin orice mijloace, iar reprezentanta a revenit asupra deciziei si a acceptat ”oferta” de 9300 de lei. ei au folosit toata suma de 9300 pt piese (ce piese au schimbat de 9300 nu stiu) si m-au pus pe mine sa mai platesc vopsirea

      basco m-au lasat si cu formatie incompleta de capace, deci alti bani din partea mea +2 zgarieturi pt care iar trebuie sa merg la ei , sa le arat

      de retinut totusi ca 18 mii doar ce s-a vazut, fara nici o alta defectiune ascunsa la suspensie, directie/punte/prag/stalp B cum au sugerat alti colegi, deci de astea nici nu s-au atins

      piesele sunt totusi de origine, aduse direct de la uzina, ultima zi a fost rezervata devizului pt piese, de asta nu era foarte sigur cat am eu de platit, pt ca totul era in functie de devizul de la uzina
      Last edited by cristi....; 23 December 2015, 23:05. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Din ce vad eu acolo alea nu sunt zgarieturi, asa au izolat de bine mesterii.

        Au pus scoci pana in ornamentul de prag si s-a vopsit pana acolo. Ori cand au dat cu fuler ori cand au vopsit, ma refer la izolat.

        Eu asa zic ca s-a intamplat, de zgariat nu aveau cum sa o faca in zona aia.

        Comment


        • Originally posted by cristi.... View Post
          n-am semnat nimic, nici poveste de asa ceva.

          filmu a fost asa: am intrat in reprezentanta, mi-am platit rata la casco si cei 2 mii de lei, apoi am dus cauciucurile cu un baiat de acolo inauntru in service, masina fusese adusa acolo; domnu de la tinichigerie mi-a zis, uite asta e masina, iti place cum a iesit, o mai recunosti? era proaspat spalata, uda, nestearsa, am dat o tura de jur imprejur(15 secunde), masina avand usile inchise, dupa care am plecat de acolo sa-l las pe omu ala sa mi puna cauciucurile. apoi au scos-o afara, omu cu cauciucurile a dat cheile la unu de la receptie care mi le-a adus mie. astea sunt cheile si atat. nu a mers cu mine la masina, nu mi-a prezentat nimic, nu am semnat nimic, absolut nimic. asta a fost tot.
          Eu cand am avut incidentul de am fost lovit in spate s-a facut reparatia cu regres pe casco-ul meu (Generali) , iar in momentul cand m-au sunat sa vin sa vad masina in prezenta unuia de la ei am inspectat toata masina + ca m-a lasat si singur sa ma uit la ea peste tot - motor , interior , portbagaj dupa care am semnat cum ca totul este in regula si ca sunt de acord cu devizul reparatiei + mi-a spalat masina foarte bine pe exterior + curatenie luna in interior .
          Last edited by prometheus; 23 December 2015, 23:46.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • la asta nu m-am gandit......

            o sa ma uit mai bine maine. e ceva de genu asta si pe bara spate dar mult mai discret si total inofensiv privirii. adica pe muchia aia, prelungirea de la protectia de plastic de la aripa, ei, acolo tot asa, au izolat cu scotch si au vopsit numai muchia aia, atata tot; si se observa o diferenta de grosime, cam cat grosimea unei coli a4 intre muchia vopsita si partea nevopsita. totusi, la prag, la mana se simte ca si cum ar fi o adancitura, specifica unei zgarieturi adanci, nu diferente de nivel, si in interiorul ”zgarieturii” e ceva negru/inchis la culoare; de asta am zis ca e zgarietura

            dar daca ar fi cum ai spus tu; doar o izolatie necorespunzatoare, fara nici un efect direct asupra protectiei anticorozive...asta e, n-as mai face asa gura. mie mi-e doar sa nu rugineasca de la asa zisa zgarietura

            @Prometheus

            vad ca prin braila serviciile par a se ridica la standardele renault-dacia

            aici la reprezentanta la mine, standardele sunt numai pe hartie si declarative, realitatea e cu totu alta.

            na, eu am relatat cum a decurs in cazu meu: spalat la furtun, nepredarea masinii, nesemnarea nici unui proces, lipsa agent constatare/sef tinichigerie la predare
            Last edited by cristi....; 23 December 2015, 23:53.

            Comment


            • La reprezentanta de pe dig BRaila-Galati , acolo mi-au reparat masina , e pe partea de caroserie sunt foarte buni/seriosi, no comment , in schimb pe partea de revizii uzuale si tot ce implica mecanica la motor sunt vai de capul lor nu stiu meserie , au fost la inceput niste mecanici chiar buni care au plecat banuiesc din cauza sefilor de 2 lei de acolo care in locul lor au adus niste amatori , pila lui nu stiu care etc .
              Last edited by prometheus; 23 December 2015, 23:57.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • mda, ce sa zic

                nu cred ca toate reprezentantele sunt atat de praf, de ex pt renault am toata stima, ma refer strict la reprezentanta unde am dus-o cu 1 sapt inainte de evenimentul asta, ultimul, cu hunedoreanul

                mi-au predat-o curata, chiar daca fara pv ( ) , curata si la interior ceea ce la repr dacia nu s-a intamplat niciodata, iar la tinichigerie oamenii aveau manusi (intre receptie si zona de lucru de la tinichigerie era un perete de sticla mare si am vazut exact cum lucrau cu masinile)

                la 3 zile dupa ce am luat masina, doamna de la receptie din showroom (nu din service), cu care m-am mai conversat putin pana sa vina taxiul, m-a sunat sa ma intrebe cum a iesit lucrarea si daca am fost multumit de serviciile lor. de la dacia nu m-a sunat nimeni niciodata

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Cand ai luat masina de la ei ai semnat pentru predare vehicul ca e totul ok ? daca da slabe sanse sa-ti mai faca ceva la masina si oricum asta ar insemna deschiderea unui alt dosar de "dauna".
                  Se face o cerere de revenire in service pentru reparatii.
                  off topic, asta vara am inlocuit pe garantie butucul pe casco la hayon. Acu cateva zile la -3 grade a inghetat butucul (cel original nu am patit-o niciodata) si are momente cand nu se mai inchide. Trebuie sa dau mai tare cu hayonul. Iar trebuie sa le face vreo vizita la reprezentanta pentru remediere a problemei in garantie.

                  Comment


                  • sa scoti chederul care vine pe muchia aripii spate, fix unde se inchide usa si sa fie vopsit, si sa verifici daca s-a dat cu ceara de cavitati si sa nu rugineasca la imbinarea pragului cu aripa sau prin alte locuri.

                    Comment


                    • multumesc de ponturi, o sa ma uit

                      la ceara nu cred ca pot sa-mi dau seama...nu se vede nici o urma de nimic la acele dopuri de pe stalpul B/ de sub prag...stiu ca parca atunci când se da cu ceara ramane ceva albicios.. ei, la mine e perfect curat...o fi dat inainte de vopsirea finala, nu stiu. iar daca ii intreb pe ei, doar n-or fi prosti sa-mi spuna ca n-au dat

                      o sa-i administrez eu o ”perfuzie” de ceara mai prin martie-aprilie, lucrarea are garantie 1 an

                      chiar daca n-au umblat la suspensie imi pare acum ca masina se aseaza mult mai bine si ferm la viteza mai mare, si sigur nu e o impresie. inainte la 140km/h de ex suspensia avea o cursa mai mare, lucra mai mult, masina avea tendinta sa lucreze mai mult pe inaltime; acum sta foarte bine la viteza asta, in volan nu se mai simte nimic, nu trebuie sa mai fac mici corecturi din volan ca inainte, ma repet, din punct de vedere mecanic/dinamic masina presteaza mai bine ca inainte, parca au mai ”strans” suruburile, cu toate ca m-am uitat si la amortizoare si nu au fost schimbate... poate au schimbat altceva de la directie, capete de bara sau bielete de directie nu stiu, ca parca prea bine merge acu, cu toate ca ei au zis ca n-au umblat deloc la partea mecanica sau poate comportamentul mai bun se datoreaza cauciucurilor mai bune, nu-mi pot da seama de unde vine +-ul asta

                      alt - pe care l-am observat azi...de fapt il observasem de când am luat masina dar am zis ca poate n-am vazut eu bine... nu mai merge semnalizarea de pe aripa fata. am vazut de când am inchis masina când am luat-o ca nu mai clipocea, am crezut initial ca a ramas o portiera intredeschisa dar toate erau inchise. azi am verificat si asa e; semnailziarea de pe aripa stanga nu merge, chiar daca becul exista. in rest la lumini totul este functional
                      Last edited by cristi....; 24 December 2015, 18:18.

                      Comment


                      • Craciun Fericit si Imbelsugat tuturor!
                        Attached Files

                        Comment


                        • nu-mi pot da seama daca au taiat aripa sau nu sau unde e îmbinarea pt ca nu se observa nimic, totul e perfect; in plus, unele repere de dinainte (de ex îmbinarea ripii cu plafonul, unde e masticul acela) sau unde e masticul de la portbagaj, de când deschizi capacul, au ramas la fel, nu se vede nimic nou. de ex la aripa fata se vede diferenta de luciu din interiorul compartimentului motor fata de omoloaga sa de pe partea opusa. la aripa spate nu se vede nimic. eventual sa fi taiat numai bucata de jos care a fost afectata, atat, nu toata aripa

                          mici urme din partea superioara a aripii care existau si inainte, exista si acum doar a fost relacuita. probabilitatea sa existe aceleasi urme, in acelasi loc, la 2 aripi diferite tinde asimptotic spre 0 din pct meu de vedere

                          nu m-as mira sa fi indreptat aripa la ciocan, nu a fost afectata prea tare
                          Last edited by cristi....; 24 December 2015, 18:31.

                          Comment


                          • Cristi,nu e cazul sa te bucuri de masina? Ce tot atatea discutii?
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • ba eu ma bucur de ea

                              Comment


                              • Sarbatori fericite!

                                Bine ca ai primit masina pana de sarbatori ca sa te poti plimba cu ea.

                                In legatura cu micile probleme pe care le-ai identificat, cere un deviz cu tot ce s-a efectuat/schimbat la masina. Daca acea bara e vopsita local si in deviz apare vopsita complet, atunci incerci sa rezolvi in vreun fel acest inconveninet.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google