Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma doare la bascheti ca e non euro daca merge bine si nu consuma mult.
    ba chiar e un motiv de bucurie ca nu are filtre de alea care se infunda.

    cand cumpar o masina oricum statul roman ia cat vrea foametea lui vrea, apoi an de an RCA ia la fel cat doreste.la impozit iar nu conteaza. a modificat legea de cate ori a vrut si i-a zis in nenumarate feluri(vama , taxa , timbru , etc)
    cu inca o mie de iepurasi is obisnuit deja de la logan , bani ceruti dupa 8 sau 9 ani , nu pe loc. daca cumva mi-ar cere de la inceput acei bani macar as avea optiunea s-o insor pe bulgaria si tot p'aci as merge si as polua.
    oricum poti dormi linistit in continuare, tot euro 5 iese , aceeasi CO , difera doar NOx care oricum nu se masoara, capisci?

    si te intreb si pe tine : Cu ce te inseala VW daca ai fi client?
    Last edited by Costi-bc; 11 October 2015, 00:23.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Daca as fi client VW, ca e E4 sau E5, pentru mine e totuna. As mai da si niste bani de e nevoie, oricum sunt mai putini decat se cere ca timbru de mediu pe un Logan E3, dupa un aproape deceniu de la cumparare.

      Comment


      • Originally posted by Costi-bc View Post
        ma doare la bascheti ca e non euro daca merge bine si nu consuma mult.
        ba chiar e un motiv de bucurie ca nu are filtre de alea care se infunda.
        Asta e o poveste pe care nici tu nu o crezi; platesti E5 si primesti non euro. Sa fim cu picioarele pe pamant; tocmai te plangeai de Logan, dupa ce l-ai calarit 10 ani ca nu-l poti vinde. Fix in aceiasi situatie te vei afla cu vw, care ..."merge bine", cu un motor trucat. Va fi coada la poarta ta, sa-ti cumpere lumea masina.
        In fine...


        Originally posted by Costi-bc View Post

        si te intreb si pe tine : Cu ce te inseala VW daca ai fi client?
        ...
        Daca eu as cumpara un sh, de la vw euro5 (taxa mica de mediu), iar la omologarea individuala, m-as trezi in situatia ca ia imi spun ca masina se incadreaza doar la euro 3 sau 4, atunci i-as baga in masa cu softul lor cu tot.
        La fel as fi procedat, daca meganul din dotare, n-ar fi iesit E5, cu doar 38 de euro, taxa de mediu.
        In rest, m-ar deranja faptul ca am fost mintit; am cumparat E5, E5 sa fie, chiar daca masina merge bine cum spune lumea.
        Domnilor, oricata dragoste ati avea pentru marca germana, trebuie sa acceptati ceea ce nu s-au sfiit sa spuna cei din conducerea vw.
        Despre poluare, n-am vorbit niciodata. Aici e si o chestie de principii; suntem nemtii sau hoti?.

        De ani buni industria americană de automobile se află în pierdere de viteză în fața ofensivei producătorilor europeni și asiatici. Firme mari din Detroit au fost salvate de la faliment cu ajutorul Administra¬ției americane, dar cota lor de piață nu a încetat să scadă. VW nu reușea să țină piept concurenței asiaticilor în piața din SUA, dar lupte grele se dau, de asemenea, în India și China. În SUA, firma germană și-a bazat strategia de creștere pe subiectul sensibil al poluării, propunând mașini puternice, mai curate. Acum s-a ales praful de slogan, dar cei de la Toyota sunt primii care pot analiza cât timp mai au la dispoziție pentru a rămâne producătorul nr.1 mondial. Am crede că vor câștiga din scandal clienții păcăliți de datele false privind noxele motoarelor. Trezirea la realitate a posesorilor de VW le aduce în primul rând o pierdere la revânzare și probabil ceva despăgubiri care nu le compensează. Datele despre falsificarea consumurilor, criteriu important de alegere a unei mașini, nu sunt încă oficializate de studii; este un secret pe care îl cunosc absolut toți șoferii care simt la buzunar abaterile de la consumul din prospect. Pentru asta nu vor primi despăgubiri. În plan politic, Dieselgate aduce o decredibilizare a Germaniei în poziția de locomotivă a Europei, iar soclul Angelei Merkel este erodat. Câștigul va fi în tabăra adversarilor din interiorul Germaniei, care văd o șansă de schimbare a cancelarului de neînlocuit.
        Acum, voi vorbiti doar ca admiratori ai vw; ca posesori poate lucrurile n-ar sta chiar asa. Lasati-i pe cei care au masini cu motoare trucate, sa-si masnifeste "entuziasmul", cand vor dori sa-si vanda exemplarele.

        Sper ca ati citit si stirea asta.

        Constructorul auto ceh Skoda, divizie a grupului Volkswagen, a anuntat, luni, ca 1,2 milioane dintre vehiculele sale au fost echipate cu un soft care permite falsificarea testelor antipoluare, transmite AFP.
        Last edited by IancuMIC; 11 October 2015, 13:37.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • ai zis nimic cu multe cuvinte si citate.

          nu daca ai cumpara un sh , daca ai fi deja posesor de vag cu ce te-ai simti inselat.
          si mai zic o data poate intelegi mai greu. euro 5 , chiar si cu "soft trucat" e tot euro 5. aceleasi emisii CO2 , etc. de NOx nu zice nimic statul roman.

          ps: "suntem nemtii sau hoti?" adica tu esti neamt si restul suntem hoti ? Iohanise tu esti ma ?
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • De prin presa adunate, vizavi de scandalul motoarelor trucate.

            Consumatorul român ar putea plăti diferența în contul taxei de poluare, actual timbru de mediu, pentru noxele emise de autoturismele Volkswagen, consideră avocații Gheorghe Piperea și Marius Coltuc.
            Sursa.

            In Marea Britanie multi detinatori de masini Volkswagen au luat legatura cu firmele de avocatura pentru a afla in ce mod pot da compania in judecata pentru ca le-a vandut masini mai poluante. Va fi unul dintre cele mai mari procese colective din istoria Regatului Unit, scrie The Guardian.
            No coment.
            Last edited by IancuMIC; 11 October 2015, 13:57.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Sa asteptam masuratorile RAR, sa vedem ce norma Euro vor avea modelele incriminate. N-au cum sa nu iasa tot E5.
              Ba cu 100 de euro spaga de masina, ies si E6.

              S-ar putea, nu s-ar putea... simple supozitii de la niste avocatei in cautare de clienti.
              Last edited by mr.K; 11 October 2015, 13:52.

              Comment


              • te iei dupa tampiti care habar n-au decat sa rastalmaceasca niste legi tampite:
                "La rândul său, avocatul Marius Coltuc a menționat că statul român poate solicita Registrului Auto Român să cheme consumatorii să mai facă o dată testul de emisii."
                Ce teste sa faca ? In SUA au ajuns la concluzia ca au fost pacaliti dupa ce au testat nistea automobile "in parcurs" , ca in laborator isi dadeau seama ca-s monitorizate si erau curate lacrima. iti dai seama cat costa sa testezi o singura masina (ca sa nu zic ca e imposibil) ?
                in plus e imposibil in romania din cauza gropilor.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Mutam coada de la sf moaste la RAR, foarte buna ideea. Ar trebui ordonanta de urgenta, toate autoturismele de 3-4 ani sa fie reverificate ( timp de gandire o luna), daca refuzi sa fi bagat automat la E3 si sa platesti taxa de mediu cu penalitatile ANAF....ah de ce nu ajung eu primministru.
                  La "baba de la coada" stiti ce noxe iese dupa masa de la mitropolie?

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  Last edited by Oti; 11 October 2015, 16:13.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • fiindca e pe hidrogen s-au simtit obligati s-o faca urata ?!
                    dar sa recunoastem ca asta e masina eco, nu prostia aia cu baterii de ceas.

                    http://www.4 tuning.ro/poze/masini-electrice-si-hibride-133/toyota-mirai-galerie-foto-20166-poza-420568.html

                    doi noi competitori pentru logan.
                    fiatul chiar n-arata rau...

                    http://www.4 tuning.ro/masini-noi/doi-noi-rivali-pentru-dacia-logan-lada-vesta-si-fiat-tipo-28008.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_257161

                    Fiat a anunțat numele sub care va comercializa noua sa berlină compactă. Noul model al italienilor se numește Tipo și debutează pe piață în 2016.
                    Last edited by IancuMIC; 13 October 2015, 19:08. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Sa vedem pretul la Fiat.
                      Lada nu suna prea bine, ce fac rusii bine sunt niste camioane pentru zone mai fara drumuri.

                      Comment


                      • vad in articol ca se vorbeste de 12 000.

                        Comment


                        • Si de Logan se vorbea de 5.000 de euro.
                          Decat Fiat la 12.000, mai bine cumperi Skoda Rapid.
                          Desi iti asumi riscul unui motor 1.2 TSI.

                          Comment


                          • ICCT (International Council on Clean Transportation) a comandat Universității West Virginia (WVU) un studiu asupra emisiilor de noxe ale automobilelor. Rezultatele studiului realizat de Centrul pentru combustibili alternativi, motoare și emisii ale Universității West Virginia au fost publicate acum un an și jumătate, prin mai 2014. Emisiile a două modele au fost semnificativ mai mari decât cele declarate de producător, cele două modele fiind VW Jetta 2.0 TDI model 2012 și VW Passat 2.0 TDI model 2013.

                            WVU a alertat California Air Resources Board (CARB) și Environmental Protection Agency (EPA). În mod evident cele două agenții atenționate de universitate au contactat grupul Volkswagen. Constructorul german a răspuns sesizărilor menționând că discrepanțele dintre datele declarate și cele descoperite de universitate, vis-a-vis de emisiile de noxe, se pot datora unei mari diversități de cauze, plus o utilizare necorespunzătoare a mașinilor până în momentul efectuării testului. [...]
                            Totuși, în decembrie 2014, VW anunță o rechemare în service pentru aproximativ 500.000 modele pentru a verifica/ remedia posibile depășiri ale emisiilor de noxe declarate. La un an de la publicarea studiului de către WVU, CARB și EPA efectuează teste în laborator și în condiții de utilizare normală, pe drumuri publice, a modelelor vizate de rechemarea în service de către VW. Rezultatele dovedesc că acțiunea constructorului german a avut efecte limitate asupra emisiilor de noxe, acestea fiind în continuare la un nivel extrem de ridicat. Pe 18 septembrie 2015, CARB și EPA fac publice rezultatele ultimilor teste și acuză public grupul Volkswagen că a comercializat și a oferit spre comercializare modele care nu respectă normele de omologare.

                            Sursa.

                            Merge cu...carbuni?

                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                            Last edited by IancuMIC; 13 October 2015, 19:53.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • http://www.independent.co.uk/life-st...ml#commentsDiv

                              "• The cars are unchanged in terms of driving. The ‘defeat device’, as it’s been dubbed, is only activated during emissions tests.

                              • Fuel economy and CO2 emissions figures are unaffected. The tests in question relate solely to particulate emissions, not greenhouse gases."

                              trebuie traducere ?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Merge cu...carbuni?
                                1.Ala e un Bora vechi, nu din seria celor cu softul.
                                2.Masina are o problema tehnica, turbina merge cu ulei.
                                3.Asa facea si un Logan 1.5 dci in parcare la mine, intr-o dimineata.

                                Esti subiectiv si p'orma zici ca altii baga batul prin gard.

                                Dati la secunda 20.
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                Si un Megane pe rumegus, cu decolare verticala.


                                Si un pic de traditie frantuzeasca.
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                                Last edited by mr.K; 13 October 2015, 20:19. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google