Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faimoasa afacere Dieselgate, cea care încă dă mari bătăi de cap grupului Volkswagen atât în Statele Unite cât şi în alte zone ale lumii a dus la crearea unor adevărate cimitire ale maşinilor neconforme ale producătorului german.
    În imensul spaţiu rezervat garării maşinilor deţinute de cei 82.000 de spactatori (capacitatea maximă a stadionului) zac acum câteva mii de vehicule Volkswagen care fie au fost retrase de grupul german din parcurile închise şi showroom-urile dealerilor, fie au fost răscumpărate de la clienţi.


    Acusi apar la vanzare pe la noi VAG de USA.
    Dai 2000$ pe masina, inca atat pe shipping si ai Passat la pret de Logan sh..

    Comment


    • alea ar trebui distruse, nu tinute aiurea. n-au fost in stare (si nu vor fi, tehnic si corect) sa le corecteze in timp de un an, bye-bye. schrott, topite, ura si la gara.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pai, in alta parte corespund. Eu le-as trimite in Mexic sau Brazilia.

        Comment


        • ar mai fi romania, unde chiar daca nu corespund, sunt ok ca-s diesel si consuma putin, ce mai conteaza ca murim cu 10 ani mai devreme de cancer la plamani? ideea sa mearga 'nea gigi gratis in masina germana...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • corespund in toata europa, fiindca pe nimeni nu intereseaza ca polueaza.
            oricum, polueaza mult mai putin decat un logan sau decat rablele de 20 de ani.
            daca le aduc in serbia si le vand la 25%, intr-o saptamana max au diparut.
            as lua si eu 2-3

            Comment


            • Pe de alta parte nu-i inteleg pe americanii care isi iau diesel. De ce mama ciorilor vrei o masina care cosuma cu 2 litri mai putin pe suta de km, cand benzina costa mai putin decat apa imbuteliata?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • nu prea mai e de mult asa. n-am mai intrat dark pe aici sa-l intrebam, dar au crescut multisor preturile.

                Comment


                • Tot atat e.



                  Si dupa cum se vede, motorina e mai scumpa decat benzina. Deci, inca o data, de ce vrea diesel in State?
                  Last edited by vitriol; 4 April 2017, 11:50.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • te-ai uitat si pe lista de jos, cea rosie, unde zice Highest prices ?
                    sau numai pe cea de sus cu Lowest prices ? si la noi, mi-ar fi ceva mai bine daca as alimenta in Teleorman.

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      ...oricum, polueaza mult mai putin decat un logan sau decat rablele de 20 de ani....
                      daca ne referim strict la emisiile de CO2, alea cel mai putin nocive. rablele de acum 20 de ani nu intra in discutie, n-o sa le comparam cu raba din 1980. desi aia s-ar putea sa scoata mai putin NO3
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • eu vad ca sunt aceleasi preturi la motorina

                        Comment


                        • si la pret mai mare, le renteaza. diferenta intre un tdi si camioanele lor de 3 litri se traduce in diferenta de 100% la consum. adica 6% tdi, 13% benzinarul lor.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Analiza vânzărilor Dacia în primul trimestru, după abrogarea timbrului de mediu. În martie, înmatriculările Logan au căzut cu peste 30%

                            Dacia a înregistrat o evoluție contrară celei pe care a luat-o piața de autoturisme noi din România, deși luna februarie părea să infirme analizele de până atunci.Trimestrul I din acest an a fost departe de a fi unul ușor de prognozat, din cauza modificărilor esențiale generate de dispariți


                            Pe o piata libera, fara taxe discriminatoare, se vede valoarea unei marci.
                            Noroc de faptul ca o mai cumpara europenii, ca sa aiba cu ce merge la piata.

                            Comment


                            • Stai ca inca n-a inceput programul rabla.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Si cu rabla, tot in cap se vor duce vanzarile pe piata interna.
                                Fara timbru de mediu, orice masina decenta de afara bate la portbagaj tabla noua si ruginita de la Mioveni, in acelasi buget. Doar puristii marcii se amagesc in continuare ca masina noua e masina noua.
                                Despre motorizarile noi nu mai spun nimic, astept primele dezmembrari ca sa-mi cumpar un motor pentru masina de tuns iarba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google