Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca vom ramane tot acolo. Mai bine cumparam marfa produsa de altii, sa o duca bine tara alora.
    Last edited by mr.K; 11 November 2015, 12:16.

    Comment


    • Ideea e ca Iancu a vrut sa evidentieze puterea de cumparare a romanului , cand o sa avem si salarii ca in occident fi convins ca si Dacia se va adapta cerintelor de atunci , calitate mai buna , mai multe optiuni si bineinteles si pretul pe masura.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Dacia e un partener social important. Salarile intr-o tara cresc cand firmele incep sa-si plateasca mai bine oamenii. Iar Dacia si-ar permite. Ii plateste un pic mai bine decat e media in zona aia si cam atat.
        Care e participarea salariatilor la impartirea profitului foarte mare al Dacia? In Franta nu scapau asa ieftin, ii ardeau sindicatele in public pe directori. Nu spun sa fie salariile ca in Franta, ca atunci n-ar avea rost sa produca peste granitele lor. Dar nu de 5-10 ori mai mici.
        O sa evoluam ca tara cand vom pricepe ca nu e de ajuns sa avem o ocupatie, fie ea si prost platita. Ci sa fim platiti conform performantelor firmei, care la Dacia exista.
        Santajul asta-daca ne suparam plecam in Maroc, e de cea mai joasa speta.
        Sa plece, dar sa dea inapoi toate scutirile de care au beneficiat.
        Last edited by mr.K; 11 November 2015, 12:35.

        Comment


        • Asta-i politica firmei Dacia , vor sa faca o anumita cota de profit cu salariile actuale platite catre muncitori in fond salariatii sunt liberi sa plece daca nu le convin remuneratia , asa este peste tot , patronul face ce vrea cu firma/fabrica lui atat timp cat isi plateste totul la statul in care el isi are fabrica , de salarii e strict problema lui cu cat ii plateste si din cate am inteles salariatii Dacia au un venit frumusel.
          Last edited by prometheus; 11 November 2015, 12:38.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • patronul face ce vrea cu firma/fabrica lui
            Nu prea cred.
            Dacia nu a respectat multe clauze din contractul de privatizare,dar spaga a fost sfanta, politicienii au girat in continuare proiectul.
            salariatii Dacia au un venit frumusel.
            In comparatie cu care vecini?
            Last edited by mr.K; 11 November 2015, 12:43.

            Comment


            • Am inteles c-au un venit de 3000 de lei majoritatea , pai nu te supara cam atat este si salariul mediu pe tara!!
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Cu scuzele de rigoare am sa spun ca n-am auzit de asa ceva, ca o societate comerciala sa imparta profitul cu angajatii. Catre cei care detin parti sociale (actiuni), am auzit.
                Stiu ca Dacia a investit in formarea profesionala a angajatilor, cca 35 de milioane in 11 ani; in urma acestor cursuri oamenii au primit o calificare profesionala recunoscuta; sudor, formator, vopsitor, ajutori mecanici etc.
                Mai stiu de asemeni ca in cadrul platformei exista 13 scoli de dexteritate, spatii aflate in afara linilor de productie unde noii angajati invata deprinderile noii meserii.
                Mai stiu de asemeni ca periodic salariatii primesc indemnizatii de concediu, prime cu prilejul anumitor ocazii; anul trecut de Craciun au primit, 1123 lei brut. Asta, vizavi de impartirea profitului.

                Despre ce n-a facut si trebuia sa faca Dacia...ma abtin. Din politete.
                ...
                Repet. Nu laud nimic; doar expunem niste lucruri ce le inteleg doar cei care au aceasta putere.
                Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 12:56.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Cu scuzele de rigoare am sa spun ca n-am auzit de asa ceva, ca o societate comerciala sa imparta profitul cu angajatii.
                  E o practica frecventa in strainatate. Nu vorbim de dividende din profit alea le primesc actionarii.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Dacia e un partener social important. Salarile intr-o tara cresc cand firmele incep sa-si plateasca mai bine oamenii. Iar Dacia si-ar permite. Ii plateste un pic mai bine decat e media in zona aia si cam atat.
                    Care e participarea salariatilor la impartirea profitului foarte mare al Dacia? In Franta nu scapau asa ieftin, ii ardeau sindicatele in public pe directori. Nu spun sa fie salariile ca in Franta, ca atunci n-ar avea rost sa produca peste granitele lor. Dar nu de 5-10 ori mai mici.
                    O sa evoluam ca tara cand vom pricepe ca nu e de ajuns sa avem o ocupatie, fie ea si prost platita. Ci sa fim platiti conform performantelor firmei, care la Dacia exista.
                    Santajul asta-daca ne suparam plecam in Maroc, e de cea mai joasa speta.
                    Sa plece, dar sa dea inapoi toate scutirile de care au beneficiat.
                    Eu cred ca nu ai fost vreodata in Mioveni, au aia case mai misto ca unele cartiere din Bucuresti. Sau nu-ti imaginezi ce salarii au aia care nu lucreaza la dacia sau furnizori in zona... Naiba, sunt operatori cu vechime care iau mai mult ca un inginer cu 3-4 ani vechime.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Comparam mere cu pere.
                      Cerem de la Dacia, ceva ce nu exista in Romania. Si care ar fi baza legala, ca o firma sa-si imparta profitul angajatilor? Alta decat CCM?

                      Intreb; vw acorda salariatilor procente din profit?

                      Eu stiu ca profitul se distribuie catre alte zone, inclusiv investitii, chiar si formare profesionala, constituire fond de rezerva.
                      In fine, nu cred in ideea ca mari firme dau anual procente din profit; repet poate prime si alte bonusuri, pe care le acorda si alte multinationale din Romania; procent din plata chiriei, abonamente la mijloacele de transport, plata unor cursuri samd.

                      Sa plece, dar sa dea inapoi toate scutirile de care au beneficiat.
                      Te laudai ca esti roman full; sincer nu cred.
                      Te doare in c&r, de miile de locuri de munca, de cei care isi castiga painea de acolo. Sincer, te-ai pus intr-o situatie absolut penibila.
                      Cred ca te-ar impusca, daca ai spune unui pitestean asta; 17.000 la dacia si alte 300 de mii, din industria orizontala.
                      Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 13:36.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Abereaza si mr k ca de obicei, Angajatii Dacia primesc anual prima de rezultat (10-14 meleoane cand este profit, cand a fost criza... neh). iar primele de craciun, paste, vacanta adunate fac cat un salariu mediu pe unitate....
                        Ce sa_i explici lui de valoare adaugata creata, exporturi...
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Cerem de la Dacia, ceva ce nu exista in Romania. Si care ar fi baza legala, ca o firma sa-si imparta profitul angajatilor?
                          Exista. Baza legala e hotararea AGA, codul fiscal iti permite asta.

                          Ce sa_i explici lui de valoare adaugata creata, exporturi...
                          As putea sa-ti explic eu tie astea mai bine decat crezi ca le stii.

                          Te doare in c&r, de miile de locuri de munca, de cei care isi castiga painea de acolo.
                          Pai si pe aia de acolo crezi ca unde-i doare de cei din zona mea? Cand s-a inchis RAFO, au plans pitestenii?
                          Sa fim seriosi, fiecare e pentru el. Sunt patriot in masura in care eu respect legile tarii, iar altii care se dau patrioti, nu o fac.

                          Uite ungurii. Nu stiu cate masini Audi cumpara ei, dar munesc si sunt platiti bine.
                          Audi va introduce al treilea schimb la fabrica sa din Gyor, pentru a face faţă cererii în creştere pentru maşini de lux. PLUS: Noul Audi TT Coupe va fi făcut la unguri


                          Baza Audi de la Gyor este utilizată de partenerii de afaceri ai Audi din 30 de ţări din întreaga lume
                          Noi lucram cu Franta, Maroc si Rusia. Pana la 30, mai e.

                          "Audi Ungaria are o importanţă strategică în Grupul Audi şi aproape toate motoarele care echipează modelele noastre sunt produse în această fabrică. Motorul cu numărul 25.000.000 subliniază povestea de succes a acestei fabrici.", a declarat Dr. Frank Dreves, Membru al Consiliului de Management al Producţiei la Audi AG.
                          Deci motorul cu numar 25 de milioane produs in Ungaria in 2013.

                          Cat o fi investit Renault in Romania? 2 miliarde fata de 7.4 miliarde, in conditiile in care in Ungaria aia produc motoare, nu masini, deocamdata.

                          La rândul său, directorul operaţional de la Audi Hungaria, Peter Koessler, a subliniat că Audi a investit aproximativ 7,4 miliarde de euro la Gyor începând din anul 1993 şi până în prezent. Koessler a adăugat că Ungaria este cea mai atractivă ţară din regiunea Europei Centrale şi de Est pentru producţia de automobile, iar guvernul a creat condiţiile adecvate.
                          Constructorul auto german Audi va investi 32 de miliarde de forinţi (104 milioane de euro) pentru modernizarea uzinei sale de la Gyor, vestul Ungariei, a anunţat luni ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto, cu ocazia semnării unui acord de cooperare între Guvernul ungar şi constructorul auto german, informează MTI.
                          Last edited by mr.K; 11 November 2015, 14:06. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Nu vad legatura cu Rafo; altele au fost datele problemei si nu cred ca vreun roman a cerut inchiderea acesteia. Din prea bun management, ceea ce nu e cazul in speta noastra.
                            Ideea era ca tu, ceri inchiderea dacia. Cu alte cuvinte incercam sa daramam ceea ce functioneaza bine in tara asta. Foarte greu de acceptat asemenea atitudini.
                            Poti sa ceri orice, de aia exista libertate de opinie, dar e bine sa o faci in nume propriu, nu ascunzandu-te in spatele unui nik-name, eventual in poarta fabricii de la Mioveni.
                            Iar duci lucrurile in derizoriu; nu s-a pomenit de patriotism. Sa vorbesti de cativa ani doar de lucruri rele la Dacia, denota o oarecare frustrare; sa vezi si lucrurile bune denota un echilibru, pe care, din pacate nu-l ai. Iar asta este lucrul cel mai important uneori; echilibru in toate.
                            ...
                            In fine, sa mai vorbim si despre stiri auto; deja lumea cred ca s-a plictisit, tot citind sute de posturi despre blamarea uzinei de la Mioveni.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Le sucesti cum vrei: am zis sa termine cu santajul asta privind mutarea in Maroc. Ca daca vor sa plece, o fac oricum.
                              Iar daca pleaca, sa restituie toate avantajele primite de la statul roman.

                              Stiri auto: Audi a investit in Ungaria intr-o fabrica de motoare de 4 ori cat Dacia in Romania. Sesizezi diferenta?
                              Mai face si Ford cateva motoare, dar Suzuki e in Ungaria din 1991, a mai venit Opel, Mercedes.
                              Noi ramanem o tara eminamente agrara, multilateral dezvoltata.
                              Last edited by mr.K; 11 November 2015, 14:39.

                              Comment


                              • Nu vad legatura cu Audi; nici datele nu sunt aceleasi. In 22 ani 7,5 mld
                                Ei o informatie si o arunci; stim de la ce s-a plecat, cat de mult a trebuit retehnologizat, pe ce capacitate de productie s-a mizat? Pana la urma acolo se fabrica toate motoarele ce echipeaza masinile unui producator auto de prima mana.
                                Fiecare investeste cat de mult considera ca e necesar si cat ii permite punga. Comparam Audi cu Renault; nu sunt in aceiasi clasa, sa facem comparatie; deci din start exemplul tau este unul prost ales. Poate vorbim si despre pretul mediu al unui motor produs la Mioveni, fata de unul produs la Gyor; asta ar fi relevant in ceea ce privesc investitiile facute de cele doua firme.
                                Uiti lucrul pe care l-am spus de zeci si zeci de ori; Dacia produce la Mioveni masini low cost. Cand vor produce masini cu pretul mediu de 20 de mii, atunci vor investi mai mult. Daca s-au descuract cu investitii de 2mld, atunci probabil ca atat le-a fost necesar. De aia zic.

                                Oricum e o discutie de dragul discutiilor.
                                Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 14:52.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google