Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muncitorul neamt este unit, daca sindicatul si patronii spun ca e nasoala, cand a fost bine , a fost pt toti, cand e greu, este pt toti, o sa manance "cartofi" doi ani, au motiv, reduc pretul la masina , salariile si alte costuri. Cand au fost problemele la Toyota, eu am asteptat reducerea de pret , am asteptat degeaba. Sa vedem ce face Dacia, cum profita de situatie, eu cred ca o sa cresca pretul, de la 10000 in sus.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Nu cred ca renunta cineva la un VW nou pentru o Dacie (poate doar clientii de VW up care isi dau brusc seama ca isi pot lua masina de banii aia).
      Ministrul mediului zicea la RFI ca nu o sa puna la plata suplimentar pe propietarii de VW care au platit deja timbrul de mediu. Oar o sa ceara bani de la VW AG?
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Un raport dat publicitatii de grupul de cercetare Transport & Environment din Bruxelles arata ca multe modele noi de masini produse de prestigioase companii europene au in realitate un consum cu 50% mai mare decat cel trecut in cartea tehnica.

        In medie, doua treimi din reducerile la emisii de CO2 au fost obtinute prin inselatorii din 2008 si pana acum, progresul real fiind de doar 13,3 g/km, fata de 22,2 g/km cat sustin reprezentantii industriei auto, se mai arata in studiu.

        Aceasta inseamna ca in ultimii trei ani nu se poate vorbi de o imbunatatire a consumului la noile masini intrate in circulatie.
        Intre timp, reprezentantii industriei auto au reusit sa traga sforile pentru a amana introducerea unui alt set de teste (WLTP) pana in 2017

        Comment


        • Originally posted by einstein1984 View Post
          Nu cred ca renunta cineva la un VW nou pentru o Dacie (poate doar clientii de VW up care isi dau brusc seama ca isi pot lua masina de banii aia).
          Ministrul mediului zicea la RFI ca nu o sa puna la plata suplimentar pe propietarii de VW care au platit deja timbrul de mediu. Oar o sa ceara bani de la VW AG?

          eu chiar ma gandesc sa schimb loganu cu vw up... mi se pare una dintre masinile optime din toate pctele de vedere: benzina aspirata- fiabilitate, dimensiuni compacte- te poti strecura cu brio peste tot, comportament rutier superior loganului (jurnalistii auto zic ca se conduce si se comporta ca o masina de clasa medie), confort acustic ca la o masina medie.. putere suficienta.. daca ma descurc cu 75 de cai pe logan nu vad ce probleme mi-ar putea pune pe un up care e si mai usor si mai aerodinamic.... deci in concluzie, in afara de spatiu interior care ma intereseaza mai putin, puncteaza pozitiv la toate capitolele. m-am uitat si dupa noul smart forfour dar e cam piperat la pret.. ajunge la 16-17 mii una echipata bine

          posesorii zic ca e o masina geniala
          Last edited by cristi....; 29 September 2015, 19:08.

          Comment


          • cu up am mers 2 zile si e un C@c@t cu 4 roti. cu matiz ai mers ? aceeasi Marie cu alta palarie. macar la matiz is ieftine piesele... parere personala. la i10 te-ai uitat ?

            ...........


            viitorul e electric ? cam scump 75000 $ in sua.in europa se duce pe la 80.000 de iepurasi , cred. daca mergi 10 ani cu bateriile alea e un caz fericit.
            in comparatie as lua : http://www.caranddriver.com/porsche/macan-turbo :P, in vise poate
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Aia ziceam si eu, scump.

              Bolivia o sa fie o tara foarte importanta cu tot litiul pe care-l are. Afganistan la fel.
              Cica si la Rosia Montana ar fi destul litiu.

              Comment


              • 16000 un up? JUma de masina adica?????? tre sa fii nebun!
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • up-u nu stiu daca ajunge chiar la 16 mii (unu configurat de mine ajunge pe la 14-15mii dar configuratoru de vw e cam prost in sensul ca te lasa sa bifezi optionale chiar daca alea sunt dotari standard...n-am stat sa vad daca optionalele pe care le-am pus se repeta ca si dotare standard; deci scoru asta e cu marja de eroare considerabila, la 12-12500 daca il scoti zic ca e bine, echipare de top+cateva optionale) dar un smart fortwo (!) da, ajunge si chiar depaseste 16 mii de euro. am vazut unu expus, echipat cu pachet edition one. masinuta arata misto, mi-a placut. motor de 71 de cai la banii astia dar montat spate, tractiune tot spate



                  Am fost la Barcelona pentru a conduce în premieră noile modele smart. Primele impresii despre fortwo și forfour. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro



                  mie imi place, dar pretul.. pretul e cam descurajant..., pret de focus, golf, etc

                  in variantele de top
                  Last edited by cristi....; 30 September 2015, 16:55. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • off: Adică un Smart cu motor Renault fie SCe 1.0L fie TCe 0,9L și foarte multe componente de pe Twingo III.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • eu cred ca motorul e si pe fata si pe spate, pentru ca "masina" aia se termina unde incepe .

                      Comment


                      • test cu ghibli sq4

                        ps. vreo 70% e renault...ma rog, in afara de caroserie, totu e de renault. in fata, in locu motorului e doar bateria, vasul de expansiune , radiatoare ... si cam atat. motoru propriu zis e ingropat in portbagaj

                        ce imi place f mult la smart: burta e perfect plata si pare-se ca are si un material fonoabsorbant pe toata suprafata.. ca la masinile de curse

                        Asta este mașina de care s-a îndrăgostit toată echipa care a mers în Dubai. Este o limuzină mare, luxoasă, puternică, 4x4 și cu un sunet care te bucură la fe...




                        procesul de fabricatie pentru smart fortwo

                        Mercedes-Benz, Smart for Two Assembly Line Hambach PlantSubscribe


                        test detaliat cu fortwo si forfour



                        test cu noul passat 2.0tdi biturbo

                        Am condus în România versiunea diesel de top a noului Passat. Limuzină, 240 CP, DSG tracțiune integrală. Highline. 57.000 euro cu TVA. https://www.masinicugi...


                        si cu noul bmw x6M

                        De la București până în Austin e cale lungă și poți să o iei razna. Bine totuși că asta s-a întâmplat în cel mai rapid X6 din istorie. Noul M. Singurul SUV d...
                        Last edited by cristi....; 30 September 2015, 17:37. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          ps. vreo 70% e renault...ma rog, in afara de caroserie, totu e de renault.
                          atunci ia-ti. hahahaaaaaaaa
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • mai bine fiat 500 facelift arata foarte chic. am stat in ea, se muleaza perfect pe gustul meu

                            astea mai mari nu prea imi plac, nu ma pot obisnui cu parbrizul prea impins in fata, am impresia ca nu vad nimic in imediata apropiere a masinii. in nici o masina, in afara de clasa mini, nu am reusit sa am o pozitie asemanatoare ca in logan. in passat cc de ex am ridicat scaunu la maxim pe inaltime pana am dat cu capu de plafon si tot nu am obtinut pozitia pe care o vreau eu, sa vad botu masinii )
                            Last edited by cristi....; 30 September 2015, 20:42.

                            Comment


                            • Vad ca astia de la Smart se intrec cu gluma ,cel putin cel ForTwo e facut 80-90% din componente Renualt dar pretul a ramas de "Made by Mercedes".

                              Cel mai ieftin 9155 euro ?!
                              Last edited by prometheus; 30 September 2015, 20:46.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • pai e pret asa mare pt ca e facuta sub auspiciile mercedes si are un design interior mai ”premium”. dar 4-5 mii de euro se duc numai pt ca e facuta de mercedes

                                multe componente sunt din plastic: bara fata, spate, capota, aripile fata cred, chiar si foaia exterioara a portierelor cred ca e tot din plastic, asa mi s-a parut mie la o mica ”ciocaneala” a panourilor portierelor: mi s-a parut ca suna a plastic si chiar s-au deformat un pic cand am dat cu degetu interioru e pct forte al masinii dpdm de vedere

                                multi bani o fi mers in celula de siguranta.. are totusi 5 stele euroncap
                                Last edited by cristi....; 30 September 2015, 20:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google