Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Partea grava pentru Volkswagen este ca daca se va dovedi ca si acest al doilea soft a fost gandit sa insele testele, atunci spusele directorilor, care au sustinut ca ideea a apartinut unui numar mic de ingineri, nu vor ramane decat minciuni.
    Bine ca directorasii n-au spus ca de vina sunt portarul si femeile de servici.
    Sefu' ala mare a fost pensionat cu un 25 de metri cubi de euro prima, astia de au ramas dau vina pe cativa ingineri.
    Astept sa spuna ca divizia de software din Romania au pus la cale totul.
    Ca astia cu asa ceva se ocupa.
    ...dezvoltă soluţii software şi aplicaţii inovative pentru siguranţa pasagerilor, reducerea emisiilor de noxe, plăcerea şi confortul în timpul călătoriei.
    Last edited by mr.K; 14 October 2015, 20:33.

    Comment


    • Niste indivizi, sunt de vina. Halucinant





      LE
      Congresmenii americani au fost indignati cand inaltul reprezentant de la Volkswagen a incercat sa dea vina pe cativa ingineri de soft, care ar fi introdus infamul program fara stirea conducerii.
      Asta-i chiar culmea.
      Last edited by IancuMIC; 14 October 2015, 20:45.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Sefu' ala mare a fost pensionat cu un 25 de metri cubi de euro prima, astia de au ramas dau vina pe cativa ingineri.
        da, dar cati bani a adus ala companiei ? si unde a situat compania pe piata auto ? crezi ca-i dadeau nemtii bani degeaba ?! omul a fost supertare dupa mine.
        si americanii fac o gramada de porcarii, nu cu masinile, ci cu oamenii. torturi, executii...etc for the greater good. si nu-i condamn. cu atat mai putin pe ceo-ul de la vw.

        Comment


        • Dar tot el a fost cauza problemelor actuale. Stai sa vezi cati bani pierd pe mana lui.
          Si sefii Lehman Brothers au plecat acasa cu cate un TIR de bani, dupa ce erau sa bage in faliment sistemul financiar al lumii intregi.

          Comment


          • nici pe departe cat le-a adus el.

            Comment


            • Daca e sa dam crezare zvonurilor, nota de plata pare una astronomica.

              Scandalul falsificarii testelor de emisii poluante ar putea costa grupul Volkswagen intre 23 si 78 de miliarde euro, potrivit bancii elvetiene Credit Suisse, care si-a redus pretul tinta pentru actiunile Volkswagen pana la 83 de euro de la 169 de euro, transmite CNN. [...]Pana acum, Volkswagen a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face fata costurilor scandalului emisiilor, insa chiar si cea mai conservatoare estimare a Credit Suisse este de 3,5 ori mai mare decat suma pregatita de Volkswagen.
              Oricare ar fi nota de plata, vw e prea important pentru economia Germaniei, pentru a fi lasat sa falimenteze; o adevarata emblema a acesteia.
              Last edited by IancuMIC; 14 October 2015, 20:59.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • sua a bagat jdemii de miliarde in carutele lor, si n-a mai zis nimeni nimic.

                dupa mine, vag are profit cat pibul romaniei. si mai au si bmw si mercedes.
                Last edited by B997NDL; 14 October 2015, 21:17. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Dau si eu o stire, sa nu zica colegii ca ma bag in seama.....

                  http://www.agerpres.ro/economie/2015...-2050-08-40-21

                  si inca una

                  http://www.auto-bild.ro/video/cum-af...fic-82830.html
                  Last edited by Oti; 15 October 2015, 09:00.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Originally posted by skd_ozenel View Post
                    Partea frumoasa e ca francezii lingai tot spala la imaginea lu' tata phutinica.
                    Le convine ca ei nu au beneficiat de binefacerile socialismului multilateral dezvoltat ca noi.
                    E doar o piata de desfacere, prin anii 70-80 ia sa vezi tu unde vindeau francezii armament.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Acum înţeleg de ce VW şi-a amânat lansările de modele noi pentru anul viitor.

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        Problema poluarii ese politizarea, deci dezvoltarea unui segment care sa aduca bani statului, respectiv unor buzunare de elita. Am serioase indoieli in ceea ce reprezinta prezentarea efectulului de sera, de catre main stream...dar, asta nu e nici varful de iceberg al molozului pe care exista societatea.
                        Ca tot veni vorba: http://www.gandul.info/magazin/motiv...lipsa-14844212
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • In locul VW, l-as angaja pe tip.

                          Comment


                          • Va mai aduceti aminte ca au fost cativa ani cand, la "meteo" anuntau vreme naspa pe litoralul romanesc si era o vreme minunata de plaja si baie? Prietenii bulgari stiu de ce.

                            Comment


                            • Dar cu Lambo ce au?

                              Polițiștii s-au prezentat la sediul Lamborghini din Bologna și la sediul principal al Volkswagen din Verona în speranța că vor găsi dovezi penstru a susține acuzațiile de fraudă.
                              Eu credeam ca mai intai ai dovezi, dupa aia faci acuzatii de frauda.
                              Aici e invers.

                              Pare un atac concertat impotriva VW, la nivel mondial.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google