Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a gasit cumparator. PSA cumpara Opel.

    De-acum nemtii nu vor mai fi nevoiti sa spuna: daca nu exista Opel, noi chiar faceam numai masini bune.

    Comment


    • de mult erau in discutii. au mai dat stirea asta de cateva ori, dar tranzactia nu era 100%.

      doar 2,3 miliarde ?! daca eram Bill Gates, cumparam toate companiile din Europa si faceam numai culele de transmisie care sa-mi poate numele.
      si inainte sa mor le lasam mostenire restul de avere.

      Deci Microsoft face cat toata industria auto de pe glob... hmmmm...
      Last edited by B997NDL; 6 March 2017, 14:12. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Ia cumpara Ferrari.

        Sau VAG.
        Last edited by mr.K; 6 March 2017, 17:26.

        Comment


        • Ferrari face un profit urias dar bossul in profit e Koenigsegg cu masini de milioane de euro/bucata , mai sunt si altii dar asta chiar e un purist la fel si Pagani .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • asa. si ? 10 miliarde ? o mai fi vag-ul tot cu atat, sau chiar si dublu...
            si din restul de pana la 80-90 de miliarde i-o ajunge sa cumpere si restul companiilor din Europa ?!

            "Ferrari a obținut anul trecut câștiguri de 389 milioane euro, rezultate din ..."

            Bill Gates ia mai mult de atat din dobanzi anuale.
            fara sa adaugam profitul Microsoft, care e urias, it-ul aducand un profit de pana la 50% din banii investiti, fata de industria auto cu 20%

            "Profitul net (Microsoft) a urcat în perioada octombrie-decembrie 2016 la 5,20 miliarde de dolari, sau 0,66 dolari per titlu, față de 5,02 miliarde de dolari, sau 0,62 dolari per titlu în trimestrul patru din 2015."


            New York, 27 ian /Agerpres/ - Microsoft Corp, cel mai mare producător de software la nivel mondial, a raportat o creştere de 3,6% a profitului în trimestrul patru din 2016, datorită avansului rapid al operaţiunilor de cloud computing şi al stabilizării pieţei PC-urilor, transmit AP, Bloomberg şi Reuters


            deci doar cu profitul pe 2 ani cumpara si Ferrari.

            Originally posted by prometheus View Post
            Ferrari face un profit urias dar bossul in profit e Koenigsegg cu masini de milioane de euro/bucata , mai sunt si altii dar asta chiar e un purist la fel si Pagani .
            profitul nu inseamna pretul masinii. ci cat ai scos dupa ce ai vandut masina si ai scazut materiale, proiectare, mana de lucru...
            Last edited by B997NDL; 6 March 2017, 18:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Ce te face sa crezi ca nu face profit suedezul ? crezi ca daca nu exista un profit enorm pe fiecare masina vanduta mai activa in bransa asta ?
              Last edited by prometheus; 6 March 2017, 18:38.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • pentru ca vinde vreo 10 masini pe an.
                n-a zis nimeni ca n-o face profit, dar nu se compara cu VAG, Ferrari...

                Comment


                • Profitul , normal ca vine o data cu acele 10 masini(una singura costa cat 20-30 Ferrari 458 Italia daca nu si mai mult) DAR el face bani extrem de buni si din mentenanta , pai ce crezi ca unu care isi permite o masina de 2-3 mil. de euro va sta sa-si faca un schimb de ulei la service-ul de cartier ? se va duce tot la suedez pentru lucruri de genul asta.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Originally posted by prometheus View Post
                    (una singura costa cat 20-30 Ferrari 458 Italia daca nu si mai mult)
                    hai ca m-ai facut sa rad. ce ai fumat ?

                    "3. Koenigsegg Agera R

                    Versiunea R a modelului Agera oferă nu mai puţin de 1.140 CP şi 1.200 Nm, precum şi un sprint de la zero până la 100 km/h în 2,8 secunde. Preţul (aproximativ): 1.800.000 de euro

                    2. Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

                    Maşina care a devenit cunoscută pentru titlul de „cea mai puternică decapotabilă din lume”, cu ai săi 1.200 CP, nu se află pe prima poziţie a acestui top fiindcă are un preţ de „doar” 2.000.000 de euro.

                    1. Lamborghini Veneno Roadster

                    Veneno Roadster are un preț de 3.300.000 de euro."- See more at: https://www.realitatea.net/cum-arata....SoqJ9HGg.dpuf

                    de-abia costa 1,8 milioane... un lambo costa de doua ori pe atat.
                    de unde ai scos tu miliardele....

                    si nu prea sunt dorite "ouale cu conuri"
                    lumea vrea Lambo, McLaren... uite ce se vinde prin lume.

                    Într-o piaţă în care vânzările ar putea ajunge la un nivel record, producătorii auto ridică din ce în ce mai mult ştacheta pentru gama de lux, astfel cele mai


                    Pe ce criteriu s-or da titlurile astea ?! Nici nu ma gandeam ca nu ia Alfa Romeo. A luat o porcarie de masina frantuzeasca.

                    https://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/peugeot-3008-a-fost-desemnat-masina-anului-2017-in-europa-34019.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_359981
                    Last edited by B997NDL; 6 March 2017, 19:48. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • It all started in November 2015, when a German environmental lobby group has published a report that suggested the 1.6 dCi in the Espace produces some 25 times more NOx emissions than the limit enforced by the EU6 standard. A few more reports followed, but today, things got serious.

                      French newspaper Libération cites a document published by DGCCRF, alleging that the automaker is preparing for a Dieselgate of its own. The publication notes that the Captur crossover and Clio IV hatchback exceed the regulatory threshold for nitrogen oxide emissions by 377% and 305%, respectively.

                      Libération also quotes one of the investigators from the Directorate-General for Competition, Consumer Affairs, and Fraud Prevention, as follows: "These results make it possible to suspect the installation of a fraudulent device.” The said device “specifically modifies the operation of the [1.5 dCi] engine, in order to reduce its NOx emissions under specific conditions of the homologation test, so that the emissions comply with regulatory limits.”
                      An inflammatory story about an ongoing investigation into Renault prompted the automaker to reiterate that its cars aren't equipped with NOx defeat devices

                      Comment


                      • in conditiile astea, cu renault, fiat. volkswagen si ceilalti cu diesele masluite, statul roman incurajeaza cumpararea de masini cu motoare diesel, pe criteriul fals ca benzinarele produc mai mult CO2 si aia care vor masini ce produc mai mult de 130g CO2/km (cele mai multe benzinare nu se incadreaza aici) nu mai beneficiaza de prima de casare.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Problema UE este cu CO2, nu cu alte gaze/noxe. Cianuri si alte otravuri sunt chiar recomandate (industria farmaceutica...).

                          Comment


                          • da, o falsa problema. CO2 nu-i nici pe departe atat de toxic cum e NO3, CN, C. NO3 in umezeala face acid azotic (de aia te inteapa caile respiratorii cand stai la semafor in spatele unui diesel). radicalul CN (carbon-azot = cianura, pe intelesul tutror) in combinatie cu metale e otrava. C (negru de fum) cred ca stim cu totii ce inseamna si ce urmari are. astea trei produse de ardere in motoarele cu aprindere prin compresie sunt eliminate in concentratii de zeci de ori mai mari decat in cazl motoarelor cu aprindere prin scanteie, natural aspirate. la motoarele turbo, chiar si la benzinare incepe sa creasca procentajula astora, de aia euro7 impune filtre de particule si catalizatoare mai performante benzinarelor, pt ca au trecut la motoare mici cu supraalimentare. daca ramaneau la "dinozaurii" aspirati ar fi avut mai mult CO2 (pe care-l poti combate relativ usor prin impaduriri, parcuri, etc) dar nu murea lumea de cancer pulmonar in 50 de ani. s-a ales insa calea profitului in detrimentul sanatatii populatiei. din nou, ca-n politica romaneasca, populatia a sustinut rahatul asta uitandu-se strict in prorpiul buzunar (consum mic) fara sa se gandeasca la ce aer vor respira copii si nepotii in 50 de ani.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • În perioada 03 ianuarie – 30 aprilie 2017, daca ai un*vehicul mai vechi de 5 ani, te primim în service cu*reduceri de 20% la manopera si piese de origine din segmentele întretinere, uzura si mecanica.

                              Alege gama economica, special dedicata masinilor*cu vârsta mai mare de 5 ani*prin Dacia Service 5+ cu preturi mai mici fata de piesele de origine, garantând totodata calitate si siguranta.
                              https://www.dacia.ro/promotii-si-fin...Faky0wodKusMcw

                              Comment


                              • da, la cat costa la ei Motrio (aia e gama economica), iti iei piese de origine din alta parte, poate si mai ieftin...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google