Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cherubino ideea-i in felul urmator..faptul ca se vede bordul/botul masinii bine aduc un plus in punctele de reper cand urmaresti filmarea. Altfe este greu sa-ti dai seama distanta dintre tine, orientare etc.

    Comment


    • Da, așa este, mi-am dat seama.
      Vă mulțumesc tuturor.
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • Cherubino, părerile anterioare sunt similare cu poziționarea camerei mele: cât mai sus, orientată în jos să cuprindă și botul mașinii tale. Imaginea lui T0rquemada este foarte bună. Dar eu am făcut niște experimente. Recunosc că nu îmi place poziționarea la oglindă. Am o folie din aceea cu puncte negre pe care a fost lipită oglinda iar ventuza nu prinde pe așa ceva. Trebuie să o las mai jos și atunci îmi răpește din vizibilitatea către dreapta. Ca să înțelegi: eu nu am nici brăduț, CD-uri antiradar sau cruciulițe la oglindă. Absolut nimic.

        Așa că am poziționat-o inițial pe dreapta în dreptul stâlpului care îmi ocupă oricum vizibilitate. A fost bine. Dar am constatat că la viteze mari, >60km/h, stop-cadrele mașinilor de pe contrasens erau neclare din cauza unghiului crescut și nu puteam citi numărul de înmatriculare. Așa că am mutat camera chiar deasupra șoferului pentru ca unghiul de captură a numerelor mașinilor de pe contrasens să fie cât mai mic (nu spre 90 cum este din dreapta). Cablul de alimentare este asigurat și ascuns de parasolar și camera poate fi asigurată suplimentar de elementele de prindere ale acestuia. Vizibilitatea nu este afectată deoarece este în partea de sus. Indicatoarele rutiere sunt pe partea dreaptă a drumului adică acolo unde ar fi obturate de o cameră plasată la oglindă.

        Eu sunt mulțumit de poziționarea camerei mele pentru că are ecran pe care afișează și niște informații suplimentare. Dacă era la oglindă, nu le puteam vedea decât dacă mișcam mult capul. Acum doar focalizez aproape dar tot pe direcția de mers.
        Last edited by gecmc94; 2 December 2017, 21:14.

        Comment


        • Folie dintr-aia cu „buburuze” negre am și eu, iar ca să evit lipirea ventuzei pe ele, am lipit suportul camerei imediat sub acea folie, dar puțin spre dreapta (în poziția asta a filmat clipul de mai sus). O să încerc și poziționarea sugerată de tine, să văd cum se prezintă.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • A murit regele Mihai.
            Cu bune si rele, era o persoana reprezentativa pentru o anumita perioada a istoriei Romaniei.
            A murit regele!
            Traiasca regele!

            Comment


            • Si la cate a suferit omul asta pt romania...prima data au reusit comunistii sa-l dea afara din tara (exil)...dupa revolutie comunistii n-au vrut sa-l primeasca in tara...
              Este un om care si-a castigat respectul...si romania trebuie sa-l respecte pentru ce a fost si ce a reprezentat

              Comment


              • Fie ca vreti sau nu, Mihai a fost Regele al Romaniei, iar odata cu moartea sa, o pagina din istoria acestei tari, s-a inchis astazi.
                Dumnezeu sa-l odihneasca, alaturi de stramosii sai.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Dumnezeu sa-l odihneasca ! A fost, dar din punctul asta de vedere sunt "rosu".
                  Intotdeauna mi s-a parut cel mai idiot mod de guvernare sa pui un rege, care de multe ori e chiar retardat din cauza consagvinizarii (cine se pricepe stie la ce ma refer). Republica e pentru cei care judeca. Bravo americanilor si francezilor ca au inteles asta devreme.
                  De ce sa intretin eu niste paraziti care de cele mai multe ori n-au nicio pregatire ?! Au studii de economie, relatii internationale... etc ?!
                  Lumea arata asa din cauza cretinilor de europeni care pe langa faptul ca au sustinut casele regale, inchizitia, cruciadele...etc, au venit cu ideea cretina ca e sub demnitatea unui sange nobil crestin, sau fara sange nobil, sa dea bani cu camata, si fiindca era nevoie de asa ceva i-au desemnat pe jidani s-o faca, si de atunci suntem sclavii lor. Totul a plecat din Venetia si Florenta. Stia el ce stia
                  Intreg pamantul e condus de vreo 10 familii de jidani, si tot de acolo va porni urmatorul razboi mondial si, posibil, apocalipsa.
                  Last edited by B997NDL; 6 December 2017, 00:03.

                  Comment


                  • NDL, vorbim despre monarhiile moderne. Idioțenia din motive genetice nu mai este de actualitate.

                    Eu îmi pun următoarea întrebare. Cum ar fi luptat Regele cu corupția din România (nu nominalizați partide că atunci subiectul devine politic - să-l ținem la categoria "social")? Ce părere ar fi avut despre legile Big Brother (cum sunt numite)? Ce ar fi spus și cum reacționa când țara i se depopula și "supușii" fugeau din țară? Ce ar fi făcut când morții de la Colectiv mureau în "spitalele majestății sale"? Dar apoi Guvernul plătea multe miliarde pe rachete și avioane? Cum trecea de crizele FNI, Bechtel, jafurile din falimentele bancare precum Bancorex, etc?

                    Cât bagaj de popularitate putea să aibă un rege care să îi permită să deconteze toate aceste elemente, fără să ajungă detestat de populație pentru camarila din jurul său? Ar fi avut puterea politică să facă lucrurile corect? Cum, când azi, cu propaganda din presă poți orienta opinia publică cum vrei? Dacă apărea un curent #rezist anti-monarhie pe feisbuc? Vedem în SUA cât de îndârjită este stânga radicală și chiar comunistă împotriva lui Trump.

                    În republică, măcar votezi contra și dai cu ei de pământ. Acum vreo 10 ani credeam că monarhia ar fi soluția. Dar la grozăviile prin care a trecut România, nu știu dacă putea lupta cu ele.

                    Comment


                    • A aparut noul Duster in trei echipari, cu motorizari individuale: esential, comfort si prestige, astfel motorizarea 1,6 SCe 115 CP 4WD poate fi achizitionat doar pe esential la 14100 euro si prestige doar pe diesel 1,5 DCi 110 CP 4x2 EDC (18450 euro) si 1,5 Dci 4WD (18750 euro).
                      Last edited by aris86; 6 December 2017, 11:33.

                      Comment


                      • regele, ca si presedintle, sunt niste martafoi de ochi lumii in capul statului. cat despre monarie vs republica, v-as ruga sa va uitati in ce tari din europa nivelul de trai e mai mare. ceva-mi spune ca-n general, monarhiile stau mai bine in top.
                        duster: sa nu poti sa-ti pui climatronic pe benzinar si sa trebuiasca in plus sa-ti iei jante de aluminiu, bare pavilion, inscriptie praguri, navigatie (in curand in fostul loc al butoanelor de la geamurile spate, intre scaune), mi se pare imbecil. decat sa dau 20000 pe duster, mai bine dau 23-25 pe kadjar/qashqai. mai faine, mai confortabile, mai sigure si cu motorizari mai decente.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Serie limitată Duster ONE 18900 full (Blind spot warning, Multi View Camera, Hands Free Key, Senzori de ploaie și lumină)

                          Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am citit mai devreme un editorial foarte interesant pe un site, daca se considera reclama, un moderator, poate sterge hyperlinkul si sa puna doar textul. Sunt curios ce parere aveti, se pare ca nu ma lasa sa pun hyperlinc dar o sa pun tot textul aici:

                            Editorial: de ce soferul din Romania nu merita sa aiba masina
                            Ai citit titlul si te-ai simtit cu musca pe caciula, ca doar esti si tu sofer. Dar nu este clar subiectul ce urmeaza a fi abordat, asa ca ai intrat sa vezi. Acum insa nu e nimic ambiguu sau greu de inteles: soferii din Romania nu merita masina!

                            Ok, in regula: nu trebuie sa generalizez. Dar, din pacate, majoritatea dicteaza prostul obicei, ca in cazul taximetristilor: unul este cinstit si de treaba, noua sunt mitocani pusi pe japca. De aici si concluzia ca TOTI taximetristii sunt derbedei. Ei bine, asa si cu soferii din Romania si ale lor masini: unul merita sa o aiba, noua nu merita nimic... Sa va explicam.

                            Snobismul de la coada vacii

                            Romania este chintesenta snobismului in materie de masini. Locuiesti cu mami si cu tati in Ferentari, dar ai Seria 5 la scara. Iti mor copiii de foame si tu mananci doar noodle-soup la plic, dar te dai mare cu al tau X5 pe Bulgaria. Sau esti un amarat de satean care a lucrat pe afara cativa ani si ti-ai luat un Phaeton cu volan pe dreapta, pe care l-ai bagat pe Bulgaria si ai devenit regele comunei, desi tu umbli cu aceiasi chiloti de anul trecut... Nu sunt cele mai bune exemple, dar cert este ca majoritatea romanilor sunt niste snobi incredibili in ceea ce priveste masina.

                            Masina pentru cetateanul roman este mai importanta ca sanatatea, ca familia, ca o locuinta, ca orice... Poate sa doarma intr-o cutie de carton sub un pod, dar neaparat trebuie sa aiba masina. Opreste caloriferele din apartament ca sa inghete de frig, doar ca sa aiba bani de motorina. Masina este unicul scop in viata pentru multi romani, dintr-un simplu motiv: nivelul inteligentei romanesti este la nivelul confirmat si de algerile recente, adica extrem de scazut, iar opulenta si impresia facuta in fata altora sunt cele mai importante.

                            Am vrut sa arat aici ca sunt foarte multi romani care au masini pe care nu si le permit, cumparate doar ca sa-si arate "valuarea". Ei sunt genul acela de soferi mult prea bine cunoscuti care spun ca Loganul nou este de rahat, ca ei au masina germana bomba, un Beveu din '95 cu mai multa rugina decat tabla, ca nu s-ar injosi niciodata sa urce intr-o Dacie moderna...
                            Filtre si ulei

                            9 din 10 posesori de masina in Romania au impresia ca reviziile periodice necesare functionarii oricarui vehicul inseamna schimb de filtre si ulei. Punct. Romanul asta stie, sa puna filtre si ulei, dupa care spune ca masina este noua. Ar fi bine daca majoritatea ar face si schimburile la timp, dar asta e mare lucru...

                            Spuneam in titlu ca romanii nu merita masini. Da, nu merita masini, pentru ca o masina presupune o oarecare grija, o oarecare investitie anuala. Or, foarte multi soferi merg cu masina pana cad din ea, avand gresita impresie ca atata timp cat se invarte motorul, autoturismul e tzipla. Sau, in cel mai bun caz, fac un schimb de filtre si ulei, dupa care stau linistiti inca 5 ani.

                            E foarte greu sa intelegi ca un autoturism personal este un lux necesar. Romanii inca traiesc cu ideile de pe vremea comunismului, cand aveai un set de anvelope pe Dacie cu care mergeai indiferent de anotimp, iar placutele de frana ti le faceai singur si trageai de ele cat puteai. De ulei, nu mai zicem nimic, ca nici nu prea exista notiunea de schimb, ci doar de adaugare... Ei bine, unii traiesc ca atunci si acum, ceea ce e foarte trist.

                            Las' ca merge si asa!

                            Romanii nu merita sa detina un automobil si din alt motiv: pentru ca il carpesc. Pentru ca in viata se ghideaza dupa zicala care ne defineste cel mai bine ca natie, adica "las' ca merge si asa" - de ce sa nu faca la fel si la masini? Adica ii cumpara placute si discuri la mana a doua, disc de ambreiaj la mana a doua, anvelope second-hand, amortizoare second-hand, leaga doua sarme, lipesc cu Superglue sau soricei, si asa mai departe. Si, de fiecare data, soferul mandru, uitandu-se la bolidul sau impecabil, isi spune: Las', ca merge si asa!

                            Tot dupa aceasta zicala se iau si acele specimene care nu vor sa schimbe consumabilele nici in ruptul capului. Fac cu acelasi ulei 40.000 de kilometri, schimba filtrul de ulei la 3 schimburi, cel de aer merge si suflat, de ce sa cumparam unul nou, iar cel de carburant... e greu de scos, merge si asa!

                            Anvelopele, un moft inutil

                            Cei mai amuzanti sunt romanii care spun ca anvelopele de iarna sunt inutile, ca stramosii nostri mergeau cu aceleasi cauciucuri Montana sau Victoria fie iarna, fie vara, fara probleme. Pai ce, el e mai prost sau un sofer mai prost ca ei? De ce sa arunce banii pe prostii, conform legii? Dar romanul nu e prost destul, pana nu e si fudul, asa ca el se increde in abilitatile sale de pilot suprem, dar ii este frica de amenzi, asa ca da banii pe cele mai ieftine cotoroante de iarna la mana a doua pe care le gaseste, niste gume cu 1 mm carne, dar care macar au fulgul, sa nu ia amenda...

                            Soferul nostru care traieste in trecut uita insa ca in 1988 erau pe strada 10 masini, iar riscul sa te loveasca una frontal era destul de scazut. La fel si viteza de deplasare, era alta, ca benzina era scumpa, si, in ciuda faptului ca nu existau airbaguri si centuri de siguranta puse, mortalitatea la volan era aproape inexistenta. Mergi tu intr-o iarna din 2017 cu anvelopele de vara sau cu niste cotoroante slick si vei deveni victima sigura. De preferat este sa nu iei si alte vieti cu tine...

                            Luminile, doar pentru prosti

                            Ajunge sa circuli 15 minute prin Bucuresti, intr-o seara, ca sa-ti dai seama ca romanul face economie la curent. Probabil ca multi nu au aflat ca nu te factureaza Enelul la masina, asta e singura explicatie pentru toate acele sute de autoturisme care circula cu becurile arse. Fie ca vorbim de becuri arse la faruri, la semnale, la stopurile pe frana sau la iluminarea placutei de inmatriculare, cert este ca foarte multi soferi nu au verificat in viata lor daca le merg toate becurile. Apropo: sunt cateva becuri pe toata masina, iti ia aproape 30 de secunde sa le verifici pe toate, nu e ca si cum ai fi nevoit sa controlezi becurile din Casa Poporului...

                            Taxiuri cu stopuri pe frana functionale? Nu prea o sa vezi... Pai ce, atata timp cat motorul merge si masina inainteaza, restul e can-can.

                            Romanii nu merita masina. Punct.

                            Daca esti unul din acei foarte multi soferi care cred ca masina inseamna sa porneasca si sa te duca din punctul A in punctul B, nu meriti masina. Daca te incadrezi in descrierea de mai sus esti un ignorant care nu merita masina, sigur conduci o bomba pe roti gata sa omoare in orice clipa oameni nevinovati.

                            Romanii nu merita masina pentru ca habar nu au sa aiba grija de ea. Un autoturism presupune o oarecare raspundere, nu poti sa te comporti cu ea ca si cu o caruta. Fa-i reviziile cand si cum trebuie, nu-i schimba doar uleiul in timp ce ea urla din toate articulatiile ca are nevoie de pivoti si amortizoare. Nu ii pune gume second-hand cu 1 mm carne doar ca sa respecti legea. Nu ignora niciun bec ars si nu te baga la piese second-hand doar ca sa faci economie la bani... Detinerea unei masini nu e usoara si nu e pentru oricine.

                            De fapt, asta este problema noastra, a romanilor. Majoritatea habar nu au ce presupune o masina si cu ce se mananca. Asa se produc si accidentele mortale, din cauza unui dobitoc care nu a mai calcat intr-un service de 15 ani si care mergea fara becuri noaptea. El, traind mereu cu impresia ca masina pe care o are e boboc, ca doar porneste si il duce unde are treaba.

                            Veti spune ca fiecare face ce vrea cu masina lui si o ingrijeste cum poate. De acord. Dar daca o "ingrijesti" in bataie de joc si nu iti permiti sa ii oferi ce are nevoie, atunci nu meriti sa ai masina. Dar, din fericire, asa cum ai tu grija de ea, va avea si ea grija de tine si te va lasa in mijlocul drumului cand ti-e lumea mai draga, poate macar atunci iti vei da seama de tampeniile pe care le-ai facut.

                            In punctul meu d evedere are 90% dreptate omul aici.
                            Last edited by alinn28; 6 December 2017, 21:58.

                            Comment


                            • Din punctul meu de vedere totul tine de educatie. Daca lu' bunicu' i-a mers masina 20 de ani cu uleiul schimbat de el din 3 in 3 ani si cu un set de cauciucuri, de ce masinile astea mai noi si cauciucurile astea mai noi ar fi mai proaste?
                              Pai te duci la service sa le dai bani la hotii aia? Te invata aia pe tine?

                              Comment


                              • Corect, doar bunicu' avea aceeasi masina, cu fix acelasi motor, acelasi tip de ulei, de ce sa nu faci si tu ca el.
                                Plus ca pe vremea aia nu se faceau multe din zua de azi, zic sa revenim atunci, viata era mai simpla.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google