Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, dar ai garantie, frate!
    Singura garantie ca te tin mai putin Motrio alea, bineinteles.

    Comment


    • Automobile Skoda şi Dacia, RECHEMATE în service. Ce modele sunt vizate şi ce probleme trebuie remediate


      Porsche România recheamă în service 707 autovehicule marca Skoda, modelele Rapid şi Octavia III, iar Renault Commercial Roumanie recheamă peste 1.300 de autovehicule Dacia Dokker, se arată în documentele transmise joi de companii către Autoritatea Naţională de Protecţie a Consumatorilor (ANPC).

      Modelele Rapid şi Octavia III ale Porsche România ar avea probleme la mecanismul de blocare a uşii din interior. „Este posibil să existe o defecţiune la nivelul mecanismului de blocare a uşii din interior (Child Protection)”, se arată în comunicatul emis de constructorul auto.

      Potrivit datelor transmise către ANPC, dealerii Skoda vor trimite clienţilor scrisori de rechemare în vederea programării în service. Reparaţia presupune verificarea funcţionării mecanismului, eventual înlocuirea acestuia dacă nu funcţionează corect. Operaţiunea durează aproximativ o oră.

      Renault Commercial Roumanie recheamă 1.289 autovehicule marca Dacia, modelul Dokker, pentru că Dacia a identificat posibilitatea ca opritorul unei uşi laterale culisante (sau a ambelor uşi laterale culisante) să prezinte o disfuncţionalitate, ceea ce ar putea duce – în cazul unui impact lateral – la o fixare incorectă a acesteia, conform comunicatului remis ANPC.
      Ştirile de ultimă oră, disponibile online. Mediafax.ro iti ofera ştiri interne si externe în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport


      Cu opritorul am avut si noi probleme, ramanea usa blocata când o deschideai. Au desfacut baietii opritorul si l-au repozitionat in curte.

      Comment


      • Directorul general al grupului Renault Romania, Yves Caracatzanis, a vorbit despre posibilitatea ca in viitor sa avem o Dacia electrica.

        El a mentionat ca aceasta varianta va deveni realitate doar in cazul in care se va ajunge la concluzia ca piata are nevoie si de o Dacia electrica.
        Adica, bah saracilor, voi n-aveti bani de Logan chel, electrica va trebuie?

        Bine, nici Renoaiele electrice nu rup gura targului, ar trebui mai intai sa aiba ei o masina electrica vandabila si apoi sa se gandeasca la Dacia.

        Comment


        • Pai experimenteaza cu Dacia. Daca iese prost or sa zica: "ce vrei frate? e Dacie."

          Comment


          • Nu e nevoie, deja si-au stricat imaginea (impecabila de-altfel ) cu electricele lor cu romb pe bot.
            Succesuri rasunatoare.

            Comment


            • cine dracu' ar da bani pe o electrica ?! sa mergi in jurul blocului ?!

              Comment


              • Te duci la mare din cateva bucati, daca stai in Satu Mare. Iar cand ai ajuns, deja s-a terminat juma'din concediu, trebuie sa pleci inapoi ca sa ajungi la timp la munca.

                Comment


                • B997NDL iti spun cine: cine face o socotela d3espre rentabilitatea ei.
                  Simplu, pentru mers la servici/cumparaturi etc. In medie, un om face zilnic (cel putin in cazul meu)...maxim 20 km. O autonomie de 160km...inseamna o saptamana de plimbat lejer prin oras. daca mai stai si la 40-50Km de oras...economia este si mai mare. Si daca iti pui si niste panouri solare acasa ca sursa principala pentru incarcatul masinii...poti spune ca te deplasezi gratis.
                  Sa nu uita, principala cheltuiala cu o masina este combustibilul. In 8-10 ani pot plati si 120% din valoarea unei masini in combustibil.

                  Comment


                  • Da, dar o masina electrica are pe putin pretul dublu fata de una pe carburant.
                    Deci, batai de cap, carburant platit in avans pe 8-10 ani, si toate astea pentru o autonomie mai mica, sa stai cu morcovu' la drum ca ramai fara electroni.
                    Mai trebuie si altceva, nu doar niste scutiri de taxe amarate, care sa te faca sa scoti din buzunar 10-20 mii de euro in plus.

                    Comment


                    • mr.K cat este costul de intretinere la una electrica pt 200k/8-10 ani?

                      Comment


                      • Economistesti niste ulei si filtre, de acord. Nesemnificativ, raportat la valoarea masinii.
                        1000-1500 de euro, in conditiile in care eu platesc 10-20.000 de euro in plus pe masina electrica.
                        Iti dai seama cat carburant imi permit? Mai ales ca-l platesc periodic, in decurs de 8-10 ani.
                        Altceva ce economisesc cu electrica?
                        Dimpotriva, s-ar putea sa am nevoie de baterii noi, ca parca sunt garantate 5 ani. Nu costa mult, decat cateva mii de euro.
                        Daca era o afacere masina electrica, erau pline strazile deja, doar nu e un concept nou.

                        Dacia electrica va fi cand va zbura porcul si PSD va fi plin de oameni cinstiti!
                        Am convingerea ca porcii pot totusi zbura odata si odata.
                        Last edited by mr.K; 23 March 2017, 13:56.

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          B997NDL iti spun cine: cine face o socotela d3espre rentabilitatea ei.
                          Simplu, pentru mers la servici/cumparaturi etc. In medie, un om face zilnic (cel putin in cazul meu)...maxim 20 km. O autonomie de 160km...inseamna o saptamana de plimbat lejer prin oras. daca mai stai si la 40-50Km de oras...economia este si mai mare. Si daca iti pui si niste panouri solare acasa ca sursa principala pentru incarcatul masinii...poti spune ca te deplasezi gratis.
                          Sa nu uita, principala cheltuiala cu o masina este combustibilul. In 8-10 ani pot plati si 120% din valoarea unei masini in combustibil.
                          In 10-12 ani, cheltui cam 1000 - 1100 euro/an pe combustibil, cel putin asa este in cazul meu care merg 14-15000 km/an. O masina electrica costa cam 30000 eur, sa zicem 20000 eur, pe când un logan costa de la 6500 eur in sus si cu combustibil tot nu o sa ajungi la 20000 euro.

                          Apoi platesti si curentul electric, ca nu ti-l da nimeni gratis si posibil sa inlocuiesti bateriile mai inainte de termen, deocamdata nu prea vad cum sa ”economisesti”, tot timpul o sa trebuiasca sa traversezi tara in 2-3 zile, fata de o zi in prezent si la care o sa adaugi in plus cheltuieli de cazare.
                          Last edited by aris86; 23 March 2017, 13:55. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • @aris86 de cate ori pe an tranversezi tara? Cand au gandit ca o autonomie de 160Km...nu s-au candit pentru asta. S-au gandit pentru 90% din timpul de utilizare: acasa->servici->eventual o iarba verde->ceva shoping. sunt putine cazuri cand faci mai mult de 100Km...si cand faci comparatia, compara cu o masina de oras...cu dotari aprox identice.

                            in 200k...o masina economica consuma de aprox 63000 lei combustibil (presupunem un diesel economicos)...+ aprox 2500 euro reviziile.
                            O masina electrica consuma aprox 10Kw/100Km adica aprox 5 lei. Adica aprox 10000 lei. Adica faci o economie de aprox 12.000 euro in 200k. Unde mai pui, daca ai si panouri electrice (un panou de 250W costa aprox 200 USD si au o viata de 20-25 ani).
                            Electricitatea in sine este cea mai eficienta si rentabila forma de energie (eficienta ei de transformare este foarte mare). Problema se pune altfel: tehnologie noua (ma rog...implementare)...productie mica => preturi mari. Una este sa produci 1000 carcase pentru motor electric...si alta este sa produci 100.000 blocuri motor. Chiar daca carcasa pentru motorul electric este mai simplu de fabricat, dartorita numarului redus, creste exponential pretul. De asta sunt asa de mari preturile.

                            Comment


                            • masina electrica se vrea eco, in conditiile in care curentul il producem cam 60% din combustibil fosil si nuclear, pe care-l ardem cu randament de 90% in termocentrala, aburul il bagam in turbina cu randament de 90%, turbina actioneaza generatorul cu randament de 90%, din generator in transformator cu 90%, transport cu randament de 90%, retransformare cu randament de 90%, stocare in baterie cu randament de 90%, conversie in energie mecanica cu 90% randament. rezulta ca un litru de pacura ars in termocentrala produce lucru mecanic util cu randament de 40%, adica la fel de bun ca si cand arzi motorina in motorul termic. deci ecologie lula, daca mai pun si bateriile de litiu (extractie, rafinare, reciclare, eliminare), ajungi pe minus cu ecologia. si-atunci, electric sa ce? dai bani in plus, autonomie ai cat un licurici in pragul pensionarii, poluezi cel putin ca un diesel. unde dracu' e "gheseftu"?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Smecheria e ca ai putea sa respiri in orasele mari, gen LA, Beijing, New Mexico, unde acum mergi cu masca pe figura, ca fumul de la termocentrale ii va intoxica pe altii, la sute-mii de km departare. Pe total planeta, nu va fi nicio smecherie.
                                Alt avantaj nu vad la electrice, ba mai si platesc in plus o roaba de bani la achizitie.
                                Decat Tesla, imi cumpar un Porsche Panamera.
                                Last edited by mr.K; 23 March 2017, 16:13.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google