Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din lipsa de elani, la noi trebuie facut testul cu vaca. Apoi extins la o cireada intreaga, pe DN.

    Iar masinile pentru Romania sa nu fie omologate daca nu se comporta ok la un impact frontal cu bovina. Specific de tara.

    Cat despre Mercedes, e clar ca nu mai e ce era. Bne ca n-au romanii bani de asa ceva, ca ar fi plin drumul de masini cu motorul oprit.
    Last edited by mr.K; 27 October 2015, 13:15.

    Comment


    • Originally posted by Ampt View Post
      S&S este doar o modalitate prin care producătorii auto s-au mai "chinuit" un pic să se încadreze în normele de poluare.
      A fost mult mai ieftin pentru ei să apeleze la această metodă, decât să investească masiv în cercetare.
      Pentru a mia oara, S&S scade emisiile de CO2, care nu tine de normele de poluare ci de incentive fiscale in multe tari europene.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • In lupta pentru scaderea consumului, majoritatea producatorilor care pretind ca au rezultate in zona asta, au apelat la sistemul start-stop, scaderea sarcinii pe generator (roata libera), reducerea tensiunii de alimentare sau deconectarea acestora.
        Minuni nu se pot obtine, decat daca folosesti varianta fau've; cercetarile implica investitii masive si durata mare de timp, iar cumparatorul nu cred ca va fi dispus sa scoata din punga mai multi bani, pentru un prototip care are ca singur avantaj, reducerea consumului cu...0,5l la suta.
        La romanasi e cam asa. Cand nu are, de ce nu are; cand are, de ce are.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Eu cand vad scris M3 in legatura cu o masina, ma gandesc automat la BMW M3.
          Ii vine cuiva in minte imaginea unui romb de pe Megane 3?
          Intreb, pentru ca am vazut undeva. Mi s-a parut... patetic. M3 exista de 30 de ani.
          Modelul trancanitor si plin de greieri Megane 3 exista doar de cativa ani.
          Last edited by mr.K; 27 October 2015, 21:47.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Eu cand vad scris M3 in legatura cu o masina, ma gandesc automat la BMW M3.
            Ii vine cuiva in minte imaginea unui romb de pe Megane 3?
            De cate ori am citit pe forum M3, nici nu m-am gandit ca inseamna Megane 3. Ma intrebam, ce o cauta M3 de la BMW pe forumul de Logan? Or fi scos cei de la BMW vreun pachet ultra-mega-sport pt Dacia si eu nu stiam? Acum, m-am lamurit

            Comment


            • Reprezentantii celor doi producatori auto de pe piata locala, Dacia si Ford, apreciaza ca in Romania, in pofida programului Rabla, circula in continuare prea multe masini vechi si ca gradul de poluare a acestora creste in fiecare an.

              "Avem peste 3,5 milioane vehicule cu peste 8 sau 10 ani vechime, iar acestea trebuie inlocuite cu vehicule noi si pentru acest lucru este nevoie de mai multe tichete Rabla. Nu e suficient numarul pe care il avem acum.
              Nu programul Rabla e solutia, trebuie crescute salariile de 3-4 ori si nu mai e nevoie de Rabla sau Prima masina.
              Salariile europene sunt conditia eliminarii rablelor.

              Comment


              • si in plus taxa de timbru sau cum ii zice incurajeaza inmatricularea de autovehicule vechi si poluante.
                de exemplu un 2000cm3 euro 4 benzina de 3-4 ani e 1000 de euro taxa
                si un 2000cm3 benzina euro 2 de 14 ani sau mai mult e 860 de euro taxa
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • http://www.4 tuning.ro/masini-noi/dacia-duster-connected-by-orange-prima-dacie-cu-internet-si-camera-de-marsarier-28191.html

                  internet in masina, camera de luat vederi pt mersul inapoi... nu e rau, chiar deloc

                  Comment



                  • Iote pretul de cutie automata pe Dacia.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • e ok, un pret normal

                      pt confort, eu zic ca merita bifata

                      sunt curios daca cu cutia asta mai apar probleme cu ambreiajul la dci 90, adica sa trepideze etc

                      Comment


                      • stai ca vine avalansa de "mai bine iau golf 5 cu DSG"...
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment




                        • si dupa aia vin si se plang ca ii costa 2 mii de lei schimbatul uleiului din cutie.....adica aproape pretul unei cutii automate la dacia

                          acu realistic vorbind, dacia a facut niste pasi mari in privinta dotarilor...adica e in trend cu tehnologia moderna...camera marchearriere, climatizare automata, cruise control simplu, navigatie...e ok, e pe drumul cel bun, acu trebuie sa mai rezolve hibele tehnice pe care nu prea le inteleg...adica nu au aparut la logan 1 si au aparut la logan 2...cam asta ar fi din pct meu de vedere; in rest numaide bine.

                          acu cu cutia asta automata mi-ar face cu ochiu un nou golan, exact aceeasi culoare cu cea pe care o am si acu, beige cendre, dar fara problemele tehnice intalnite pana acu de posesori, astept faceliftul deci
                          Last edited by cristi....; 28 October 2015, 15:00.

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post

                            acu realistic vorbind, dacia a facut niste pasi mari in privinta dotarilor...adica e in trend cu tehnologia moderna...camera marchearriere, climatizare automata, cruise control simplu, navigatie...
                            star trek, nu alta...

                            Comment


                            • )

                              pragmatic vorbind, da, e ok, mie mi-ar conveni dar cum am zis, fara probleme tehnice; adica asa cum loganu asta de acu, 1 ph2 nu mi-a facut nici o problema tehnica in 77 de mii de km, aceeasi pretentie, cu atat mai mult, o am si de la noul logan: 100.000 km fara nimic schimbat, tehnic; doar ulei si filtre+ discuri, placute, distributie

                              daca ar fi sa aleg dupa alte considerente decat cele financiare, as merge pe mazda 6 facelift revolution top fara dubiu, 2.0 benzina aspirata; clasic

                              daca stau bine sa ma gandesc ar merge si un pick-up... ford ranger facelift/ noul mitsubishi l200, daca nu as avea probleme legate cu pretul , pt robustete
                              Last edited by cristi....; 28 October 2015, 15:14.

                              Comment


                              • "Dacia a prezentat cutia robotizată Easy-R pentru gama lui Logan și Sandero. După cum deja știți, aceasta va fi disponibilă doar pe motorul 0.9 TCe de 90 CP și va avea cinci trepte."
                                adica-i doar pt benzina , nu face fata la diesel. deci nu comparati cu dsg.
                                600 euro , dar e diferenta de la cutia manuala la robotizata , evident.

                                PS: dupa cum au frantujii de la romb traditie in cutii automate , parca vad ca iar se fac de ras...
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google